اخبار

زمان پخش و تکرار سریال نابرده رنج از شبکه تماشا

5/5 - (1 امتیاز)

زمان پخش و تکرار سریال نابرده رنج از شبکه تماشا

سریال نابرده رنج در لیست پخش شبکه تماشا قرار گرفته است که قسمت اول آن روز شنبه 12 تیرماه به روی آنتن این شبکه می رود و علاقه مندان می توانند در ساعت تعیین شده به تماشای آن بپردازند.

زمان پخش و تکرار سریال نابرده رنج از شبکه تماشا

مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» از روز شنبه (12 تیر) جایگزین سریال ترش و شیرین در شبکه تماشا خواهد شد.

این سریال جذاب به کارگردانی علیرضا بذرافشان ساخته شده است.

«نابرده رنج» داستان جوانی به نام اسد را روایت می کند که در پی یک افسانه قدیمی راهی سفر می شود و می خواهد ره صدساله را یک شبه طی کند.

کامبیز دیرباز، سام درخشانی، سیاوش طهمورث، میلاد کی مرام، ثریا قاسمی، مینا جعفرزاده، سحر دولتشاهی، صدرالدین حجازی، محمود رضایی از جمله بازیگران سریال نابرده رنج هستند.

ساعت پخش

سریال نابرده رنج هر شب ساعت 20:00 از شبکه تماشا پخش می شود و در ساعات 2 بامداد، 8 صبح و 14 روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام. از پخش سریال بسیار جذاب و زیبای نابرده رنج سپاسگزارم 🙏 واقعا ممنونیم برای پخش این سریال. خواهشمندم نسبت به پخش سریال هایی مثل پهلوانان نمیمیرند. عیاران. سلطان شبان. تفنگ سر پر. روزی روزگاری را هرچه سریعتر در جدول پخش قرار دهید. با پخش چنین فیلمهایی ما بیش از بیش بیننده این شبکه تماشا میشویم.

    1. مدیران محترم شبکه تماشا. بابت پخش سریال زیبا و جذاب نابرده رنج. بسیار ممنونم. پخش همین سریالها سبب نگاه کردن بیشتر ما به شبکه تماشا میشود. درغیر اینصورت ما در هفته کمتر از 1ساعت این شبکه رو نگاه میکنیم. ولی با پخش این سریال هرساعت بیننده شبکه تماشا هستیم. لذا خواهشمندیم نسبت به پخش سریال های جذاب طنز مانند خانه به دوش. چهار دیواری.و سریال هذی تاریخی مثل مختارنامه. پهلوانان نمیمیرند. عیاران. امام علی. و روزی روزگاری و تفنگ سرپر اقدام کنید که پخش این سریالها شبکه را پر بیننده خواهد کرد. با تشکر /حسینی تبار از *شهرستان مهدیشهر *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا