فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال نارگیل با عکس و بیوگرافی + نقش و خلاصه داستان

4.2/5 - (31 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال نارگیل با عکس و بیوگرافی + نقش و خلاصه داستان

سریال نارگیل در ژانر کودک و نوجوان به کارگردانی مشترک سید ابراهیم عامریان و حمزه صالحی ساخته شده است. در ادامه قصد دارم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان سریال جدید شبکه نمایش خانگی بپردازم.

اسامی بازیگران سریال نارگیل با عکس و بیوگرافی + نقش و خلاصه داستان

«نارگیل» عنوان سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر کودک و نوجوان به کارگردانی مشترک سید ابراهیم عامریان و حمزه صالحی، محصول سال 1400 فیلیمو است. تهیه کنندگی سر نیز بر عهده سید ابراهیم عامریان می باشد.

این سریال به قلم حمزه صالحی به نگارش در آمده است.

سریال «نارگیل» در فضایی خانوادگی تولید شده است و سه عروسک جدید را برای مخاطبان رونمایی می‌کند. صداپیشگی عروسک‌ها را محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی و مجید آقا کریمی برعهده دارند.

زمان پخش سریال نارگیل

قسمت اول سریال نارگیل پنجشنبه ۱۸ شهریور از طریق فیلیمو منتشر شد و قسمت های دیگر نیز هر هفته پنج شنبه ها ساعت 8 صبح قابل مشاهده است.

خلاصه داستان سریال نارگیل

خلاصه داستان سریال نارگیل

هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نامهای نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور…

در ادامه خلاصه داستان تمام قسمت های سریال  نارگیل را می خوانید:

قسمت 1 پدربزرگ، معجونی می سازد تا سیاهی را از دل نارگیل خان و لنگه و لیوه بیرون کند. هاله نیز قصد دارد چیزی را از آزمایشگاه پدربزرگ بردارد. او نمی داند که این کارش چه خطراتی به همراه خواهد داشت.
قسمت 2 وروره جادوگر از کوزه آزاد شده و در پی انتقام از خانواده راستگو است. هاله و برادرهایش باید خود را برای ماجرایی باورنکردنی و هیجان انگیز آماده کنند.
قسمت 3
قسمت 4
قسمت 5
قسمت 6
قسمت 7
قسمت 8
قسمت 9
قسمت 10

بازیگران سریال نارگیل

بازیگران سریال نارگیل

بازیگر نقش
مهدی فقیه رهام راستگو
 بهنوش بختیاری خاتون
 شبنم قلی‌خانی
آشا محرابی وروره
شهرزاد کمال زاده
سارا منجزی
حسین رفیعی بابک راستگو
سارا روستاپور ایران
بهراد خرازی
 تورج نصر
احمد ایراندوست
میثم رستگاری
علی زیاری
امیرمحسن کوه گره
سام نوری
سیروس همتی

بازیگران کودک سریال نارگیل

بازیگران کودک سریال نارگیل:

  • ترنم کاظمی بازیگر نقش هاله
  • مانی آخشی بازیگر نقش حمید
  • رهام حیدر علی بازیگر نقش حامد

بیوگرافی بازیگران سریال نارگیل

مهدی فقیه

مهدی فقیه

مهدی فقیه متولد ۱۳۲۴در شیراز، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

فقیه کار تئاتر را از دهه چهل در شیراز آغاز کرد. وی پس از آن به فرانسه رفت و در دانشگاه ونسن نمایش را به صورت آکادمیک آموخت. بدین ترتیب از 1347 فعالیت‌های حرفه‌ایِ نمایشی خود را آغاز نمود.

مهدی فقیه سالها پیش ازدواج کرده است و چهار فرزند دارد.

 بهنوش بختیاری

 بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

وی در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند. بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است.

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش بختیاری در تیرماه سال 87 با محمدرضا آرین ازدواج کرده است.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد نوزدهم آبان ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و کارگردان است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌کند. تحصیلات او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر می باشد.

شبنم قلی خانی فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز نمود.

وی در سال ۸۶ ازدواج کرده و نام همسرش رضا می باشد و دختری به نام شانا دارد که در سال ۹۴ متولد شده است.

آشا محرابی

آشا محرابی

آشا محرابی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات در رشتهٔ زبان انگلیسی و روابط بین‌الملل و بازیگری و کارگردانی است.

او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشتهٔ روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. وی هم‌زمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان شد.

وی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان بوده و دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده‌ است. همچنین لازم است ذکر شود که آشا فارغ‌التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

از ازدواج و همسر آشا محرابی  اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده متولد هفتم فروردین ۱۳۶۴ در تهران می باشد.

او  فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران است. وی با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد.

شهرزاد کمال زاده ازدواج نکرده است.

حسین رفیعی

حسین رفیعی

حسین رفیعی متولد ۱۳۴۸ در تهران، بازیگر و مجری  است. عمدهٔ شهرت وی به علت بازی در نقش «فَ‌فَ» در برنامهٔ تلویزیونی «نیمرخ» بوده‌است که در دهه هفتاد اجرا کرد.

او فعالیت هنری‌ اش را از سال ۱۳۷۲ با برنامه «۳۹» آغاز کرد و در فیلم‌های سینمایی مانند سفر به چزابه، شیر و عسل، کمکم کن بازی کرد. وی از سال ۱۳۷۷ مجری‌گری را نیز تجربه نمود.

وی ازدواج کرده است و دو فرزند دارد.

سام نوری 

سام نوری 

سام نوری متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۰ در شهر تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. پدرش حسین نوری قهرمان پیشین تیم ملی کشتی ایران و مادرش نیز جمیله فردین بازیگر و خواهر محمد علی فردین است.

وی فارغ التحصیل رشته الکترونیک و بازرگانی در مقطع کارشناسی است.

سام نوری مجرد می باشد.

سیروس همتی 

سیروس همتی 

سیروس همتی زاده ۱۳ مرداد ۱۳۵۱ در تهران بازیگر، کارگردان، نمایش نامه نویس و طراح صحنه است. در جوادیه تهران بدنیا آمده است و اصالتا آذربایجانی و ترک زبان و اهل آجر آباد شهرستان سراب می باشد.  تحصیلات او کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و اکنون هم بعنوان معلم ریاضی مشغول به کار می باشد.

سیروس همتی سالهاست ازدواج کرده و همسرش در بیمارستان فارابی کار می کند، این زوج صاحب دو فرزند دختر به نامهای نگار و بهار هستند.

سریال نارگیل فیلیمو

سایر عوامل سریال نارگیل

دیگر عوامل سریال «نارگیل» عبارتند از: مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر علیازی، برنامه ریز: کیمیا محمودیان، عکاس: سارا براتی، مدیر تدارکات: مجید رنجبر، جانشین تولید: حمیدرضا اسماعیلی، عروسک گردان: پیمان فاطمی، جلوه‌های ویژه بصری: اشکان چگنی، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: مهناز غنی، طراح چهره پردازی: میشا جودت، صدابردار: بابک اخوان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، آهنگساز: امیر توسلی، تدوین: حسن ایوبی، مدیر فیلمبرداری: سید میلاد حسینی، مدیر تولید: سید حمید رضا اطیابی، مجری طرح: مریم رحیمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا