فرهنگ و هنر

سریال زیر همکف | بازیگران و خلاصه داستان سریال زیر همکف + تیزر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال زیر همکف | بازیگران و خلاصه داستان سریال زیر همکف + تیزر

سریال زیر همکف به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی برای شبکه یک تولید می شود. مجموعه تلویزیونی زیر همکف یک کمدی اجتماعی است و معضلات روز جوان‌ها و دغدغه‌هایشان را از زبان دیگری به تصویر می‌کشد.

در ابتدا نام این سریال « چند راه» بود که تغییر نام داده است.

این سریال به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان برای گروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته می شود.

رضا جودی تهیه‌کننده سریال: با اشاره به اینکه از زمستان تصویربرداری این مجموعه در تهران آغاز شده است، گفت: پیش‌بینی کرده بودیم که تصویربرداری کار تا اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ ادامه پیدا کند اما تصویربرداری این سریال در اسفند ماه در میدان ونک به پایان رسید.

صداگذاری و ساخت موسیقی این سریال توسط امیر شریفی و بهنود یخچالی انجام شده است.

بازیگران سرشناسی در این سریال به ایفای نقش پرداختند که در ادامه به معرفی بیشتر داستان و بازیگران سریال به همراه تصاویری از آنها می پردازیم.

بازیگران سریال زیر همکف

بازیگران سریال زیر همکف

اسامی بازیگر سریال زیر همکف به کارگردانی بهمن گودرزی که برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود، عبارتند از:

  • هومن شاهی بازیگر نقش فرید
  • خاطره حاتمی
  • بهادر مالکی بازیگر نقش بیژن
  • عزت‌الله مهرآوران بازیگر نقش نادر
  • محمود جعفری بازیگر نقش اسماعیل
  • نادر داهیم
  • پریسا مقتدی بازیگر نقش نسیم
  • یزدان فتوحی
  • ویدا جوان بازیگر نقش صبا
  • پریسا گل دوست
  • نگین معتضدی
  • سامان دارابی

عزت الله مهرآوران

عزت الله مهراوران در سریال زیر همکف

عزت الله مهرآوران یکی از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی است. او متولد ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد.

عزت  الله مهرآوران بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «زیر همکف» که این روزها به کارگردانی بهمن گودرزی از شبکه یک سیما پخش می شود، گفت: در سریال «زیر همکف» نقش یک پدر عروس را بازی کردم. وی درباره سریال «زیر همکف» توضیح داد: سناریوی این مجموعه از موقعیت‌ها و دیالوگ‌هایی طنز برخوردار است، او افزود: «زیر همکف» قصه جدیدی دارد و من شخصیتی را بازی می‌کنم که تاکنون نداشته‌ام که نقش یک فرد خسیس و سرمایه‌دار است.

مهرآوران در پایان گفت: داماد من در این سریال یک دامپزشک است اما رشته تحصیلی‌اش به کارش نمی‌آید و به این ترتیب در این سریال قصه‌هایی از مشکلات جوانان در کار و ازدواج به تصویر کشیده می شود.

خلاصه داستان مجموعه زیر همکف

خلاصه داستان سریال زیر همکف

این سریال به گفته رضا جودی برای خانواده‌ها ساخته شده است و به مشکلات جوانان می‌پردازد. در خلاصه داستان «زیر همکف» آمده؛ «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نه بگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟»

تعداد قسمت ها

سریال زیر همکف چند قسمت است ؟ این سریال به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در 22 قسمت  45 دقیقه ای ساخته شد.

سریال زیر همکف چند قسمت است

سایر عوامل سریال

سایر عوامل مجموعه «زیر همکف» نیز عبارت‌اند از: فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، رضا بختیاری نیک مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان، محسن دارسنج طراح چهره‌پردازی، آبتین برقی طراح صحنه، جواد مقدس صدابردار، زهرا صمدی طراح لباس، وحید مرادی مدیر تولید، یوسف آقایی مدیر تدارکات، رضا گوگانی تصویربردار، حامد حسنوند و شایان سیگارودی دستیار اول تصویر، شایان سیگارودی مجری نور، آرش خرمی و فرهاد جمالی دستیاران تصویر، مهران شهرآشوب، ایمان فرزانی گروه کارگردانی، مارال فتحی منشی صحنه، مسعود رئیس الساداتی و نسرین حاجی‌زاده مجریان گریم.

زمان پخش مجموعه زیر همکف

مهدی سنگی و جواد بهبودی دستیاران صحنه، سیاوش عطا خانی و حوری شفیعیون دستیاران صدا، مرضیه نیادی دستیار لباس، مهدی جودی تدوین، آریا اردستانی دستیار تدوین و صداگذاری، سمیرا بختیاری عکس، علیرضا ابویی تصویربردار پشت‌ صحنه، شهاب‌الدین نجفی جلوه‌های ویژه بصری، ابراهیم تفرشی و رضوان کوثری مهر امور مالی، ترانه سرخوش امور دفتری، بابک الفت، محسن ظفری بهادر مرادی دستیاران تدارکات، مجتبی نادری و رامین اسمعیل زاده همیاران تدارکات، محمد رحیمی، علیرضا ورزیده، فتح الله نصراللهی، رضا فلاح، بهزاد اسبقی، حسن یاری، هادی احمدوند، سیامک الفت، امیر قاسم زاده حمل و نقل.

تیزر سریال

در ادامه تیز مجموعه تلویزیونی زیر همکف را می توانید مشاهده کنید:

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بازیگران سریال سرباز

بازیگران سریال دنیای گمشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا