اخبار

زمان پخش و تکرار سریال نون خ ۱، ۲، ۳ و ۴ از شبکه آی فیلم

4.3/5 - (418 امتیاز)
زمان پخش و تکرار سریال نون خ ۱، ۲، ۳ و ۴ از شبکه آی فیلم

سریال نون خ 1، 2، ۳ و ۴ برای پخش در شبکه آی فیلم فارسی در نظر گرفته شده است که بعد از پایان مجموعه تلویزیونی یاور به روی آنتن می رود و دوستداران سریال های طنز می توانند به تماشای آن بپردازند.

زمان پخش و تکرار سریال نون خ ۱، ۲، ۳ و ۴ از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «نون خ ۱» از روز یکشنبه (26 شهریور 1402)، جایگزین سریال یاور در شبکه آی فیلم خواهد.

فصل دوم این سریال از شنبه 8 مهرماه آغاز می شود.

فصل سوم این سریال، قرار است از دوشنبه 17 مهر 1402 آغاز شود.

پخش فصل چهارم سریال نون خ از دوشنبه (1 آبان 1402) آغاز خواهد شد.

این سریال طنز به کارگردانی سعید آقاخانی در سال های 98، ۹۹ و 1400 تولید شده است.

داستان سریال «نون خ» درباره نورالدین خانزاده  صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. او ۴ دختر و یک نوه دارد. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌ است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

داستان فصل دوم از جایی شروع می شود که نورالدین در حال پرداخت بدهی‌ هایش است. ماجرایی که با مرگ مه لقا خانم همراه می‌ شود. بعد از این هم در طول داستان شاهد بخشی از جریان زلزله‌ های معروف غرب کشور بودیم، ماجرایی که باعث شد اهالی روستا تا امن تر شدن اوضاع به صحرا بروند و …

موضوع اصلی فصل سوم سریال نون خ پیدا کردن معدن طلا و گیاهان دارویی در روستا است که باعث اتفاقات جالب و بامزه ای می شود.

در فصل چهارم سریال نون خ، داستان زندگی روستاییانی روایت می شود که با مشکلات مختلفی مواجه هستند. از جمله یورش گله گرگ ها به دام های آنها، کمبود آب، بدهکاری و … .

سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند و ندا قاسمی از نقش آفرینان سریال اند.

ساعت پخش

فصل سوم و چهارم مجموعه تلویزیونی «نون خ» هر شب ساعت 22 از شبکه آی‌ فیلم پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد در ساعت‌ های ۰6:۰۰ و ۱4:۰۰ به روی آنتن می‌ رود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تمام سایتهاروبه بهونه جدول پخش آی فیلم عربی جستجوکردم ولی هیچکدوم نداشتن!من نمیدونم شماهاکه نمیتونین خواسته های مردم رومرتفع کنین چرادرسایتاتونوتخته نمیکنین؟؟؟؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا