اخبار

تاریخ و زمان بازی پرسپولیس و مس رفسنجان مهر ۱۴۰۱

5/5 - (1 امتیاز)
تاریخ و زمان بازی پرسپولیس و مس رفسنجان مهر ۱۴۰۱

تا پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران سه تیم گل گهر، پرسپولیس و استقلال 15 امتیازی هستند و به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند. حال قرمزپوشان پایتخت که در صدر جدول بوده اند و با تساوی که مقابل سپاهان داشته اند یک پله سقوط کرده اند، در هفته پیش رو باید به مصاف تیم مس رفسنجان بروند و اگر بخواهند صدر جدول را دوباره از آن خود کنند محکوم به برد هستند و سه امتیاز را باید کسب کنند.

تاریخ و زمان بازی پرسپولیس و مس رفسنجان مهر ۱۴۰۱

تیم پرسپولیس تهران و مس رفسنجان در یکی از مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

شاگردان یحیی گل محمدی بعد از شکستی که در هفته هفتم از تراکتور تبریز در ورزشگاه آزادی داشته اند، نتوانسته اند به روال بازی های خوبی که ارائه می کردند برگردند و مقابل سپاهان نیز متوقف شدند.

حال اگر این تیم با این روند پیش برود، نباید امیدی به قهرمانی در این فصل داشته باشد.

تیم پرسپولیس در حالی به دیدار مس رفسنجان می رود که این تیم هفته گذشته تراکتور تبریز را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و قرمزپوشان پایتخت در هفته هفتم در خانه از تراکتور با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بوده اند.

مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی در این فصل 2 برد و شش تساوی کسب کرده است و 12 امتیازی و در رده پنجم جدول قرار دارد. این تیم از آغاز فصل تا پایان هفته هشتم شکست نخورده است و با فولاد خوزستان و ذوب آهن سه تیمی هستند که بدون حتی یک باخت می باشند.

حال باید دید که پرسپولیس تهران می تواند اولین شکست تیم مس رفسنجان را رقم بزند و هم سه امتیاز شیرین را کسب کند و جایگاه صدر جدول را از گل گهر سیرجان پس بگیرد.

ساعت بازی

بازی تیم های پرسپولیس تهران و مس رفسنجان از ساعت 17 روز پنجشنبه 21 مهر 1401 در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا