اخبار

بازی ایران و ولز چه روزی و ساعت چند است

4.4/5 - (11 امتیاز)
بازی ایران و ولز چه روزی و ساعت چند است

بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر با ولز چه روزی و ساعت چند است؟ برای اطلاع از تاریخ و زمان دقیق این مسابقه با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید.

بازی ایران و ولز چه روزی و ساعت چند است

تیم فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در جام جهانی قطر با انگلیس مسابقه داشت که با نتیجه ی سنگین 6 بر 2 مغلوب شد و حالا در دومین دیدار خود به مصاف تیم ولز خواهد رفت.

تیم ملی در گروه B این رقابت ها با تیم های انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه است.

در این گروه، تا پایان هفته اول تیم انگلیس با 3 امتیاز صدرنشین است و آمریکا و ولز نیز با یک امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند و تیم ملی هم بدون امتیاز در رده چهارم جای دارد.

حال با این نتایجی که در هفته اول بدست آمد و با توجه به جدول رده بندی، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با ولز باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا مقابل این تیم پیروز شود و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. از آن طرف نیز نگاهی به بازی آمریکا و انگلیس داشته باشد که این دو تیم هم اگر به تساوی رضایت دهند می تواند به رده دوم برسد و به امید بازی با آمریکا باشد.

تاریخ و زمان بازی

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در ورزشگاه احمد بن علی قطر راس ساعت 13:30 روز جمعه 4 آذر 1401 با تیم ولز بازی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مثل همیشه بازنده این ،من هیچوقت توی هیچ مسابقه ای روتون حساب نکردم یه مشت بازنده این ،به جزطارمی که خودشونجات دادورفت یه کشوردیگه بازی کرد وسطح فوتبال اونارویادگرفت شماهاهیچی بلدنیستین یه مشت بازنده ی بی عرضه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا