اخبار

بازیگران فیلم ذهن خاموش + عکس و داستان

5/5 - (1 امتیاز)
بازیگران فیلم ذهن خاموش + عکس و داستان

فیلم ذهن خاموش که به موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای می‌ پردازد به کارگردانی مهرداد خوشبخت و با بازی زیبای علیرضا کمالی و بسیاری دیگر از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون کشور عزیزمون ایران ساخته شده است.

بازیگران فیلم ذهن خاموش + عکس و داستان

«ذهن خاموش» نام یک فیلم تلویزیونی ایرانی به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی الهام ابراهیمی است که در سال 1392 در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید گردیده بود.

نگارش فیلمنامه این فیلم بر عهده ی علی خودسیانی بوده است.

فیلم تلویزیونی «ذهن خاموش» با محوریت نحوه ترور دانشمندان هسته‌ای توسط تروریست‌ها ساخته شده است و داستان این فیلم درباره فعالیت گروه ترور دانشمندان هسته‌ای ایرانی است که درصدد ترور یک دانشمند دیگر کشورمان هستند را به تصویر می‌ کشد.

خلاصه داستان

در این فیلم خواهید دید: مردی پس از هشت‌ ماه بر روی تخت بیمارستان از کما خارج می‌ شود. دکتر برایش شرح می‌ دهد در زمانی که قصد داشت از خیابان عبور کند، اتومبیلی به او زده و از صحنه می‌ گریزد! مرد بر اثر شدت ضربه‌ای که به سرش خورده حافظه‌ اش را از دست داده است.

روزی مرد تصویر شهید احمدی‌ روشن را از تلویزیون می‌ بیند به نظرش می‌ آید که او را می‌ شناسد، اما دکتر به نظر او بی‌ تفاوت می‌ ماند؛ از سویی مرد در خواب و رویا موفق می‌ شود که نامش را که محسن عسگری است به خاطر بیاورد! محسن از بیمارستان می‌ گریزد تا بلکه بتواند اطلاعات جدیدی را به خاطر بیاورد… .

اسامی بازیگران فیلم ذهن خاموش

اسامی بازیگران فیلم ذهن خاموش

اسامی بازیگران فیلم ذهن خاموشنقش ها
علیرضا کمالیمنصور
پرویز فلاحی پورشایان
امیر رضا دلاوریوحید
سارا منجزیفرشته
نیلوفر شهیدیلیلی
افشین نخعیسروان
اسماعیل سلطانیانپدر لیلی
محمد بزرگمهردکتر افرا
مسعود آب پروردکتر
علی عبادت طلبشاهرخ
هانی فرامرزیناصر
لیلا باغبانپرستار
یاس نوروزیدختر فال فروش
حمید بهرامیانپلیس
ابراهیم معماریانپلیس
مصطفی محمد حسنپلیس
فیلم ذهن خاموش

سایر عوامل

برخی از عوامل فیلم تلویزیونی «ذهن خاموش» عبارتند از دستیار برنامه ریز: نگار پناهی، دستیار اول تصویربردار: محمد گودرزی، منشی صحنه: فرشته عروجی، تصویربرداران: محمد هادی پویا و فرشید رسولی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمید بهرامیان، موسیقی: آرمین رهبر، صداگذاری و ترکیب صدا: علیرضا غفاری نژاد و ناصر انتظاری، طراح صحنه و لباس: نسیم سیگارودی، تدوین: مهرداد خوشبخت، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، صدابردار صحنه: ناصر انتظاری، مدیر تولید: رضا نصیری نیا، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، تهیه کننده: الهام ابراهیمی، کارگردان: مهرداد خوشبخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا