اخبار

زمان و ساعت بازی رئال مادرید و سویا در لالیگا اسپانیا

5/5 - (1 امتیاز)
زمان و ساعت بازی رئال مادرید و سویا در لالیگا اسپانیا

بازی تیم های فوتبال رئال مادرید و سویا از هفته دهم لالیگا اسپانیا کی و ساعت چند است؟ برای اطلاع از تاریخ و زمان دقیق این مسابقه حساس با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید.

زمان و ساعت بازی رئال مادرید و سویا در لالیگا اسپانیا

بازی فوتبال رئال مادرید و سویا در روز شنبه 29 مهر 1402 در ورزشگاه رامون سانچز پیس‌ خوان برگزار خواهد شد. این بازی از هفته دهم لالیگا اسپانیا است و از ساعت 20:00 به وقت ایران آغاز می شود.

این بازی یکی از مهم ترین و جذاب ترین دیدارهای فصل است که ممکن است تاثیر زیادی بر رقابت های صدرنشینی داشته باشد. رئال مادرید در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سویا با ۸ امتیاز در رده چهاردهم است. این دو تیم در فصل قبل دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با پیروزی رئال به پایان رسید. در بازی اول که در خانه سویا برگزار شد، رئال مادرید با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و در بازی دوم که در خانه رئال بود، کهکشانی ها با نتیجه ۲ بر ۱ برنده شدند.

با توجه به عملکرد دو تیم در فصل جاری، انتظار می رود که بازی شنبه یک دیدار سخت و سراسر هیجان انگیز باشد. رئال مادرید تا به حال هشت پیروزی و یک شکست در لالیگا داشته است. سویا نیز دو پیروزی، دو تساوی و چهار شکست کسب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا