اخبار

زمان و ساعت بازی انگلیس و ایتالیا امشب سه شنبه 25 مهر 1402

5/5 - (1 امتیاز)
زمان و ساعت بازی انگلیس و ایتالیا امشب سه شنبه 25 مهر 1402

بازی تیم های ملی فوتبال انگلیس و ایتالیا در رقابتهای جام ملت های اروپا کی و ساعت چند است؟ برای اطلاع از تاریخ و زمان دقیق این مسابقه با پیک نت همراه باشید.

زمان و ساعت بازی انگلیس و ایتالیا امشب سه شنبه 25 مهر 1402

امشب سه شنبه 25 مهر 1402، دو تیم ملی فوتبال انگلیس و ایتالیا در رقابتهای جام ملت های اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی از ساعت 22:15 به وقت ایران آغاز خواهد شد. انگلیس با 13 امتیاز در رده اول و ایتالیا با 10 امتیاز در رده دوم قرار دارند. این بازی یکی از حساس ترین بازی های این رقابت ها محسوب می شود و هر دو تیم برای پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی انگیزه بالایی دارند.

انگلیس که میزبان این رقابت ها نیز هست، در مرحله گروهی با نتایج درخشانی به صدر جدول گروه خود صعود کرد و در دور حذفی نیز با شکست اتریش و جمهوری چک به مرحله یک چهارم نهایی رسید. ایتالیا نیز که قهرمان جام ملت های اروپا در سال 2020 است، در مرحله گروهی با نتایجی پرفراز و نشیب به عنوان تیم دوم صعود کرد و در دور حذفی نیز با شکست فرانسه و اسپانیا به این مرحله رسید.

این دو تیم در سال 2020 نیز در فینال جام ملت های اروپا به مصاف یکدیگر رفته بودند که آن بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید و در ضربات پنالتی ایتالیا پیروز شد.

پیش بینی بازی

این بازی یک بازی بسیار حساس و نزدیک خواهد بود. هر دو تیم انگلیس و ایتالیا عملکرد بسیار خوبی داشته اند و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند. با این حال، ایتالیا به عنوان قهرمان یورو 2020 و با توجه به عملکرد خوب خود در این مسابقات، کمی شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

شما دوستان عزیز می‌ توانید در بخش نظرات، نتیجه این دیدار حساس را پیش بینی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا