اخبار

تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و والنسیا

5/5 - (1 امتیاز)
تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و والنسیا

رئال مادرید و والنسیا دو تیم معروف و محبوب در لیگ اسپانیا هستندکه تاریخچه‌ های طولانی و پرافتخاری در فوتبال دارند و همیشه در رقابت‌ های مختلف به چشم می‌ خورند. بازی‌ های بین این دو تیم همواره هیجان‌ انگیز بوده و مورد توجه طرفداران فوتبال قرار گرفته است. در ادامه تاریخ و ساعت دقیق مسابقه بین تیم های رئال مادرید و والنسیا که از هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا برگزار خواهد شد را می توانید مشاهده نمایید.

رئال مادرید، یکی از تیم‌های برجسته و موفق در تاریخ فوتبال جهان است. این تیم با بیش از ۳۵ بار قهرمانی در لالیگا و ۱۴ بار برنده لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان یکی از برترین تیم‌های جهان شناخته می‌ شود. والنسیا نیز تیمی با تاریخچه قوی در فوتبال اسپانیاست. این تیم با بیش از ۶ بار قهرمانی در لالیگا و بیش از ۸ بار برنده جام کوپا دل ری، به عنوان یکی از تیم‌های محبوب و موفق اسپانیا شناخته می‌ شود.

تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و والنسیا

تیم های فوتبال رئال مادرید و والنسیا در هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. این بازی از ساعت 22:30 دقیقه روز شنبه 20 آبان 1402 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

این یک بازی مهم و حساس برای هر دو تیم است که با هم در جدول رده‌ بندی 11 امتیاز اختلاف دارند. رئال مادرید با 29 امتیاز در رده دوم و والنسیا با 18 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. هر دو تیم در بازی‌های اخیر خود عملکرد خوبی داشته‌اند و به دنبال ادامه روند پیروزی خود هستند. رئال مادرید در بازی قبلی خود در لالیگا با نتیجه صفر بر صفر مقابل رایو وایکانو مساوی کرد و در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر صفر از سد براگا گذشت. والنسیا نیز در بازی قبلی خود در لالیگا با نتیجه یک بر صفر مقابل گرانادا پیروز شد.

این دو تیم در تاریخچه رقابت‌های خود ۱۷۲ بار به مصاف هم رفته‌اند که رئال مادرید ۹۶ بار، والنسیا ۴۵ بار و ۳۱ بازی با تساوی به پایان رسیده‌اند. رئال مادرید در بازی رفت فصل گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه دو بر ضفر از سد والنسیا گذشت. رئال در بازی برگشت نیز با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. این بازی برای هر دو تیم فرصتی است تا به رقبای خود در جدول رده‌بندی فشار بیاورند و امیدواری خود را برای کسب قهرمانی زنده نگه دارند.

پیش بینی بازی

پیش‌ بینی می‌ شود که بازی دو تیم رئال مادرید و والنسیا، یک دیدار نزدیک و جذاب باشد و هر دو تیم برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد. با توجه به شرایط دو تیم، احتمال پیروزی رئال مادرید بیشتر است، اما والنسیا نیز می‌ تواند با ارائه یک بازی خوب، نتیجه را به سود خود تغییر دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا