اخبار

سریال دفتر یادداشت چند قسمت است و زمان پخش آن

5/5 - (1 امتیاز)
سریال دفتر یادداشت چند قسمت است و زمان پخش آن

در شبکه نمایش خانگی، سریال های زیادی در حال پخش و تعدادی هم قرار است بزودی منتشر شود. یکی از این سریال ها، دفتر یادداشت با بازی رضا عطاران است که اختصاصی پلتفرم فیلم نت می باشد و پخش آن بزودی آغاز می شود. حال طرفداران سریال های شبکه نمایش خانگی، ممکن است دوست داشته باشند از زمان دقیق پخش و تعداد قسمت های آن مطلع شوند. برای اطلاع از اینکه سریال دفتر یادداشت چند قسمت است و تاریخ پخش آن کی هست؟ با پیک نت همراه باشید.

سریال دفتر یادداشت چند قسمت است و زمان پخش آن

سریال دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌ زاده و به تهیه‌ کنندگی حسین اکبری، یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر کمدی و خانوادگی محصول سال ۱۴۰۲ است. این سریال نخستین تجربه بازیگری رضا عطاران در سریال نمایش خانگی پس از ۱۲ سال می‌ باشد. نخستین قسمت از این سریال قرار است از جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌ نت آغاز شود.

«دفتر یادداشت» در 16 قسمت ساخته شده است و رضا عطاران و حسن معجونی نقش دو قهرمان قصه را بازی می‌ کنند. عطاران در این سریال حضوری متفاوت به‌ لحاظ گریم و کاراکتر دارد و نقش او بسیار جدی و در عین حال بسیار کمدی است. نعیمه نظام‌ دوست، حسین سلیمانی، ریما رامین‌ فر، سیامک انصاری، مینا ساداتی، سوگل خلیق و کاظم سیاحی دیگر بازیگران سریال هستند.

داستان سریال دربارهٔ یک پزشک شیاد بوده که سعی می‌ کند از پرستاران اخاذی کند و به همین دلیل به بهانه‌های مختلف با پرستاران بیمارستان رابطه برقرار می‌ کند و پرستاران برای اینکه بتوانند با این پزشک در ارتباط باشند با یکدیگر به رقابت می‌ پردازند.

به نظر می رسد که سریال دفتر یادداشت از نظر محتوایی چندان چالش‌ برانگیز نباشد و بیشتر بر روی موقعیت‌ های کمدی تمرکز داشته باشد. با این حال، پیش بینی می شود که این سریال بتواند با بازی خوب بازیگران و کارگردانی خوب کیارش اسدی زاده مخاطبان زیادی را جذب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا