اخبار

ساعت بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید؛ نبرد برای صدرنشینی

5/5 - (1 امتیاز)
ساعت بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید؛ نبرد برای صدرنشینی

مسابقه بین تیم های بارسلونا و اتلتیکومادرید یکی از مهمترین بازی های فوتبال در لالیگا اسپانیا است. این دو تیم قرار است از هفته پانزدهم لالیگا به مصاف هم بروند.

بازی حساس تیم های فوتبال بارسلونا و اتلتیکومادرید از هفته پانزدهم لالیگا اسپانیا، روز یکشنبه 12 آذر 1402 در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود. این بازی از ساعت 23:30 دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد شد.

این بازی یکی از مهم ترین بازی های فصل لالیگا محسوب می شود و می تواند سرنوشت قهرمانی این فصل را تغییر دهد. بارسلونا در حال حاضر با 31 امتیاز در مکان چهارم جدول لالیگا قرار دارد و اتلتیکومادرید با 31 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. تیم اتلتیکومادرید به دلیل تفاضل گل در رده سوم ایستاده است.

بارسلونا در فصل جاری عملکرد خوبی داشته است و توانسته است در 14 بازی خود 9 پیروزی و 4 تساوی کسب کند. یک بازی را هم واگذار کرده است. اتلتیکومادرید نیز در فصل جاری عملکرد خوبی داشته است و توانسته است در 13 بازی خود 10 پیروزی و یک تساوی کسب کند. دو بازی را هم واگذار کرده است. این تیم در بازی های اخیر خود توانسته است تیم های مایورکا و ویارئال را شکست دهد.

هر دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا بتوانند فاصله خود را با تیم صدرنشین رئال مادرید کاهش دهند.

پیش بینی کارشناسان فوتبال از این بازی، پیروزی بارسلونا است. این تیم در حال حاضر در فرم بهتری قرار دارد و بازیکنان باتجربه تری نسبت به اتلتیکومادرید دارد. با این حال، اتلتیکومادرید نیز تیمی قدرتمند است و می تواند در این بازی غافلگیر کننده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا