فرهنگ و هنر

بازیگران و خلاصه داستان سریال غیرمحرمانه + نقد

5/5 - (1 امتیاز)
بازیگران و خلاصه داستان سریال غیرمحرمانه + نقد

سریال غیرمحرمانه در ژانر طنز به کارگردانی مسعود رسام در اواخر دهه 80 ساخته شده بود. در این سریال کمدی بازیگران زیادی به ایفای نقش پرداخته اند که از آنها می توان به یوسف تیموری، فریبا نادری، سحر ولدبیگی، ندا مقصودی و سعید پیردوست اشاره کرد.

سریال «غیرمحرمانه» به کارگردانی مسعود رسام و تهیه‌کنندگی امیر پروین‌حسینی، در سال ۱۳۸۷ از شبکه ۵ سیما به روی آنتن رفت. این سریال در 14 قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با مشاركت معاونت اجتماعي راهنمايي و رانندگي تولید شد و موضوعی طنز و کمدی دارد. سریال «غیرمحرمانه» با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و توانست نمره بالایی از نظرات کاربران کسب کند. این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال‌های طنز تلویزیون در دهه ۸۰ شناخته می‌ شود.

فيلمنامه‌ي «غيرمحرمانه» را رضا مقصودي به نگارش درآورده است و تمامي داستان‌هاي آن از موضوعي طنز و كمدي برخوردارند.

كلیه لوكیشن‌ های این سریال در تهران بوده است.

«غیرمحرمانه» حکایت افسر پیر و بازنشسته‌ای است که خودرویی طراحی می‌کند که به هیچ وجه از خواسته‌ها و دستورات غیرقانونی راننده‌اش پیروی نمی‌کند و حاضر نیست برخلاف قوانین راهنمایی و رانندگی عمل کند. مثلا به هیچ عنوان در جایی که تابلوی «توقف ممنوع» نصب شده، نمی‌ایستد. همین ویژگی باعث می‌شود صاحبان این ماشین از دستش خسته شوند و تصمیم بگیرند آن را بفروشند. ولی این تازه آغاز ماجراست.

اسامی بازیگران سریال غیرمحرمانه
اسامی بازیگران زن و مرد سریال غیرمحرمانهنقش
یوسف تیمورینادر
فریبا نادریشیدا
سعید پیردوسترئیس آژانس
سحر ولدبیگیپوپک
رضا توکلی
مهرداد ضیایی
ندا مقصودیمژگان
فلور نظری
جواد انصافی
احمدرضا اسعدی
ابراهیم زارعی
سوسن مقصودلو
ندا قربانی
شیوا خسرومهر
بهروز بقایی
عباس محبوب
رضا بنفشه‌ خواه
محسن غلامی
فرزاد حاتمیان
یوسف بختیاری
جواد زیتونی
بهروز خوش‌فطرت
کبری فرخی
مجید نظیمی آرانی
مهدی قاهری
پریسا رضایی
بهرام ابراهیمی
اصغر حیدری
علی شریفی
نقد و بررسی سریال غیرمحرمانه

سریال غیرمحرمانه یک مجموعه تلویزیونی کمدی و جذاب است که می‌تواند برای مخاطبان این ژانر، گزینه‌ای مناسب باشد.

از نقاط قوت سریال «غیرمحرمانه» می‌توان به فیلمنامه جذاب و خلاقانه، کارگردانی روان و خوش‌ریتم، بازی‌های خوب بازیگران و طنز موقعیت آن اشاره کرد. این سریال با استفاده از موقعیت‌های طنز و کمدی، به نقد برخی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد.

از نقاط ضعف سریال می‌توان به برخی از دیالوگ‌های ضعیف و تکراری اشاره کرد. همچنین، برخی از شخصیت‌های سریال، چندان پرداخت نشده‌اند.

در مجموع، سریال «غیرمحرمانه» تجربه‌ای موفق در زمینه ساخت سریال‌های طنز تلویزیونی است. این سریال با استفاده از موقعیت‌های طنز و کمدی، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و به عنوان یکی از بهترین سریال‌های طنز تلویزیون در دهه ۸۰ شناخته شود.

سریال غیر محرمانه

برخي عوامل تهيه و توليد سريال غيرمحرمانه عبارتند از: تهيه‌كننده: امير پروين حسيني، كارگردان: مسعود رسام، نويسنده: رضا مقصودي، مدير تصويربرداري: امير قربان‌خواني، مدير برنامه‌ريزي و جانشين تهيه‌كننده: علي‌رضا سبزواري، طراح گريم: مهرداد ميركياني، طراح صحنه و لباس: حسين روح‌ پروري، مدير توليد: محمدرضا نجفي، صدا بردار: سعيد احمدي، دستيار اول كارگردان: جمال شمس، عكاس، سميه جعفري، مدير تداركات: تيمور شعبانی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا