اخبار

تینو صالحی و علی سخنگو به بازیگران سریال دل پیوستند+ فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

تینو صالحی و علی سخنگو به بازیگران سریال دل پیوستند+ فیلم

تینو صالحی و علی سخنگو جدیدترین بازیگران ی  هستند که به سریال  عاشقانه دل  به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود پیوستند.

تینو صالحی و علی سخنگو به بازیگران سریال دل پیوستند

تینو صالحی و علی سخنگو مقابل دوربین سریال دل رفتند.

به گزارش مجله اینترنتی پیک نت به نقل از روابط عمومی سریال «دل». فیلمبرداری سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی از اواسط زمستان سال گذشته در تهران و کرج آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در خلاصه داستان سریال نمایش خانگی دل آمده است:قصه «دل» به کارگردانی منوچهر هادی در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و …

از دیگر بازیگران این سریال میتوان مهراوه شریفی نیا، حامد بهداد، ساره بیات،نسرین مقانلو، سعید راد، کوروش تهامی، بیژن امکانیان، یکتا ناصر، افسانه بایگان، مهدی کوشکی و بهرام افشاری را نام برد.

منوچهر هادی کارگردان سریال دو اثر پرمخاطب در تلویزیون و نمایش خانگی دارد، سریال دلدادگان برای تلویزیون و سریال نمایش خانگی عاشقانه را در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است سریال دل در ۲۸ قسمت و در دو فصل ۱۴ قسمتی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

برخی از عوامل سریال دل عبارتند: تهیه کننده: جواد فراهانی، کارگردان: منوچهر هادی، مجری طرح و جانشین تهیه کننده: سعید خندق آبادی.

منبع

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”5341″ name=”واکنش صحرا اسداللهی بازیگر سریال «از یاد‌ها رفته» به انتقادها”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا