اخبار

علی آهنج بازیگر سریال برادر جان: قصه «برادرجان» از دل جامعه آمده است

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

علی آهنج بازیگر سریال برادر جان | قصه «برادرجان» از دل جامعه آمده است

علی آهنج بازیگر نقش مهراب در سریال برادر جان گفت:قصه سریال «برادرجان» از دل جامعه آمده است و به همین دلیل بر دل مردم جامعه نشسته و پرمخاطب‌ترین سریال ماه رمضان شده است.

علی آهنج بازیگر سریال برادر جان

علی آهنج در گفتگویی که انجام داده، در خصوص این سریال گفته:من با پروژه «برادرجان» با کمال افتخار همکاری کردم و نقشی که سال‌ها منتظرش بودم از طریق آقای نعمت اله به من پیشنهاد داده شد. من هم که آگاه به توانایی‌های ایشان در نویسندگی بودم با کمال میل قبول کردم.

وی با بیان اینکه نقش مهراب را بازی کردم و از انتخاب این نقش خیلی راضی هستم، گفت:چون با بزرگان این عرصه نظیر آقای آهنج و شفیعی همکاری کردم، در این پروژه در کنار عزیزانی مثل استاد نصیریان و دیگر بازیگران درجه یک سریال «برادرجان بودم» و این موضوع افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

علی آهنج و لعیا زنگنه بازیگر سریال برادر جان

قصه سریال «برادرجان» از دل جامعه آمده است

این بازیگر درباره قصه سریال عنوان کرد: قصه سریال برادر جان از دل جامعه آمده است و به همین دلیل بر دل مردم جامعه نشسته و پرمخاطب‌ترین سریال ماه رمضان شده است.

آهنج اظهار کرد: ما در حال حاضر ادامه این سریال را در تهران فیلمبرداری می‌کنیم، تمام شخصیت‌های قلم آقای نعمت اله در این سریال خاکستری هستند و هر کسی خودش را جای آن نقش بگذارد ممکن است به خودش حق بدهد. این سریال از قاب بندی و میزانسن خوبی برخوردار است و تمام عوامل این پروژه مثل یک خانواده در کنار هم زحمت کشیده اند.

علی آهنج بازیگر نقش مهراب در سریال برادر جان

باشگاه خبرنگاران/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”5281″ name=”شادی مختاری بازیگر سریال دلدار: دارم از حقم دفاع می‌کنم”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا