فرهنگ و هنر

بازیگران فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم + خلاصه داستان و تیزر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بازیگران فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم + خلاصه داستان و تیزر

فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی ساخته شده و همزمان با عید سعید فطر روانه پرده سینماها رفته است. در ادامه این پست به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی  «ما همه با هم هستیم» میپردازیم.

این فیلم یکی از پربازیگرترین فیلم‌های سالهای اخیر سینمای ایران می باشد و تبریزی دوباره سراغ یک سوژه کمدی رفته و هشتمین فیلم کمدی کارنامه 20 فیلمی‌اش را ساخته است.

کمال تبریزی ساخت کمدی‌های موفقی چون «مارمولک»، «طبقه حساس» و «همیشه پای یک زن در میان است» را در کارنامه دارد. 

 فیلم «ما همه با هم هستیم» به نویسندگی پدرام امیری، حسین امیری و محمد داودی نگارش شده است که در  ابتدا ول شدگان نام داشت.

رضا میرکریمی تهیه کننده این فیلم سینمایی گفته: تلاش کردیم فیلمی استاندار بسازیم که از شوخی های رایج سایر فیلم های کمدی دوری کند. کارگردان و سرمایه گذار خوبی داشتیم و در نهایت فیلم خوبی ساختیم و امیدوارم که «ما همه با هم هستیم» در سینما بفروشد.

 محمدرضا علیقلی آهنگساز در هفتمین تجربه همکاری با سیدرضا میرکریمی و سومین همکاری با کمال تبریزی، موسیقی فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» را ساخته است.

علیقلی پیش از این با «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی، «خیلی دور خیلی نزدیک» و «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی، سه سیمرغ بلورین کسب کرد.

بازیگران فیلم ما همه با هم هستیم

بازیگران فیلم ما همه با هم هستیم

بازیگران فیلم  ما همه با هم هستیم عبارتند از: مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

خلاصه داستان فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم

داستان فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ رازهایی که قرار نیست تا ابد پنهان بماند.

جدیدترین تیزر فیلم

عوامل فیلم

همچنین عوامل تولید فیلم  «ما همه با هم هستیم» عبارتند از کارگردان: کمال تبریزی، تهیه‌کننده: سیدرضا میرکریمی، نویسندگان: حسین و پدرام امیری و محمد داودی، مجری طرح: جلیل شعبانی و سجاد علیجانی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح لباس: سارا خالدی، صدابردار: بهمن اردلان، طراح جلوه‌های ویژه کامپیوتری: بهنام خاکسار، عکاس: زهرا مصفا، مدیر روابط عمومی: سیدمحمدصادق لواسانی.

خلاصه داستان فیلم ما همه با هم هستیم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”5630″ name=”اسامی بازیگران فیلم شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار+ تیزر جدید”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا