اخبار

چرا محمد علیزاده خواننده سریال گاندو نشد؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

چرا محمد علیزاده خواننده سریال گاندو نشد؟

چرا محمد علیزاده خواننده سریال گاندو نشد؟ جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون درباره اینکه  چرا صدای این خواننده در سریال گاندو پخش نشده، توضیحاتی داده است که می خوانید.

چرا محمد علیزاده خواننده سریال گاندو نشد؟

جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون درباره عدم پخش تیتراژ سریال با صدای محمد علیزاده، در گفت و گویی که داشت گفت: ماجرا از این قرار است که من ابتدا دوست داشتم محمد علیزاده برای این مجموعه ترانه‌ای را تدارک بببیند و جلساتی داشتیم و شعرهای زیادی را هم بررسی کردیم. محمد علیزاده ملودی‌های زیادی را در نظر گرفت و با دوستان آهنگساز مشورت کرد و به نقاط خوبی در شعر و ترانه رسیدیم.

حتماً یکی از شاهکارهای این خواننده را در آینده خواهید دید. ما قیدمان را برداشتیم به دلیل اینکه هرچه فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم اگر ترانه‌ای را پخش کنیم جهتِ سریال را تحت الشعاع قرار بدهد فضای عاشقانه‌ای که محمد علیزاده می‌خواند مخاطب را به مسیری هدایت می‌کند که آن 50 دقیقه  تلاش را به سرمنزل مقصود نخواهد رساند.

این سردرگمی برای مخاطب هم برای علیزاده خوب نبود و هم برای سریال! بنابراین تصمیم گرفتیم تیتراژ بدون خواننده روی آنتن برود و مخاطب درگیر سریال شود. زود از آن فضا فارغ نشود و بگذاریم تا پایان همچنان در آن فضا بماند و بتواند برداشت لازم را انجام دهد.

سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار، این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این سریال، بازیگرانی چون داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، کمند امیرسلیمانی، کامبیز دیرباز و … حضور دارند.

منبع: تسنیم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”5938″ name=”دانلود آهنگ بی کلام ابتدایی سریال گاندو”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا