اخبار

زمان پخش مسابقه برخط شو

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش مسابقه برخط شو

دوستان در این پست زمان پخش مسابقه برخط شو که با اجرای بهروز تشکر از شبکه 5 “پنج تهران” پخش می شود را برای مخاطبانی که دوست دارند در این مسابقه مهیج شرکت کنند قرار دادیم که در ادامه می خوانید.

زمان پخش مسابقه برخط شو

مسابقه تلویزیونی برخط شو به تهیه کنندگی محسن سال افزون، اولین مسابقه تلویزیونی  است که به‌طور همزمان بی‌نهایت شرکت کننده می‌توانند از طریق اپلیکیشن مسابقه در آن شرکت کنند.

این برنامه روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:30 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

نحوه شرکت در مسابقه برخط شو

علاقه مندان برای شرکت به صورت تلفني در مسابقه ” بر خط شو” باید نام و نام خانوادگی و شهر خود را به شماره پیامک برنامه (10000530) ارسال کنند. همچنين علاوه بر این روش، افرادي كه بيشترين امتياز هفتگي را در اپليكيشن برنامه كسب نمايند، براي شركت در مسابقه به صورت تلفني انتخاب خواهند شد.

شركت در مسابقه از طريق اپ بازي: پس از دريافت و نصب اپليكيشن از طريق وبسایت شبکه 5، در اولين اجراي اپليكيشن از طريق شماره موبايل ثبت نام خود را تكميل نماييد و در ساعت 14:30 (شنبه تا چهارشنبه) منتظر شروع مسابقه باشيد.

زماني كه مسابقه در حال پخش از شبكه پنج سيما است به صحبت هاي مجري دقت كنيد و در قسمتي كه اعلام مي شود اين سوال مخصوص شركت كنندگان در منزل (اپليكيشن) مي باشد، جواب سوالي كه از طريق تلويزيون در حال پخش است را انتخاب نماييد.

هرچه برنامه هاي بيشتري را ببينيد و به سوالات بيشتري پاسخ بدهيد امتياز بيشتري كسب مي كنيد و در پايان هفته به بالاترين امتياز، جايزه نقدي ويژه يك ميليون (1،000،000) توماني تعلق خواهد گرفت.

ساعت پخش مسابقه برخط شو

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: زمان پخش فینال عصر جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا