اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال «تهران پلاک 1» از شبکه آی فیلم

5/5 - (2 امتیاز)

زمان و ساعت پخش تکرار سریال «تهران پلاک 1» از شبکه آی فیلم

زمان و ساعت پخش تکرار سریال «تهران پلاک 1» که از شبکه آی فیلم بازپخش می شود را در این پست برای علاقمندان به این مجموعه تلویزیونی طنز قرار دادیم که در ادامه می خوانید.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال «تهران پلاک 1» از شبکه آی فیلم

سریال «تهران پلاک یک» محصول سال ۱۳۹۱ به کارگردانی مهدی مظلومی، نویسندگی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی فرهاد فرج نظام می‌باشد که از شبکه تهران پخش شد و شبکه آی فیلم نیز بازپخش این مجموعه طنز را از روز چهارشنبه ۵ تیر ماه روی آنتن برده است.

سریال «تهران پلاک یک»  هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌ فیلم پخش و در ساعت‌های ۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

این سریال در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به صورت اپیزودیک تهیه شده و در هر قسمت این مجموعه به یکی از موضوعات و مشکلات آپارتمانی نشینی از جمله شارژ ماهیانه، مشاعات آپارتمان، زباله، پارکینگ، انباری، صدای مزاحم و… می‌پردازد.

علیرضا خمسه، اشکان خطیبی، داریوش مؤدبیان، لیلا بوشهری، مهتاج نجومی، ارژنگ امیرفضلی، امیر غفارمنش، ناهید مسلمی، شهرزاد عبدالمجید، مرضیه صدرایی، حامد وکیلی، ندا فرهنگ، بهنوش صادقی، مجید یاسر، مهسا سرمدی و سالار دریا از بازیگران اصلی سریال  «تهران پلاک یک» هستند.

ساعت پخش تکرار سریال «تهران پلاک یک» از شبکه آی فیلم

از عوامل تولید سریال «تهران، پلاک یک» می‌توان به سرپرست نویسندگان: رضا مقصودی، مدیر تولید: ابوالفضل نصیر، مدیر تصویربرداری: فریبرز سیگارودی، تصویربرداران: میثم مظلومی، مجید شاهوردی، طراح گریم: علیرضا جوادپور، منشی صحنه: مهسا سرمدی، تدوین و صداگذاری: حسن جمالی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: عقیل تقی‌زاده و مدیر تدارکات: مهدی رجبی اشاره کرد.

ساعت پخش تکرار سریال «تهران پلاک یک» از شبکه آی فیلم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: ساعت پخش  سریال در جستجوی آرامش از شبکه آی فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا