اخبار

سریال کره ای بخش ویژه چند قسمت است؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال کره ای بخش ویژه چند قسمت است؟

سریال کره ای بخش ویژه چند قسمت است؟ سریال جدید شبکه پنج سیما با نام بخش ویژه به کارگردانی دو هون کیم محصول 2013 کره ی جنوبی در ژانر درام پزشکی می باشد.

سریال کره ای بخش ویژه چند قسمت است؟

سریال جدید شبکه پنج سیما با نام بخش ویژه به کارگردانی به کارگردانی دو هون کیم محصول 2013 کره ی جنوبی در ژانر درام پزشکی می باشد.

سریال کره ای «بخش ویژه» در 19 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است.

 بازیگران نقش اصلی این سریال عبارت از سونگ وو در نقش دکتر پارک، رو ون جونگ بازیگر دکتر سو ، جی هون جو  شخصیت دکتر هان و..

در خلاصه این سریال بخش ویژه آمده است:  دکتر “تای شین پارک” یک پزشک جراح حاذق است که والدینش او را در کودکی  رها کرده اند و او با سختی های زیادی در زندگی مواجه شده است. دکتر پارک در بیمارستانی به بیماران فقیر خدمت می کند. او به طور اتفاقی در یک بیمارستان دیگر مجبور به عمل جراحی می شود .

سریال بخش ویژه چند قسمت است؟

دکتر پارک به دکتر سو که بهترین پزشک  آن بیمارستان است، کمک می کند و دکتر هان که نوه مدیر عامل بیمارستان و نامزد دکتر سو است از دکتر پارک می خواهد که در آن بیمارستان که در  آستانه بسته شدن است ،  به آنها کمک کند تا بتوانند بخش پزشکان برتر را راه اندازی کند .

دکتر پارک به خاطر خیر خواهی و نفع مالی که به بیمارستان مستمندان می رسد، قبول می کند و در این بیمارستان مشغول خدمت  می شود و  اما مشکلات زیادی را با خانم معاون که مدام به فکر درآمد زایی برای بیمارستان است دارد و….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا