اخبار

تیزر سریال بانوی سردار با هنرنمایی پانته‌آ سیروس منتشر شد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

تیزر سریال بانوی سردار با هنرنمایی پانته‌آ سیروس منتشر شد

تیزر سریال تلویزیونی بانوی سردار با هنرنمایی پانته‌آ سیروس منتشر شد.  بانوی سردار به زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه به پا خواست  می پردازد.

تیزر سریال بانوی سردار

بانوی سردار سریالی است به کارگردانی پرویز شیخ طادی که از چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه به روی آنتن  شبکه جهان بین رفته است و از 29 مرداد نیز پخش آن از شبکه سه سیما آغاز خواهد شد.

 این سریال به زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه به پا خواست  می پردازد. تربیت  فرزندی دلیر همچون شیر علیمردان خان، ایجاد وحدت بین اقوام ترک و لر، تاثیرگذاری بی بی مریم بر قوم بختیاری و استقلال و اتکا به خود از مضامینی است که در این سریال به آن پرداخته شده است.

پانته‌آ سیروس بازیگر اصلی این سریال نقش بی‌بی مریم را ایفا می‌كند كه به دلیل توانمندی‌هایی كه در سواركاری و تیر اندازی داشته برای این نقش انتخاب شده است. در كنار او حبیب دهقان‌نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، مهدی میامی، فرزین محدث، محمد فیلی، كاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور كلهر، پارسا قربانی، مجید كریمی، علیرضا دیلمی، فاطمه شكری، عسل قرایی هم در  سریال بانوی سردار ایفای نقش می‌كنند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: تیزر سریال دنیای گمشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا