اخبار

قسمت آخر سریال وقت صبح امشب روی آنتن می رود

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

قسمت آخر سریال وقت صبح امشب روی آنتن می رود

قسمت آخر سریال تلویزیونی وقت صبح به کارگردانی جواد میرزاآقازاده و تهیه کنندگی عمار خطی، امشب روی آنتن شبکه یک سیما می رود. «وقت صبح» قصه روحانی جوانی را روایت می کند که در موقعیت انتخابی قرار می گیرد و این انتخاب او را با چالش هایی مواجه می سازد.

قسمت آخر سریال وقت صبح امشب روی آنتن می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مینی سریال «وقت صبح» به کارگردانی جواد میرزاآقازاده در شش قسمت تولید شده است که در شب های ماه محرم از شبکه یک روی آنتن می رود و امشب 16 شهریور آخرین قسمت از آن حوالی ساعت ۲۲:۱۵ پخش خواهد شد.

«وقت صبح» قصه روحانی جوانی را روایت می کند که در موقعیت انتخابی قرار می گیرد و این انتخاب او را با چالش هایی مواجه می سازد.

‎کاوه خداشناس، نسرین نصرتی و کاظم هژیر آزاد از بازیگران این سریال هستند.

همچنین قرار است خلاصه ای از این سریال در دو قسمت به نمایش در آید که بر اساس آن خلاصه قسمت های اول تا سوم چهارشنبه 20 شهریور و خلاصه قسمت های چهارم تا ششم پنج شنبه 21 شهریور در همان ساعت روی آنتن می رود.

طبق کنداکتور شبکه یک سیما، پخش مجموعه تلویزیونی «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در 31 قسمت از جمعه 22 شهریور آغاز خواهد شد.

موضوع سریال ترور خاموش امنیت نرم است و با هدف کاهش آسیب‌ های اجتماعی تولید شده است. سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه و سامیه لک از بازیگران این سریال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا