فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس و اسامی بازیگران

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس و اسامی بازیگران

در این بخش به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی، که این روزها مهمان مخاطبان شبکه دو سیما شده است خواهیم پرداخت.

مجموعه تلویزیونی نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، محصول سال ۱۳۹۶ گروه فیلم سریال شبکه دو و موسسه ناجی هنر  می باشد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: سرگرد گره پرونده های جنایی را باز می کند در این میان به پرونده ای برمی خورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی اش را به میان می کشد…

مجموعه تلویزیونی نوار زرد در 25 قسمت ۴۰ دقیقه ای  شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 پخش و تکرار سریال نیز ۱۱:۳۰ و ۱۶:۱۵ روز بعد می باشد.

گفتنی است که پنج شنبه ها هم خلاصه هفتگی پخش می شود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد 

امیر آقایی، بهاره کیان افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیر سلیمانی، محسن بهرامی، امید روحانی، نادر مشایخی، شهین تسلیمی، سیروس میمنت و سمیرا حسینی بازیگران سریال نوار زرد را تشکیل می دهند.

امیر آقایی بازیگر  در سریال نوار زرد

امیر آقایی بازیگر  در سریال نوار زرد

امیر آقایی متولد 10 مرداد 1349 در ارومیه، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است، و علاوه بر هنر بازیگری نویسندگی و نقاشی می کند و گاه گاهی هم دنبال عکاسی است، وی تنها یک خواهر دارد.

 نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت.

امیر آقایی ازدواج نکرده است.

بهاره کیان افشار در سریال نوار زرد

بهاره کیان افشار در سریال نوار زرد

بهاره کیان افشار متولد ۱۲ اردیبهشت دهه 60، ترانه سرا، بازیگر سینما و تلویزیون  است. وی بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضانی آغاز کرد.

از کارهای تلویزیونی او سریال های کلاه پهلوی و گاهی به پشت سر نگاه کن را می توان نام برد.

از ازدواج و همسر او اطلاعاتی موجود نیست.

بیوگرافی سیروس گرجستانی 

بیوگرافی سیروس گرجستانی 

سیروس گرجستانی  متولد ۱۳۲۳ در رشت ،بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌باشد. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر است.

پدر و مادرش از مهاجران بادکوبه (باکو) می باشد که به ایران آمده اند، دو بار ازدواج کرده است و دخترانش در انگلیس زندگی می کنند

گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۹ و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۶ شروع کرد و پس از آن به استخدام وزارت فرهنگ و هنر سابق و ارشاد کنونی درآمد. پس از انقلاب، فعالیت سینمایی او با فیلم «فریاد مجاهد» (مهدی معدنیان) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۸ آغاز شد. پیش از انقلاب، او در دو فیلم سینمایی با نامهای «بیست سال انتظار» به کارگردانی «مهدی رئیس‌فیروز» (۱۳۴۵) و «مأمور دو جانبه» به کارگردانی «مهدی میرصمدزاده» (۱۳۴۵) بازی کرده بود. وی همچنین در عرصه ورزش نیز فعال بوده و به مدت ۱۰ الی ۱۲ سال بازیکن تیم فوتبال شاهین بوده است.

عکس بازیگران سریال نوار زرد

بیوگرافی قاسم زارع 

بیوگرافی قاسم زارع 

قاسم زارع متولد ۱ فروردین ۱۳۳۶در همدان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.  او فارغ‌التحصیل مرکز آموزش تئاتر اداره کل فرهنگ و هنر استان همدان می باشد.

قاسم زارع ازدواج کرده است.

کمند امیر سلیمانی  در سریال نوار زرد

کمند امیر سلیمانی  در سریال نوار زرد

کمند امیرسلیمانی متولد ۱۳۵۲ در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون  است.

وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

کمند امیرسلیمانی  ازدواج کرده و یک فرزند دارد.

بیوگرافی محسن بهرامی 

بیوگرافی محسن بهرامی 

محسن بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون است. او فعالیت هنری خود را از سال ۸۰ با حضور در نمایش «از دست رفته» به کارگردانی فرهاد اصلانی آغاز کرد.

وی تاکنون در سریال‌های «روشنایی‌های شهر» به کارگردانی مسعود کرامتی‌، «بی‌گناهان» به کارگردانی احمد امینی‌، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به کارگردانی احمد معظمی‌ و… حضور داشته است.

از ازدواج و همسر محسن بهرامی اطلاعاتی در دسترس نیست.

اسامی بازیگران سریال نوار زرد

بیوگرافی امید روحانی 

بیوگرافی امید روحانی 

امید روحانی متولد ۱۳۴۰در تهران، پزشک، منتقد فیلم و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر می باشد.

وی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک پزشکی عمومی خود و از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدرک تخصصی بی‌هوشی را گرفت. وی متخصص بیهوشی در آخرین عمل جراحی عباس کیارستمی بود.

وی در فیلم‌های تردید، کارگران مشغول کارند و دایره زنگی نقش ایفا کرده‌ است. هم چنین در سریال مرد ۲ هزار چهره، نقش منتقد سینما و در سریال طنز تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت بازی کرده‌ است. وی در نمایش «شرق شرق است» به کارگردانی مسعود رایگان نیز ایفای نقش کرده‌ است.

امید روحانی با مریم موسوی ازدواج کرده است.

بیوگرافی شهین تسلیمی 

بیوگرافی شهین تسلیمی 

شهین تسلیمی  متولد ١٩ شهریور ١٣٣۴در خشکرود، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی او دیبلم می باشد.

وی در جوانی تئاتر بازی می‌کرده‌ است و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانواده هر دو را رها کرد. اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد. الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود.

او بازی کوتاهی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در سال هشتاد و هفت داشت و با حضور پررنگ تر در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید و پس از آن در سریال‌های کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بازی کرد. این بازیگر با حضور در سریال‌های «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» نشان داد که به‌ خوبی از پس نقش‌های جدی هم برمی آید. از دیگر کارهایش می‌توان به فیلم‌های «طلا و مس»، «آوار» و مجموعه‌های «دلنوازان»، «حیرانی»، «باغ مظفر»، «مادرانه» و… اشاره کرد.

شهین  تسلیمی سالها پیش با احسان گرامی ازدواج کرده است.

بیوگرافی  بازیگران سریال نوار زرد

بیوگرافی سیروس میمنت 

بیوگرافی سیروس میمنت 

سیروس میمنت رنجبر متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹، بازیگر و نویسنده  است. از کارهای مشهور او می‌توان به به فیلم‌های سینمایی معجزه خنده و فوتبالی‌ها و سریال‌های خانه‌به‌دوش و سه دونگ، سه دونگ اشاره کرد.

وی در ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران ثبت نام کرد.

او سالها پیش ازدواج کرده است.

سمیرا حسینی  در سریال نوار زرد

سمیرا حسینی  در سریال نوار زرد

سمیرا حسینی متولد ٢٨ آبان ١٣۶٣در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر – گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. او تئاتر را از نوجوانی و دبیرستان شروع کرد. حسینی به جز بازیگری در فعالیت‌های همچون کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی نیز مشغول به کار است.

سمیرا حسینی: ما چهار خواهر و برادر هستیم، خیلی در آن زمان خانوده ام راغب نبودند وارد هنر بشم، البته حقم دارندا من الان یه موقع هایی می گم کاش اون موقع حرف بابام رو گوش می دادم مثلا می رفتم یه رشته دیگر می خوندم.

سمیرا حسینی: وقتی که در دبیرستان بودم تئاتر کار می‌ کردم تا زمانی که در دانشگاه رشته تئاتر قبول شدم، و از سال دوم تحصیلم به صورت حرفه‌ ای وارد بازیگری شدم  دوست داشتم از همان اول بر اساس توانایی‌ هایم کار کنم، البته گرایش تحصیلی من در دانشگاه ادبیات نمایشی بود، از همان موقع بود که دست به نوشتن داشتم و چند فیلم نامه نیز نوشته ام از جمله فیلم آوای گمشده در سال ۸۸ به کارگردانی آقای ابراهیمی فر می باشد.

از کارهای تلویزیونی این هنرمند می توان سریال های زیر پوست، آسمان همیشه ابری نیست، صاحبدلان و.. را نام برد.

ازدواج و همسر

وی تاکنون ازدواج نکرده است.

تصاویری از سریال نوار زرد

تصاویری از سریال نوار زرد

عکس بازیگران سریال نوار زرد

اسامی بازیگران سریال نوار زرد

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد + عکس

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا