بیوگرافی

عکس و بیوگرافی ستاره حسینی بازیگر نقش ماه بانو در سریال گیله وا

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

عکس و بیوگرافی ستاره حسینی بازیگر نقش ماه بانو در سریال گیله وا

ستاره حسینی بازیگر جوان کشورمان  به تازگی در سریال گیله وا ایفای نقش نموده است. او در این سریال بازیگر نقش ماه بانو می باشد، که در این پست به بیوگرافی ستاره حسینی بازیگر سریال گیله وا می پردازیم.

بیوگرافی ستاره حسینی بازیگر نقش ماه بانو در سریال گیله وا

ستاره حسینی متولد ۱۶ آذرماه ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر و عکاس است.

ستاره سادات حسینی سومین فرزند یک خانواده شش نفره است، دو خواهر و یک برادر دارد. وی فعالیت هنری خود را از سن شانزده سالگی و با تئاتر آغاز کرد، او همچنین از جمله هنرجو های کلاس بازیگری فریدون جیرانی و نیز کلاس های فن بیان میکاییل شهرستانی می باشد.

او برای اینکه جلوی دوربین بیاید در کلاسهای فریدون جیرانی شرکت کرده‌ است و او هم ستاره حسینی را برای بازی در سریال تعبیر وارونه یک رؤیا انتخاب نموده‌ است و بدین ترتیب وی به تلویزیون راه یافت. اما حضور اصلی او در تلویزیون که باعث شناخته شدن و دیده شدن او بود بازی در سریال گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان می‌باشد که سال ۹۶ پخش گردید.

ستاره حسینی بازیگر

فعالیت های دیگر

 ستاره حسینی به جز بازیگری به ورزش، مطالعه رمان و کتاب‌های فن بیان، نقاشی و دیدن فیلم نیز علاقه دارد و حرفه عکاسی را نیز دنبال می‌کند. همچنین او در کار گویندگی و تئاتر نیز فعالیت دارد.

ازدواج و همسر

ستاره حسینی ازدواج نکرده و مجرد است.

ستاره حسینی در سریال گیله وا

ستاره حسینی در سریال گیله وا

سریال گیله‌وا قصه عشق و فراق در بطن داستانی تاریخی است. عشق‌هایی كه به خاطر جنگ از دست می‌روند و از آنها تنها یادی برجای می‌ماند. ماه بانو و حسین شخصیت‌های جوان و عاشق سریال گیله‌وا هستند كه جنگ سرنوشت‌شان را دستخوش تغییر می‌كند. ستاره حسینی، بازیگر جوان كشورمان كه كارش را از 16 سالگی و با بازی در تئاتر آغاز كرده، ایفاگر نقش ماه بانو در این سریال است.

ستاره حسینی

مصاحبه با ستاره حسینی ایفاگر نقش ماه بانو 

شما در سریال گیله‌وا ایفاگر نقش دختری روستایی به نام ماه بانو هستید كه دور از شما بود. نگران نبودید چنین نقشی را بازی كنید، با توجه به این‌كه تجربه بازیگری‌تان كم است؟

ماه بانو دختری ساده و روستایی است و با سایر نقش‌هایی كه تا به‌حال بازی كرده‌ام تفاوت داشت. من تا آن زمان نقش دختری روستایی را كه خیلی از خودم دور باشد، تجربه نكرده بودم و از این تجربه جدید استقبال كردم. گروه بازیگران و پشت صحنه این كار هم عالی بودند. ضمن این‌كه قصه را هم دوست داشتم به همین دلیل بازی در این نقش را پذیرفتم.

در زمان ساخت این سریال من در سریال «گسل» بازی می‌كردم اما یك سری سكانس‌ها قرار بود در وزارتخانه فیلمبرداری شوند و من در آن بخش‌ها نقشی نداشتم و دو هفته بیكار بودم. آقای عاشوری بازی من را در فیلم «وارونگی» دیده و از بازی‌ام در آن فیلم خوش‌شان آمده بود.

او همان زمان با من تماس گرفت برای بازی در گیله‌وا و دعوت به كار شدم. به او گفتم فقط دو هفته وقت دارم و باید مجددا سركارم در سریال گسل برگردم و آقای عاشوری به من اطمینان خاطر داد كه نقشم در همین مدت فیلمبرداری خواهد شد. البته نقش ماه بانو در سریال گیله‌وا زیاد نیست اما در یاد مخاطب می‌ماند.

فیلم های ستاره حسینی

اغلب بازیگران، نقش‌های تاریخی را جزو سخت‌ترین كارهایشان می‌دانند. برای شما بازی در یك كار تاریخ معاصر چه تفاوت‌هایی باسایر نقش‌هایتان داشت؟

نقش‌های تاریخی فاصله زیادی با ما دارند چراكه زندگی‌شان در زمانی اتفاق افتاده كه ما ندیده‌ایم و شاید حتی شناخت كمی از آن داشته باشم. بی‌شك بازی در نقش‌های تاریخی از این نظر برای هر بازیگری چالش برانگیز است. رفتارها و نوع زندگی دختران و زنان صد سال پیش كه قصه سریال در آن زمان می‌گذرد كلی با حالا متفاوت بود و من برای این‌كه بدانم آنها چه سبك زندگی‌ای داشتند كمی مطالعه كردم.

در كل شناخت نقش‌های تاریخی برای بازی سخت‌تر از سایر نقش‌هاست و به تمرین و وسواس بیشتری هم نیاز دارد. ضمن این‌كه ماه بانو، دختری روستایی بود و من نه خودم تجربه زندگی در روستا را دارم و نه دوستی داشتم كه در روستا زندگی كرده باشد تا بتوانم الگو بگیرم. بازی در نقش دختری روستایی سختی‌ها و لذت‌های خود را داشت.

فیلم شناسی ستاره حسینی

سینما

  • فیلم سینمایی وارونگی، در سال ۱۳۹۴ با کارگردانی بهنام مرادی
  • فیلم سینمایی للوک (سمور)، در سال ۱۳۹۶ با کارگردانی محمد رضا آهنج
  • فیلم سینمایی آرینا، در سال ۱۳۹۶ با کارگردانی احمد تجری
  • فیلم سینمایی شراره، در سال ۱۳۹۷ با کارگردانی محمود مقامی

تلویزیون

  • سریال تعبیر وارونه یک رویا، در سال ۱۳۹۳ با کارگردانی فریدون جیرانی
  • سریال چرخ فلک، در سال ۱۳۹۵ با کارگردانی عزیز الله حمید نژاد
  • سریال گیله وا، در سال ۱۳۹۶ با کارگردانی اردلان عاشوری
  • سریال گسل، در سال ۱۳۹۶ با کارگردانی علی رضا بذر افشان

تئاتر

  • نمایش ماه مهربون ناز نکن، در سال ۱۳۹۰ با کارگردانی مهدی مهدی آبادی
  • نمایش گل، در سال ۱۳۹۱ با کارگردانی جعفر مهیاری

تصاویر ستاره حسینی

عکس ستاره حسینی و همسرش

بیوگرافی ستاره حسینی

عکس های اینستاگرام ستاره حسینی

ازدواج و همسر ستاره حسینی

پیج اینستاگرام ستاره حسینی به این آدرس فعال می باشد

https://www.instagram.com/setare_hosseiniii/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی پریا مردانیان و همسرش + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا