اخبار

فعال سازی اینترنت رایگان صحت دارد؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فعال سازی اینترنت رایگان صحت دارد؟

چند رسانه معتبر امروز خبر از اینترنت رایگان به کاربران دادند، اما مشاور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت که شایعه از قول او نقل شده بود، این مساله را تکذیب کرد و گفت: تمام خبر دروغ است.

فعال سازی اینترنت رایگان صحت دارد؟

اسماعیل رادکانی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور تامین و بهبود ارتباطات مناسبت های مذهبی ملی و منطقه ای در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمدید بسته‌های اینترنت رایگان به شبکه‌های خانگی و اپراتورهای تلفن‌های همراه، بیان کرد: از صبح خبرهایی مبنی بر فعال شدن اینترنت رایگان در فضای مجازی و سایت‌های خبری منتشر شده، که آن را کاملا تکذیب می‌کنم. در واقع هیچ خبری درباره تمدید یا فعال شدن اینترنت رایگان وجود ندارد و  آن را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به جایگاه من در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان موضوع اینترنت رایگان در حوزه اختیارات من نیست و طرح چنین موضوعی از طرف من رَد شده است.

رادکانی در پایان یادآور شد: فعال شدن اینترنت رایگان، شایعه‌ای است که از همین جا، آن را تکذیب می‌کنم.

بر اساس این شایعه، «بسته‌های اینترنت با ظرفیت ۲۰ گیگ برای مشترکین اینترنت خانگی و ۵ گیگ برای مشترکین تلفن همراه در روزهای آینده تهیه کرده‌ایم. با توجه به اعلام در خانه ماندن ملت شریف ایران در خصوص مقابله با ویروس کرونا، این وزارت خانه بسته‌های اینترنتی را برای رفاه حال شهروندان فراهم کرده است که روزهای آینده فعال خواهد شد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا