بیوگرافی

بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر و همسرش + عکس و زندگی شخصی

1/5 - (1 امتیاز)
بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر و همسرش + عکس و زندگی شخصی

ارمیا قاسمی بازیگر و مدل ایرانی است که در این نوشته قصد داریم به بیوگرافی کامل او و همسرش بپردازیم، پس با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید.

بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر و همسرش

  • نام: ارمیا
  • نام خانوادگی: قاسمی
  • تاریخ تولد: ۱۳۶۸/۷/۲۵
  • محل تولد: تهران
  • حوزه فعالیت: بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل

زندگینامه ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی مدل و بازیگر ایرانی است  که متولد 27 مهرماه 1368 در تهران می باشد. وی اصالتا اهل تهران است. پدر وی تهرانی و مادر مرحومش میز اهل کرمانشاه بود.  مادرش در سال 95 به دلیل بیماری فوت شده است.

او یک برادر بزرگتر از خود به نام ایلیا دارد.

وی در دو رشته تحصیلی در دانشگاه تحصیل کرده و به دلایلی انصراف داده است. او دانشجوی انصرافی ترم پنج رشته عمران دانشگاه سراسری و دانشجوی انصرافی ترم دو معدن می باشد.

مدتی شایعه شده بود که ارمیا، عموی ارسلان قاسمی است، اما این خبر را خودش تکذیب کرده است.

عکس دوران کودکی ارمیا قاسمی
ارمیا قاسمی و مادرش

فروشندگی تا مدلینگ

ارمیا قاسمی از سال 1387 تا سال 92 کارش فروش عینک آفتابی بوده است، ولی بخاطر مسائل ارزی این کار را دنبال نکرده است.

او از سال 1390 فعالیت در عرصه مدلینگ را آغاز کرده است و درباره نحوه ورودش به این کار نیز گفته است: در یکی از روزها برای گرفتن عکس آتلیه پیش یکی از دوستانم رفتم، او هم چندتا از عکس ها رو در فیسبوک گذاشت که استقبال عجیبی از عکس ها شد و لایک های زیادی گرفت. از چند روز بعدش بهم تو آتلیه ها پیشنهاد عکاسی می شد تا اینکه پیشنهاد کارهای مدلینگ واسه لباس هم شد که باعث ورود من به این حرفه شد.

او گفته که به دلیل درآمد کمی که از مدلینگ درایران به دست می آید به این حرفه علاقه ندارد و دلش نمی خواهد این کار را به عنوان یک شغل ببیند.

ارمیا قاسمی

نحوه ورود به عرصه بازیگری

به مدت یک سال و شش ماه در کانون فیلمسازان جوان دوره بازیگری را پشت سر گذاشته است و  پس از پایان دوره از طریق دستیار قاسم جعفری برای بازی در فیلم عین شین قاف سال 93 معرفی گردید که اولین کار اولین در بازیگری وی در 5 – 6 سکانس این فیلم شروع شد. اما وی بعد از آن با بازی در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی بهتر دیده شد.

بازی در سریال آسپرین

ارمیا قاسمی در سال ۱۳۹۴ با بازی در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی شناخته شد و در نقش مهدی، دوست دختر اصلی داستان، بازی کرد.

نقش آفرینی در سریال آمستردام

او در سال 1401 نیز در فیلم آمستردام به کارگردانی مسعود قراگوزلو بازی کرد و در نقش مهران، یکی از دوستان اصلی داستان، به ایفای نقش پرداخت. او در کنار بازیگرانی چون هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌ دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل و مینا ساداتی به هنرمندی پرداخته است.

ارمیا قاسمی در سریال کوبار

شهرت با سریال کوبار

ارمیا قاسمی با بازی در نقش اصلی سریال کوبار به شهرت رسید و چهره ای شناخته شده در این عرصه گردید. او در سریال کوبار در کنار بزرگانی نظیر  پژمان بازغی، مهران غفوریان، مهران رجبی، پیام دهکردی، نگین معتضدی و مرحوم سیروس گرجستانی به ایفای نقش پرداخت.

سریال کوبار در سال 96 به کارگردانی فریدون حسن‌پور ساخته شد و از شبکه دو سیما پخش شد.

ازدواج و همسر ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی تاکنون ازدواج نکرده است ولی چند سال پیش در فضای مجازی شایعه شده بود که او  با خانم الیکا شاکردوست  خواهر الناز شاکردوست ازدواج کرده است که  بعد از سوی این بازیگر تکذیب شد و ارمیا قاسمی ادعا کرد که با الیکا دوستی و همکاری دارد و سوء تفاهم شده است.

ازدواج و همسر ارمیا قاسمی

علایق

  • خواننده ی محبوب او فرزاد فرزین می باشد.
  • رنگ مورد علاقه اش سبز است.
  • اهل کتاب خواندن است و روانشناسی و رمان می خواند.
  • ارمیا قاسمی از ورزش نیز به غیر از بدنسازی فوتبال و کوهنوردی انجام می دهد.

فیلم سینمایی:

  • عین شین قاف، 1393

شبکه نمایش خانگی:

  • آسپرین، 1394
  • آمستردام، 1401

سریال تلویزیونی:

  • کوبار، 1396

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا