اخبار

تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات ۱۴۰۰ کی هست

3.2/5 - (31 امتیاز)

تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات ۱۴۰۰ کی هست

تاریخ و ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران و امارات در چارچوب هفته هشتم از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در سال ۱۴۰۰ کی هست؟ در ادامه با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید تا از زمان دقیق این دیدار حساس مطلع شوید.

تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات ۱۴۰۰ کی هست

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته هفتم از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر با تیم عراق در ورزشگاه آزادی بازی داشت که توانست با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به عنوان اولین تیم از آسیا به جام جهانی صعود کند.

حالا شاگردان دراگان اسکوچیچ در جدول رده بندی گروه اول با 6 پیروزی و یک تساوی که در 7 بازی خود به دست آورده اند با 19 امتیاز در مکان اول قرار دارد.

تیم ملی کشورمان که حالا برای ششمین بار به جام جهانی راه پیدا کرده است؛ در هفته هشتم از دور سوم این مسابقات، باید به مصاف تیم امارات برود.

تیم امارات با 9 امتیاز در جایگاه سوم این گروه قرار دارد و در هفته هفتم نیز توانسته تیم سوریه را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

بازی رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر ایران به اتمام رسید و حالا در بازی برگشت، شاگردان اسکوچیچ در ورزشگاه آزادی کار راحتی را در پیش دارند و می توانند تیم امارات را با نتیجه پرگل شکست دهند.

زمان بازی

تیم ملی فوتبال ایران ساعت 18 روز سه شنبه 12 بهمن 1400 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم امارات می رود.

نتیجه

تیم فوتبال کشورمان در این بازی موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال امارات را شکست دهد و حالا 22 امتیازی است و در صدر جدول گروه a قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا