اخبار

بازیگران فیلم روسری آبی + نقش ها و داستان

4.9/5 - (125 امتیاز)

بازیگران فیلم روسری آبی + نقش ها و داستان

در این بخش قصد دارم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم روسری آبی با بازی زندیاد عزت الله انتظامی و فاطمه معتمد آریا بپردازم که به کارگردانی رخشان بنی اعتماد تولید شده است.

بازیگران فیلم روسری آبی + نقش ها و داستان

«روسری آبی» عنوان فیلم سینمایی ایرانی خاطره انگیز به نویسندگی و کارگردانی رخشان بنی اعتماد، محصول سال 1373 می باشد.

تهیه کنندگی این فیلم را در ژانر اجتماعی آقای مجید مدرسی بر عهده داشته است که جوایز زیادی را از جشنواره های بین‌ المللی کسب کرده است.

تصویربرداری فیلم روسری آبی به صورت کامل در تهران انجام شده است.

خلاصه داستان

داستان فیلم حکایت یک کارخانه‌ دار میانسال در زمینه رب‌ سازی و صاحب مزرعه کشت گوجه‌ فرنگی به نام رسول رحمانی است که بعد از مرگ همسرش، روزگار را به انزوا می‌ گذراند و هرازگاهی دخترانش به او سر می‌زنند.

در مزرعه او دختر جوانی به نام نوبر کردانی کار می‌کند که مسوولیت زندگی مادر معتاد، برادر نوجوان ولگرد و خواهر کوچکش را بر عهده دارد. در اثر مسائلی، توجه رسول به نوبر جلب می‌شود.

در ابتدا تلاش می‌ کند برای او پناه و معیشتی درخور فراهم کند اما بتدریج دل به او می‌ بازد و سرانجام به طور موقت و پنهانی عقدش می‌کند و در حالی که مادر نوبر به خاطر مواد مخدر زندانی شده است، برادر نوجوان را هم تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

اسامی بازیگران فیلم روسری آبی

اسامی بازیگران فیلم روسری آبی

بازیگر نقش
عزت الله انتظامی رسول رحمانی
فاطمه معتمدآریا نوبر کردانی
افسر اسدی انسیه
جمشید اسماعیل خانی اصغر
گلاب آدینه کبوتر
باران کوثری صنوبر
نیره فراهانی مادر
رضا فیاضی شوهر فروغ
نادیا گلچین فروغ
نعمت الله گرجی پیرمرد
بهناز جعفری افتخار
فرهاد اصلانی رضا
مهری مهرنیا خانم شکوهی
عباس محبی رحیم
محسن بنکدار شوهر انسیه
امیر جلمبادانی ناصر

فیلم روسری آبی

سایر عوامل

برخی از عوامل فیلم سینمایی «روسری آبی» عبارتند از طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، مدیر تدارکات: جعفر کوثری، دستیار فیلمبردار: ابراهیم غفوری، دستیار اجرایی طراح صحنه: احمد رجبی، مدیر صحنه: مریم کیا، دستیار صحنه: تندیس قهرمانی، منشی صحنه: مسعود احمدیان، صدابرداران همزمان: پرویز آبنار و مرتضی دهنوی، صداگذاری و میکس: پرویز آبنار، عنوان بندی: ابراهیم حقیقی، عکس: میترا محاسنی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: پیروز کلانتری، طراح صحنه و لباس: فرهاد فارسی، موسیقی متن: احمد پژمان، تدوین صدا و تصویر: عباس گنجوی، مدیر فیلمبرداری: عزیز ساعتی، مدیر تولید: جهانگیر کوثری، تهیه کننده: مجید مدرسی، نویسنده فیلمنامه و کارگردان: رخشان بنی اعتماد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا