اخبار

سریال های ماه محرم 1401 شبکه تماشا

3/5 - (2 امتیاز)
سریال های ماه محرم 1401 شبکه تماشا

شبکه تماشا که سریال های تولیدی سایر شبکه های سیما را بازپخش می کند؛ این شبکه برای ماه محرم سال 1401، سریال های مناسبتی که سال ها پیش پخش شده و حال و هوای محرمی دارد را قرار است در این ایام به روی آنتن ببرد.

سریال های ماه محرم 1401 شبکه تماشا

با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، شبکه تماشا سریال های ویژه این ماه را پخش خواهد کرد. یکی از این سریال ها، مجموعه تلویزیونی «یلدا» به کارگردانی حسن میرباقری است. سریال مرضیه، «شرم»، «افرا»، «از سرنوشت» و «نیل در خون» دیگر سریال هایی هستند که در ماه محرم 1401 روانه آنتن خواهد شد.

سریال یلدا

سریال یلدا از ششم مرداد، هر شب ساعت 20 پخش می شود.

این سریال به کارگردانی حسن میرباقری در سال 1395 تولید شده بود.

قصه «یلدا» ماجرای حاج محمدعلی زاهدی مشهور به مندلی که سال‌ها است سنت تعزیه‌خوانی را در شهرستان بسطام حفظ کرده است با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می‌کند که خطا یا گناهی در گذشته باعث تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصالت‌ها است. وی به جستجو در گذشته‌اش می‌ پردازد.

در این سریال؛ محمدرضا شریفی نیا، کاظم هژیر آزاد، چنگیز جلیلوند، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، الهام پاوه نژاد، حمیدرضا آذرنگ، سید مهرداد ضیائی، حامد میرباقری، بیژن افشار، اکبر سلطانعلی و سحر افتاده بازی کرده اند.

سریال مرضیه

سریال مرضیه از 4 مرداد روانه آنتن شبکه تملاشا خواهد گردید.

این سریال به کارگردانی فلورا سام در سال 1399 تولید شد و در ایام محرم از شبکه دو سیما پخش شد.

داستان سریال دربارهٔ یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ است که خانوادهٔ مرضیه را تحت تأثیر قرار می‌ دهد و او را در تعارض کار و مذهب قرار می‌ دهد که مجبور به انتخاب و تصمیم‌گ یری می‌شود انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌ زند.

زنده یاد ماه چهره خلیلی، پژمان بازغی، داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش و امیرحسین صدیقی در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.

سریال مرضیه هر شب ساعت 23 پخش می گردد.

سریال افرا

سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال 1400 تولید شده بود و یکی از سریال های پربیننده تلویزیون به شمار می رود.

مجموعه تلویزیونی «افرا» روایتگر زندگی محیط بانان و سختی هایی است که با آن دست وپنجه نرم می کنند.

مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی و محمد صادقی از جمله هنرمندانی اند که در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت 1 به کارگردانی محمدرضا خردمندان تولید شده است.

داستان سریال درباره هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ای كه در پرورشگاه زندگی می‌كنند. آنها از کودکی تا زمانی که به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند، در آنجا زندگی می‌كنند؛ و در این سال‌های با ماجراهای زیادی روبرو می‌ شوند.

در این سریال؛ حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، فریبا نادری و مهدی صبایی ابازی کرده اند.

سریال شرم

سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری در سال 1399 ساخته شده بود.

این سریال روایتگر زندگی چند خانواده است که هر کدام از شخصیت‌ های آن گرفتاری‌های خاص خود را دارند که در نهایت همه آن‌ ها با یک نخ تسبیحی به هم وصل می‌ شوند.

ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری و مرحوم سیروس گرجستانی از جمله هنرمندان این سریال اند.

سریال نیل در خون

سریال نیل در خون، سریالی مصری به کارگردانی شوقی الماجری می باشد که در سال 2012 میلادی ساخته شده است.

پخش این سریال از پانزدهم مرداد در شبکه تماشا آغاز خواهد شد.

داستان سریال درباره حمله ناپلئون به مصر و مقاومت‌ مردم این سرزمین در برابر اشغال کشورشان به دست استعمارگران فرانسوی است.

لیلی علوی، شریف سلامت و فرح یوسف از جمله بازیگران سریال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا