فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال مرداب + عکس و داستان

5/5 - (2 امتیاز)
اسامی بازیگران سریال مرداب + عکس و داستان

سریال مرداب به کارگردانی بروزو نیک نژاد برای پلتفرم فیلم نت ساخته شده است. این سریال از بازیگران مطرحی همچون مهدی هاشمی، امیر جعفری، پانته‌ آ پناهی‌ ها و حامد کمیلی بهره می‌ برد. اسامی دیگر هنرپیشه ها و خلاصه داستان سریال را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

فهرست این محتوا:

اسامی بازیگران سریال مرداب + عکس و داستان

«مرداب» نام یک سریال نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی بروزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمد شایسته است که محصول اختصاصی فیلم نت در سال 1402 می باشد.

بروز نیک نژاد پیش از این سریال های آفتاب پرست و ساخت ایران 2 را برای شبکه نمایش خانگی به تولید رسانده بود و تا حدودی هم در جذب مخاطب موفق عمل کرده بود. از آثار پرمخاطب این کارگردان در تلویزیون هم می توان به سریال های دردسرهای عظیم و دودکش اشاره کرد.

نگارش فیلمنامه این سریال در 10 قسمت بر عهده ی افشین صادقی و پدرام افشار بوده که توسط نیما اقلیما بازتویسی شده است.

نخستین قسمت سریال مرداب روز چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌ نت منتشر شد و دوستداران این سریال می توانند، قسمت های جدید سریال را هم هر هفته چهارشنبه ها مشاهده نمایند.

خلاصه داستان سریال مرداب

داستان سریال مرداب در مورد مردی به نام فیاض است که پس از مرگ پسرش به دنبال یافتن حقیقت مرگ او است. او در این راه با افرادی مختلفی روبرو می‌ شود که هر کدام به نوعی در مرگ پسرش نقش دارند.

بازیگران سریال مرداب

بازیگران سریال مرداب

اسامی بازیگران زن و مرد و سریال مردابنقش
شهرام حقیقت‌ دوستایرج
پانته‌ آ پناهی‌ هاآفاق
حامد کمیلیفتحی
مجتبی پیرزادهکوهیار
الهام اخوانویدا
ستاره پسیانیگلرخ
یسنا میرطهماسبکیوان
الیکا ناصریصبا
محمود نظرعلیانذبیح
آرش ظلی‌ پور
صفر محمدی
مجید پتکیخالد
امیر جعفریاسفندیار شکیب
فرهاد قائمیانخالد
مهدی هاشمیفیاض
سریال مرداب

نقد سریال مرداب

سریال مرداب یک سریال معمایی با چاشنی درام است. داستان سریال جذاب و پرکشش است و مخاطب را تا پایان سریال درگیر خود می‌کند. بازی بازیگران نیز در سطح قابل قبولی است.

یکی از نقاط قوت سریال مرداب، بازی مهدی هاشمی در نقش فیاض است. هاشمی با بازی روان و باورپذیر خود، توانسته شخصیت یک پیرمرد ثروتمند و مهربان را به خوبی به تصویر بکشد.

از دیگر نقاط قوت سریال مرداب، می‌توان به کارگردانی برزو نیک‌نژاد اشاره کرد. نیک‌نژاد توانسته با کارگردانی خوب خود، فضایی پرتنش و هیجان‌انگیز برای سریال ایجاد کند.

البته سریال مرداب بدون ایراد هم نیست. یکی از ایراداتی که به این سریال وارد می‌شود، پیش‌بینی‌پذیر بودن برخی از اتفاقات است. همچنین، برخی از شخصیت‌های سریال کمی کلیشه‌ای هستند.

در مجموع، سریال مرداب یک سریال معمایی قابل قبول است که می‌تواند مخاطبان را با خود همراه کند. این سریال با یک داستان جذاب و تعلیق‌ برانگیز آغاز می‌شود و در ادامه نیز توانسته است این جذابیت را حفظ کند.

بیوگرافی بازیگران سریال مرداب

در ادامه بیوگرافی برخی از بازیگران سریال مرداب را مرور می کنیم.

آرش ظلی پور 

آرش ظلی پور 

آرش ظلی پور، مجری، خبرنگار و بازیگر ایرانی است. او در سال ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. مدرک تحصیلی او کارشناسی مکانیک سیالات است. آرش ظلی پور فعالیت حرفه‌ای خود را در تلویزیون آغاز کرد و به دلیل اجرا در کنار احسان علیخانی شهرت بیشتری به دست آورد. او در سال ۱۳۸۷ وارد عرصه تلویزیون شد و تا مهر سال ۱۳۹۴ در آن فعالیت می‌ کرد. این بازیگر متاهل می باشد.

 الهام اخوان 

 الهام اخوان 

الهام اخوان، بازیگر و کارگردان ایرانی، در تهران در تاریخ 9 شهریور 1367 متولد شد. او لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی را دریافت کرده است. الهام اخوان در یازده سالگی با مشاهده یک فیلم هالیوودی به نام “همشهری کین” به کارگردانی اورسن ولز به بازیگری علاقه‌مند شد و در 16 سالگی وارد دنیای بازیگری شد. او در نوزده سالگی به کلاس‌های آزاد بازیگری استاد سمندریان رفت و با شرکت در کنکور وارد دانشگاه هنر شد. در طول دوران تحصیلی خود، الهام اخوان در مدرسه بهشت آیین اصفهان درس خوانده و در مقطع دبیرستان ریاضی و فیزیک را انتخاب کرده است. پدر او کارمند بانک و مادرش نیز از کارکنان مخابرات است. او ابتدا به عنوان بازیگر تئاتر شروع به کار کرد و سپس به عنوان منشی صحنه فعالیت خود را ادامه داد و در حال حاضر یک بازیگر حرفه‌ای است. الهام اخوان در طول مسیر حرفه‌ای خود در تئاتر، تلویزیون و سینما بازی‌ های متعددی داشته است. وی تاکنون ازدواج نکرده است.

الیکا ناصری 

الیکا ناصری 

الیکا ناصری بازیگر ایرانی متولد ۱۳۸۱ در تهران است. وی از سال ۱۳۸۸ در عرصه‌های سینما، تئاتر و تلویزیون فعال بوده است.. ناصری در دو فیلم حضور داشته و سابقه تئاتر دارد. اولین نقش مهم و جدی او در سریال یاغی بود. این بازیگر مجرد می باشد.

امیر جعفری 

امیر جعفری 

امیر جعفری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی، در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. علیرضا جعفری برادرزادهٔ اوست. همسر او ریما رامینفر نیز از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است. آنها در حدود سال ۷۳ و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند. آنها یک پسر به نام آیین دارند. در طول دوران فعالیت خود، امیر جعفری در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های معروف حضور داشته است. به عنوان مثال، در سریال شهرزاد نقش مهمی را ایفا کرده است.

 حامد کمیلی 

 حامد کمیلی 

حامد کمیلی بازیگر ایرانی است که در ۱۴ تیر ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر است. این بازیگر تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

 ستاره پسیانی

 ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو بازیگر و هنرمند هستند. پدرش آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی نام دارند. مادربزرگ وی جمیله شیخی است. ستاره دارای یک برادر کوچکتر به نام خسرو است. او در دانشگاه وارنژ روسیه تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده است. ستاره پسیانی از پنج سالگی با تئاتر آشنا شده و از آن زمان علاقه‌مند به بازیگری بوده است. این بازیگر مجرد می باشد.

 شهرام حقیقت دوست 

 شهرام حقیقت دوست 

شهرام حقیقت دوست، بازیگر ایرانی و دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. او در 27 اسفند 1351 در شهر رشت به دنیا آمد. شهرام حقیقت دوست از دهه هفتاد وارد عرصه بازیگری شده و اولین بازی خود را در فیلم “پسر کارون” در نقش امیر دژاکام در سال ۱۳۷۳ انجام داد. او در سریال “خط قرمز” نیز در کنار بازیگرانی مانند جون پویا امینی، ایمان اشراقی و سروش گودرزی درخشید و اوج شهرت خود را در سن 28 سالگی به دست آورد. شهرام حقیقت دوست علاقه زیادی به سفر دارد و بیشتر وقت خود را صرف دیدن فیلم، خواندن کتاب و تماشای تئاتر می‌کند. وی تاکنون ازدواج نکرده است.

 مجتبی پیرزاده 

 مجتبی پیرزاده 

مجتبی پیرزاده بازیگر ایرانی است که در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او در تاریخ ۱۱ دی ۱۳۶۴ متولد شده است. پیرزاده دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است. او اولین بازی خود را در صحنه تئاتر انجام داده و بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت می‌کند. او نمایش‌های بسیاری را روی صحنه اجرا کرده و نقش‌آفرینی می‌کند. مجتبی پیرزاده با همسرش، فرزانه تفرشی که نیز در عرصه بازیگری در تئاتر فعالیت می‌کند، ازدواج کرده و یک دختر به نام رونا دارند.

 مجید پتکی 

 مجید پتکی 

مجید پتکی ​​بازیگر، کارگردان تئاتر و صداپیشه ایرانی است. 25 شهریور 1353 در رشت به دنیا آمد. پتکی ​​فعالیت هنری خود را از دوران دبستان، راهنمایی و دبیرستان آغاز کرد. وی در سال 1376 وارد رشته کامپیوتر در دانشکده فنی رجایی لاهیجان شد و از همان سال فعالیت تئاتری خود را با تمرکز بر نمایش های سنتی و آیینی آغاز کرد. پتکی ​​در سریال ها و فیلم های تلویزیونی زیادی از جمله «فردای روزان» و «کوبار» بازی کرده است. او برای بازی در فیلم زمانی دیگر برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی فیلم مانهایم-هایدلبرگ آلمان در سال ۲۰۱۶ شد. پتکی ​​هم اکنون به عنوان «مسئول نمایش های سنتی و آیینی استان گیلان» فعال است.. وی متاهل و دارای یک پسر به نام معراج است.

 مهدی هاشمی 

 مهدی هاشمی 

مهدی هاشمی، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. او در ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود به دنیا آمد. مهدی هاشمی فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی همچون “دو فیلم با یک بلیط”، “آلزایمر” و “آقا یوسف” برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شده است. مهدی هاشمی دو بار ازدواج کرده است. همسر اول او گلاب آدینه بود و همسر دومش مهنوش صادقی است. او دارای دو فرزند به نام‌های نورا و ناصر هاشمی است.

یسنا میرطهماسب

یسنا میرطهماسب

یسنا میرطهماسب متولد 28 فروردین 1378 در تهران است. وی دانشجوی رشته معماری می باشد و به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری روی آورده است. این بازیگر تاکنون ازدواج نکرده است.

 سریال مرداب

سایرعوامل سریال مرداب

برخی از عوامل سریال مرداب عبارتند از:

  • نویسندگان: افشین صادقی و پدرام افشار
  • بازنویسی فیلمنامه: نیما اقلیما
  • مدیر فیلمبرداری: محمد عزت‌ خواه
  • تدوین: میثم مولایی
  • طراح صحنه: امیرحسین قدسی
  • طراح لباس: الهام معین
  • صدابردار: رشید دانشمند
  • طراح چهره‌ پردازی: سیامک احمدی
  • مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی
  • صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق
  • برنامه ریز: افشین رضایی
  • جلوه‌ های ویژه میدانی: آرش آقابیک
  • جلوه های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی
  • دستیار اول کارگردان: نوید صالحی
  • طراح بدلکاری: امیر حسین خنجری
  • منشی صحنه: محمدحسین گلستان
  • دستیار طراح صحنه: رشید حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا