بیوگرافی

بیوگرافی صحرا اسداللهی و همسرش| عکسهای صحرا اسداللهی بازیگر

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی صحرا اسداللهی و همسرش| عکسهای صحرا اسداللهی بازیگر

صحرا اسداللهی بازیگر سینما و تلویزیون متولد دهم فروردین 1371 است. خانم اسداللهی لیسانس معماری دارد و هنرجو دوره بازیگری در آموزشگاه سمندریان میباشد که در ادامه میتوانید بیوگرافی کامل از صحرا اسداللهی را در ادامه این پست بخوانید.

بیوگرافی صحرا اسداللهی و همسرش

صحرا اسداللهی بازیگر سینما و تلویزیون متولد دهم فروردین 1371 در روستای کندور توابع جاده چالوس است. وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته معماری و کارگردانی است و هنرجو دوره بازیگری در آموزشگاه سمندریان میباشد.

صحرا اسداللهی تنها یک برادر کوچکتر از خود بنام میلاد دارد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده چهار نفره زندگی میکنند.

او کارگردان سه فیلم کوتاه و دو فیلم مستند بلند با نام های «عباس داریوش» و «تست دوربین» که تست دوربین به سیزده جشنواره بین المللی راه پیدا کرده و در جشنواره های ویند آمریکا و ستاره سیاه غنا جایزه بهترین مستند را گرفته است. وی همچنین در جشنواره سایه جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرده است.

ازدواج و همسر  صحرا اسداللهی

ازدواج و همسر 

صحرا اسداللهی  ازدواج نکرده و مجرد است و در صورت انتشار هرگونه خبر مبنی بر ازدواج وی در این پست درج خواهد شد.

فراری از حاشیه:

صحرا اسداللهی می گوید: من از حاشیه فراری هستم، یعنی ترجیح می دهم کسی من را نشناسد و با حاشیه هم کسی من را بولد و بزرگ نکند. ترجیح می دهم آدم ناشناسی باشم تا با حاشیه بخواهم خودم را بزرگ کنم.

علاقه مندی ها و تفریحات صحرا اسداللهی

علاقه مندی ها و تفریحات صحرا اسداللهی

 مهمترین تفریح من لحظه هایی است که کنار خانواده ام می گذرانم. ترجیح من این است که هر وقت کار نداشته باشم، پیش خانواده ام باشم.
پیش خانواده بودن را به هر چیزی و هر اتفاقی ترجیح می دهم. علاوه بر آن، عاشق فیلم دیدن مخصوصا دیدن فیلم های کوتاه هستم؛ فیلم های کوتاه که در جهان اتفاق های ویژه ای را در ذهن شما رقم می زند، یعنی یک مدیوم کوتاه که اتفاق عجیبی در آن رخ بدهد.

خیلی فیلم دیدن را دوست دارم و علاقه خیلی مهم دیگر من آشپزی کردن است، آشپزی را هم خیلی دوست دارم.

عکسهای اینستاگرام صحرا اسداللهی

غیر از هنرپیشگی فعالیت های دیگری نیز دارد

من به غیر از هنرپیشگی دو فیلم بلند ساخته ام و باز هم دلم می خواهد فیلم بسازم. نه فیلم داستانی، فیلم مستند. واقعا زمینه مورد علاقه من فیلم مستند است، هم ساختن و هم نگاه کردن. ضمن اینکه من به شدت ریاضی و فیزیک قوی دارم و این را با ادعا می گویم. آن موقع که هنوز وارد این حرفه نشده بودم، شاگرد ثابت داشتم.

صحرا اسداللهی: موسیقی را بیشتر از تئاتر و سینما دوست دارم

صحرا اسداللهی: موسیقی را بیشتر از تئاتر و سینما دوست دارم

 واقعا موسیقی تنها چیزی است در دنیا که از تئاتر و سینما بیشتر دوست دارم. موسیقی یک اعجاز عجیبی در درون من ایجاد می کند. موسیقی می تواند من را در آن واحد به اوج آسمان ببرد و اینقدر موسیقی روی روان و روح من تاثیرگذار است که شاید هیچ چیزی در جهان اینقدر روی من تاثیر نگذارد.
نمی دانید وقتی حالم خیلی خوب است یا حالم خیلی بد است، موسیقی چقدر می تواند به من کمک کند. کلا من بهترین لحظه های زندگی ام را وقتی داشته ام که موسیقی های مورد علاقه ام را گوش کرده ام و اینها در ذهنم حک شده است.

صحرا اسداللهی و برادرش میلاد
صحرا اسداللهی و برادرش میلاد

خواننده محبوب او

دیوانه وار استاد شجریان را دوست دارم، دیوانه وار دوستشان دارم و به طرز عجیبی وقتی صدای ایشان را گوش می کنم، حس می کنم چهار ستون بدنم شروع به لرزیدن می کند. واقعا استاد شجریان را دوست دارم و به جز ایشان، قطعا موسیقی پاپ را هم دوست دارم.

نظر صحرا اسداللهی خوش چهره بودن در انتخاب نقش در سینمای امروز:

من چون جزو خوش چهره ها نیستم نمی دانم! باید این سوال را از آدم هایی که چهره خیلی خوبی دارند بپرسید. به نظر من الان دیگر سینما و تلویزیون دارد به سمت و سویی می رود که چهره خیلی در آن تاثیری ندارد.
یک مدت تب این خوش چهره بودن خیلی داغ بود، ولی الان بعید می دانم. نمی دانم شاید هم باشد، اما من چون خوش چهره نیستم، می گویم نمی دانم!

بیوگرافی صحرا اسداللهی

فیلم و سریال ها

فیلم سینمایی

  •  فیلم آقای سانسور (1396)
  •  فیلم شب لرزه (1396)
  •  فیلم آپاندیس (1395)
  •  فیلم دریاچه ماهی (1395)
  •  فیلم فروشنده (1394)
صحرا اسداللهی به همراه پدر و مادرش
صحرا اسداللهی به همراه پدر و مادرش

سریال تلویزیونی

عکسهای صحرا اسداللهی بازیگر

عکسهای صحرا اسداللهی بازیگر

صفحه اینستاگرام صحرا اسداللهی به آدرس زیر فعال میباشد

www.instagram.com/sahra_asadolahi

کلبه کولاک/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”5145″ name=”بیوگرافی محمدرضا غفاری و همسرش| عکسهای محمدرضا غفاری بازیگر”]

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا