فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته + توضیحاتی در مورد نقش هایشان

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته + توضیحاتی در مورد نقش هایشان

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته را مرور می کنیم . از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان تولید شده است  تهیه‌كنندگی از یادها رفته را اكبر تحویلیان به عهده دارد. همچنین صداگذاری كار نیز توسط علیرضا علویان انجام می شود.

سریال از یادها رفته یك ملودرام تاریخی است كه در ۵۰ قسمت ساخته می‌شود ولی فاز اول این سریال در ۲۵ قسمت آماده می شود تا در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش شود. داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد كه به دلیل آشنا نبودن از وضعیت كشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود، اما با كشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترك می‌رسد.

سریال از یادها رفته

عوامل سازنده سریال از یادها رفته برای ساخت این مجموعه سراغ بافت‌های قدیمی تهران رفته‌اند.
یكی از مکان‌های فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی خانه آیت‌ا… كاشانی بود. این خانه در كوچه پس‌كوچه‌های بازارچه نایب‌السلطنه قرار دارد.
همچنین بافت قدیمی خانه‌ها در امامزاده یحیی و سرچشمه از دیگر مکان‌های سریال از یادها رفته است. بیش از هزار دقیقه از این سریال در شهرك سینمایی غزالی تصویربرداری شده است. همچنین لواسان و شهریار از دیگر مکان‌‌های این سریال بود.

بازیگران سریال از یادها رفته

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته عبارتند از:

  • حسین یاری ( بازیگر نقش خسرو )
  • هلیا امامی (بازیگر نقش مهربانو)
  • میترا حجار (بازیگر نقش فروغ)
  • پوریا پورسرخ ( بازیگر نقش فتاح)
  • بیتا فرهی (بازیگر نقش شکوه السلطنه)
  • کامران تفتی ( بازیگر نقش نادر)
  • لیلا بلوکات ( بازیگر نقش قمرالملوک)
  • سیما تیرانداز (بازیگر نقش فریده)
  • مهدی سلوکی (بازیگر نقش بهروز)
  • رضا یزدانی (بازیگر نقش مهراد)
  • رسول نجفیان ( بازیگر نقش پرویز)
  • علیرام نورایی (بازیگر نقش خان دایی – ابراهیم گوهرشاد  )
  • حبیب دهقان نسب (بازیگر نقش اتابک میرزا )
  • ارسلان قاسمی
  • الهام حمیدی
  • مائده طهماسبی
  • مهرداد ضیایی

توضیحاتی در مورد نقش بازیگران

در ادامه توضیحاتی کوتاه در مورد نقش بازیگران سریال از یادها رفته :

حسین یاری

 حسین یاری در این سریال نقش شخصیتی به نام خسرو را بازی می‌كند. خسرو یك ارباب و شخصیتی متمول است كه در تهران زندگی می‌كند و با حكومت مركزی زمان خود تنش و درگیری دارد.

میترا حجار

 میترا حجار در این سریال نقش فروغ را بازی می‌كند. فروغ یك پزشك زن ایرانی است كه در فرانسه درس خوانده و حضورش در سریال همراه با اتفاقات عجیبی است.

حسین پاكدل

 حسین پاكدل هم جزو هنرمندان بسیار گزیده‌كار است كه هر نقشی را نمی‌پذیرد. او هم در سریال از یادها رفته سهمی دارد و نقش یك پزشك را بازی می‌كند. البته پاكدل در این سریال جزو شخصیت‌های مثبت قصه است.

علیرام نورایی

علیرام نورایی در این سریال نقش شخصیتی به نام ابراهیم گوهرشاد را که خان دایی یک خانواده است ایفا می‌کند که انسان عدالت طلبی است که علیه ظلم مبارزه می‌کند و به دلیل همین مبارزه به زندان افتاده است و بعد از آزادی از زندان برای پیگیری وضعیت خواهرزاده‌اش به تهران می‌آید.

حبیب دهقان‌نسب

 حبیب دهقان‌نسب در این سریال نقش فردی به نام اتابك را بازی می‌كند. اتابك شخصیتی است كه تحت حمایت خواهرش به مدارج اداری و حكومتی رسیده و در یك فرصت مغتنم چهره دورو و خطرناك خود را نشان می‌دهد.

 مهرداد ضیایی

 مهرداد ضیایی از آن دست بازیگرانی است كه تا به امروز لباس كاراكترهای متفاوتی را به تن كرده است. مسلما مخاطبان نقش او را در سریال مختارنامه از یاد نمی‌برند. او برای بازی در سریال از یادها رفته پا در كفش مطبوعاتی‌ها كرده و نقش سردبیر یك مجله مهم را بازی می‌كند.

رسول نجفیان

رسول نجفیان

رسول نجفیان، بازیگر سریال از یادها‌ رفته درباره پذیرش بازی در این سریال به جام‌جم می‌گوید: به نظرم بهرام بهرامیان جزو كارگردانان دوست‌داشتنی و صاحب  سبك است. به همین دلیل من برای كارهای او ارزش زیادی قائل هستم، به همین دلیل بازی در این سریال را پذیرفتم. ضمن این‌كه وقتی قصه را خواندم، دوست داشتم. از سوی دیگر بهرامیان خیلی با وسواس كارش را انجام می‌دهد، به‌ویژه دكوپاژها و راحت برای هر پلان تایید نهایی نمی‌داد.

وی ادامه می‌دهد: در این سریال نقش پدر دختری به نام مهربانو را بازی می‌كنم كه نقش محوری قصه همین دختر است. او با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود و من هم سعی می‌كنم به او كمك كنم. چون مادر این دختر فوت شده و نامادری دارد. از سوی دیگر دو نفر برای ازدواج با او رقابت دارند و همین منجر به ماجراهایی می‌شود. نقش یكی از این رقیب‌ها را رضا یزدانی بازی می‌كند.

این بازیگر درباره بازیگران پارتنرش توضیح می‌دهد: سیما تیرانداز نقش همسر دوم را بازی می‌كند كه نامادری مهربانوست. خانم تیرانداز علاوه بر بازیگری در تئاتر كارگردانی هم می‌كند و همبازی بودن با او برایم تجربه بسیار ارزشمندی بود. همچنین نقش دخترم مهربانو را هلیا امامی بازی می‌كند. در مجموع این سریال حادثه‌ای و عاطفی است و من نقش یك پدر دغدغه‌مند را به عهده دارم كه دیكتاتورمآب نیست، بلكه سعی می‌كند میانه را بگیرد و درس‌های زندگی را به دخترش گوشزد كند.

نجفیان با اشاره به این كه سریال یك درام خانوادگی تاریخی است، عنوان می‌كند: بازی در هر اثری ویژگی‌های خودش را دارد و خوشحالم در این سریال سهمی داشتم. بازی كردن در آثار تاریخی و قرار گرفتن در مکان‌های خاص و منحصر به فرد شخصاً برایم خیلی جذابیت دارد و با كمال میل می‌پذیرم، چون معماری بافت‌های قدیمی را دوست دارم و تجربه فوق‌العاده‌ای است.

منبع: جام جم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

زمان پخش سریال هیولا

زمان پخش و خلاصه داستان سریال دلدار 

بازیگران سریال از یادها رفته

بازیگران سریال دلدار

بازیگران سریال برادر جان

تیزر سریال روزهای بی قراری

تیزر سریال شرایط خاص

بازیگران سریال روزهای بی قراری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا