بیوگرافی

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش ریحانه در سریال حکایت های کمال + تصاویر

5/5 - (1 امتیاز)

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش ریحانه در سریال حکایت های کمال + تصاویر

بیوگرافی مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش ریحانه در سریال حکایت های کمال به همراه تصاویر این هنرمند را گردآوری کردیم که در ادامه این پست مشاهده می کنید.

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش ریحانه در سریال حکایت های کمال

مه لقا مینوش زاد متولد 23 اردیبهشت 1379 در تهران، بازیگر جوان سینما و تلویزیون اهل ایران است. او دانشجوی رشته بازیگری در مقطع لیسانس دانشگاه تهران مرکز و دانش آموخته هنرستان سوره می باشد.

وی کار خود را با بازی در تئاتر شروع کرده و در  فیلم کوتاه “درمیان ” به کارگردانی آیدا مددی در سال 1395 در کنار بازیگرانی همچون مهری آل آقا، علی محمودیان و نگین تقوی به ایفای نقش پرداخته است.

مه لقا مینوش زاد به تازگی نیز در فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی بازی کرده است.

مه لقا می نوش زاد خواهر کمال در سریال حکایت های کمال

این اولین بار است که تصویر او از قاب تلویزیون دیده می شود و مه لقا می نوش زاد تا قبل از این در هیچ سریالی حضور نداشت.

علاقه مندی ها و تفریحات

سینما رفتن، ورزش کردن، فوتبال، شنا. گاهی اوقات تنیس انجام می دهم و علاقه دارم. ورزش کلا جزو علاقه مندی ها و تفریح من است و مسافرت، گاهی با خانواده و گاهی دوستان. شرایط خود ما هم به شکلی است که خیلی درگیر سفر می شویم و من خیلی از این اتفاق خوشحال هستم که می توانم جاهای مختلف را ببینم و حس و حال های مختلف را تجربه کنم.

دیگر فعالیت ها

فعالیت اصلی من همین حرفه بازیگری است، اما در  کنار آن من دانشجوی بازیگری و تئاتر هستم و در آنجا هم فعایلتم را دنبال می کنم، دانشگاه می روم و در فعالیت های کلاسی شرکت می کنم. دوست دارم هر چه زودتر دانشگاه را به سرانجام برسانم.

ازدواج و همسر مه لقا می نوش زاد

مه لقا مینوش زاد تاکنون ازدواج نکرده است.

نظر او در مورد ازدواج:

اگر بخواهیم راجع به مقوله ازدواج صحبت کنیم و اینکه فرق است بین ازدواج هنرمندان و مردم عادی، اصل قضیه که همان ازدواج است و فرقی ندارد، هر کس به دنبال فرد ایده الی است که سال ها بتواند با او زندگی کند، خوشحال و خوشبخت باشد و بتواند حال و هوای خوبی را تجربه کند، اما زندگی هنرمندان به واسطه اینکه بیشتر از طرف مردم و مخاطب و رسانه ها مورد توجه است، باعث اتفاق افتادن یکسری حواشی می شود، اما اصل قضیه برای تک تک آدم ها به یک شکل است و همه به دنبال اتفاق خوبی هستند در زندگی شان که با آدم مورد انتخابشان صورت بگیرد و بتوانند شرایط خوبی را تجربه کنند.

مه لقا می نوش زاد در سریال حکایت های کمال

مه لقا مینوش زاد در سریال حکایت های کمال

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش خواهر کمال در سریال حکایت های کمال بازیگر جوانی است که با بازی در این مجموعه برای اولین بار بازیگری را به شکل حرفه‌ای تجربه می‌کند.

او درباره بازی در این سریال گفت: در این مجموعه در نقش خواهر کمال که شخصیت اصلی این داستان است بازی دارم. نقش دختری در دهه 40 که بسیار خجالتی است و درگیر ماجرای احساسی می‌شود.

مه لقا می نوش زاد بازیگر سریال حکایت های کمال

وی ادامه داد: برای رسیدن به این نقش آقای صلح میرزایی خیلی راهنمایی‌ام کردند زیرا دختران در دهه 40 با دختران امروز تفاوت‌های زیادی دارند و بدون هیچ امکاناتی دختر این داستان تنها از طریق نوشتن نامه باکسی که دوستش دارد در ارتباط است.

سریال «حکایت های کمال» به قلم محمد میرکیانی بر اساس داستانی به همین نام است که داستان‌های پسربچه‌ای به نام کمال دریکی از محلات تهران در دهه چهل را روایت می‌کند.

بیوگرافی مه لقا می نوش زاد

مه لقا مینوش زاد در این سریال، با بازی در کنار هنرمندان بزرگی  چون محمود پاک نیت، شهره لرستانی، شهرام عبدلی و بیژن بنفشه خواه تجربیات زیادی را به دست آورده است و با دیده شدن در این سریال به شهرت و محبوبیت خواهد رسید.

تصاویر مه لقا می نوش زاد

عکس های اینستاگرام مه لقا می نوش زاد

مه لقا می نوش زاد بازیگر نقش ریحانه در سریال حکایت های کمال

مه لقا می نوش زاد بازیگر

اینستاگرام مه لقا مینوش زاد به این آدرس فعال می باشد

https://www.instagram.com/mahlaghameynoosh/

منبع: کلبه کولاک

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا