اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال سایه تنهایی از شبکه آی فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

زمان و ساعت پخش تکرار سریال سایه تنهایی از شبکه آی فیلم

سریال سایه تنهایی قرار است از شبکه آی فیلم پخش شود و ما در این پست به زمان و ساعت پخش تکرار سریال سایه تنهایی به همراه خلاصه داستان و معرفی بازیگران این مجموعه تلویزیونی می پردازیم.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال سایه تنهایی از شبکه آی فیلم

سایه تنهایی نام یک مجموعه تلویزیونی  به کارگردانی بیژن شکرریز و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر است.

این سریال محصول ۱۳۸۶شبکه یک سیما و در ۲۶ قسمت پخش شد و حالا شبکه آی فیلم هم بازپخش سریال سایه تنهایی را در کنداکتور خود قرار داده است.

مجموعه تلویزیونی سایه تنهایی از روز سه شنبه 25 تیر هر شب ساعت 19:00 به روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و تکرار سریال نیز ساعت 03:00 بامداد و 11:00 روز بعد خواهد بود.

در این مجموعه بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، پرویز پورحسینی، علی دهکردی، فریبا متخصص، امیر محمدزند، پرستو گلستانی، نگین صدق گویا، کتانه افشارنژاد و اصغر محبی به ایفای نقش می پردازند.

لیلی تقوی، هرمز سیرتی، زویا امامی، نادیا گلچین، سیما مطلبی، شیوا خسرومهر، پریسا گلدوست، ارسیا صنعتی و هنگامه حمیدزاده از دیگر بازیگران این پروژه هستند.

در خلاصه داستان سریال سایه تنهایی آمده است: این مجموعه در مورد تلاشهای پرسنل یک بیمارستان در جهت کمک به مداوای بیماران است. محور اصلی داستان زندگی دکتر اردلان است که به خاطر اختلافات خانوادگی با همسرش تصمیم می‌گیرد از او جدا شود. اما در نهایت با همسرش به تفاهم می‌رسد

عوامل  مجموعه تلویزیونی سایه تنهایی عبارتند از مدیر تصویربرداری: محمدرضا خامه‌چیان، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: راما قویدل، طراحی صحنه و لباس: نگار جاودان، صدابردار: مهدی آزادی، طراح چهره‌پردازی: محمود مهدوی،  منشی صحنه: لیلا رنگرزان.

زمان پخش سریال سایه تنهایی از شبکه آی فیلم

زمان پخش سریال سایه تنهایی از شبکه آی فیلم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: زمان پخش سریال عشق گمشده از شبکه آی فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا