اخبار

تیزر سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده منتشر شد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

تیزر سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده منتشر شد

نخستین تیزر سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی، با هنرنمایی امیزحسین آرمان و محمد رضا فروتن در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

رونمایی از تیزر سریال مانکن در آستانه پخش

 اولین آنونس سریال شبکه نمایش خانگی مانکن رونمایی شد.

سریال مانکن به کارگردانی حسین‌ سهیلی‌زاده، تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی بابک کایدان به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

 محمدرضا فروتن، مریلا زارعی و نازنین بیاتی بازیگر نقش همتا، امیرحسین آرمان بازیگر نقش کاوه، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، عارفه معماریان، با حضور فرزاد فرزین، لیندا کیانی و رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته ا کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج ، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی که از جمله بازیگران  سریال  مانکن هستند.

سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند…»

این سریال ملودرامی اجتماعی، خانوادگی است و یک داستان عاشقانه در بستر آسیب‌‌های اجتماعی و اقتصادی کشور را به تصویر می‌کشد و خانواده هم محوریت کلی این قصه را شامل می‌شود.

منبع: صفحه رسمی سریال

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال مانکن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا