اخبار

سریال فوق لیسانسه ها چند قسمت است؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال فوق لیسانسه ها چند قسمت است؟

سریال فوق لیسانسه ها چند قسمت است؟ مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه ها به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و كارگردانی سروش صحت ساخته می‌شود و از شبكه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

سریال فوق لیسانسه ها چند قسمت است؟

مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه ها به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و كارگردانی سروش صحت ساخته می‌شود و از شبكه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

 «فوق لیسانسه ها» به تهیه‌کنندگی رضا جودی و به نویسندگی مشترک سروش صحت و  ایمان صفایی   در 50 قسمت نگارش شده است که پخش 30 قسمت آن از جمعه آغاز می شود و 20 قسمت مابقی قبل از ماه مبارک رمضان و در سال آینده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.

در این سریال که از موقعیت‌هایی کمدی برخوردار است، بازیگرانی از جمله هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه‌نصیری، فرید شهریاری و مرتضی علی آبادی که در فصل نخست این مجموعه بازی داشتند؛ در این فصل نیز ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان فوق لیسانسه ها آمده است: حبیب، مسعود و مازیار (به ترتیب با بازی هوتن شكیبا، امیرحسین رستمی و امیر كاظمی) سه جوان اصلی قصه هستند كه داستان لیسانسه‌ها بر مبنای زندگی آنها به پیش می‌رود. جوانانی كه مثل بسیاری از جوانان امروز جامعه، مدرك تحصیلی‌شان لیسانس است و بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، هركدامشان به نوعی درگیر زندگی روزمره و در تلاش برای ساختن آینده‌شان شده‌اند و ..

سریال فوق لیسانسه چند قسمته

گفتنی است سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی در دو فصل به تولید رسید و از شبکه سه سیما پخش شد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: سریال بانوی سردار چند قسمت است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا