اخبار

اسامی بازیگران فیلم پیلوت + خلاصه داستان و زمان اکران

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران فیلم پیلوت + خلاصه داستان و زمان اکران

در آستانه اکران فیلم سینمایی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح، به معرفی بازیگران، خلاصه داستان و زمان اکران فیلم می پردازیم.

اسامی بازیگران فیلم پیلوت + خلاصه داستان و زمان اکران

فیلم سینمایی «پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح تهیه و تولید شده است.

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان جوانی است که پیش از این آثاری چون “ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه” و ” عادت نمی‌کنیم” را روانه سینماها کرد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، جواد عزتی، بهدخت ولیان، بانیپال شومون، گیلدا ویشکی و پریوش نظریه از جمله بازیگران فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» هستند. الناز شاکردوست نیز در این فیلم یکی از نقش های اصلی را برعهده داشت که در حین فیلمبرداری دچار سانحه شد و در ادامه بهدخت ولیان به عنوان چهره ای جدید به جای وی انتخاب و مقابل دوربین رفت.

بازیگران فیلم پیلوت

داستان این فیلم  درباره یک زن و شوهر شهرستانی است که از هم جداشده‌اند و زن بدون اطلاع همسر سابقش، پسر خود را به تهران می‌آورد تا مورد عمل جراحی قرار بگیرد. در طی عمل بچه، بحرانی اتفاق می‌افتد که پدر از آن اطلاع یافته و وارد ماجرا می‌شود. چالش در انتهای فیلم رخ می‌دهد و ماجرا سمت و سوی دیگری به خود می‌گیرد…

قرارداد اکران فیلم سینمایی «پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح در شورای صنفی نمایش ثبت شد و این فیلم بعد از فیلم قسم به سرگروهی زندگی به سینماها می آید.

خلاصه داستان فیلم پیلوت

عوامل فیلم :

عوامل فیلم  پیلوت عبارتند از:کارگردان ابراهیم ابراهیمیان، تهیه کننده کیومرث پوراحمد، فیلمنامه: ابراهیم ابراهیمیان، محمد علی محمدی، مدیر پروژه: زینب نصرالهی ، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: ژینوس پدرام، آهنگساز: حامد ثابت، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی ، طراح صحنه: مهدی موسوی، صدابردار: وحید مقدسی، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح گریم: عباس عباسی، مدیر تولید: وحید مشاری، اصلاح رنگ: استودیو پیشگامان سینمای آریا، هوتن حق شناس، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، دستیار اول فیلمبردار: افشین بندی، دستیار اول صحنه: حمید نظیفی، عکاس: سحاب زری باف، دستار یک کارگردان: بهنام اعلمی، برنامه ریز: ساناز بصیر ، گروه کارگردانی: سعید سیری، مجید آذرنگ، مدیر تدارکات: جواد راهزانی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: خلاصه داستان و بازیگران فیلم قصر شیرین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا