اخبار

سریال از سرنوشت چند قسمت است؟

5/5 - (1 امتیاز)

سریال از سرنوشت چند قسمت است؟

سریال از سرنوشت چند قسمت است؟ مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.

سریال از سرنوشت چند قسمت است؟

مجموعه تلویزیونی از سرنوشت به کارگردانی مشترک محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان ساخته می شود و پخش آن بعد از اتمام سریال حکایت های کمال از شبکه دو سیما آغاز می شود.

آخرین قسمت از فصل دوم سریال «از سرنوشت» به دلیل مصادف شدن با شب شهادت امام علی‌النقی‌الهادی (ع)؛ پنجشنبه ۸ اسفند از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و خلاصه هفتگی این سریال چهارشنبه ۷ اسفند روانه آنتن می‌شود.

قصه سریال درباره سرنوشت دو کودک از سنین کودکی تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حبیب دهقان نسب، حسین پاکدل، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، علیرضا استادی، فریبا نادری، مهدی صبایی و علیرضا آرا از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

همچنین دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، محمد زکی زاده، نسیم فروغ، مهدیس توکلی از جمله بازیگران جوان این  سریال به شمار می روند.

سریال «از سرنوشت» در 60 قسمت  توسط جمعی از نویسندگان شامل محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می شود.

این سریال در سه فصل تولید شده است و فصل اول و دوم آن هر کدام  به ترتیب 17 و 28 قسمت و فصل سوم نیز 25 قسمت می باشد.

قرار است دو فصل از این سریال پشت سر هم پخش شود و فصل سوم نیز در زمان دیگری به روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

سریال از سرنوشت چند قسمته

برخی از عوامل  سریال  از سرنوشت عبارتند از مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، طراح صحنه: علی اسماعیلی مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراح گریم: خاطره خاشعی، عکاس: پیمان گرزم و مدیر تولید: دانیال کاشانچی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا