فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال هم گناه + عکس و بیوگرافی بازیگران

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال هم گناه + عکس و بیوگرافی بازیگران

در این بخش، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال هم گناه را مرور می کنیم. «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی تولید شده و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آن ایفای نقش می‌کنند. بازیگرانی از جمله پرویز پرستویی، هدیه تهرانی و بسیاری از هنرمندان دیگر که در ادامه به معرفی همه آنها خواهیم پرداخت.

با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید…

سریال هم گناه

هم گناه عنوان سریال نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی است. این سریال به صورت هفتگی از روز دوشنبه پنج اسفند در شبکه نمایش خانگی، نماوا و فیلیمو منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان سریال هم گناه

 سریال هم گناه مصطفی کیایی یک درام خانوادگی است و ماجرای آن در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل های تزئینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

سریال هم گناه

اسامی بازیگران سریال هم گناه

اسامی تمام بازیگران زن و مرد سریال شبکه نمایش خانگی هم گناه عبارتند از:

پرویز پرستویی هدیه تهرانی
محسن کیایی حبیب رضایی
رویا تیموریان مسعود رایگان
پدرام شریفی مهدی پاکدل
افسانه چهره آزاد شاهرخ فروتنیان
احسان کرمی افسانه ناصری
روشنک گرامی سوگل خلیق
مارال بنی آدم حسین امیدی
علی باقری فروغ قجابگلو
فرانک کلانتر ساقی حاجی پور
شیرین اسماعیلی مرتضی آقا حسینی
مرجان قمری محمد موحدنیا
آی تک جاویدنژاد محمدرسول صفری
آرش تاج سیمون سیمونیان
افسانه تهرانچی

سریال هم گناه

سریال هم گناه

عوامل سریال

عوامل و دست‌ اندرکاران سریال هم گناه عبارتند از:

  • نویسندگان: محسن کیایی و علی کوچکی
  • تهیه کننده و کارگردان: مصطفی کیایی
  • فیلمبردار: حسین جلیلی
  • تدوین: نیما جعفری جوزانی
  • مدیر تولید: سجاد رحیمی
  • موسیقی: آرمان موسی‌پور
  • صدابردار: امین میرشکاری
  • طراح صحنه: مهدی موسوی
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • طراح لباس: شیوا رشیدیان
  • برنامه‌ریز: مریم هژیروند
  • دستیار کارگردان: امید جزینی
  • منشی صحنه: سعیده دلیریان
  • عکاس: میلاد کیایی
  • مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی

تیزر سریال

در ادامه می توانید تیز این سریال را مشاهده کنید:

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال هم گناه

در ادامه بیوگرافی کوتاه از بازیگران سریال هم گناه را می خوانید.

مصطفی کیایی کارگردان سریال هم گناه

مصطفی کیایی کارگردان سریال هم گناه

مصطفی کیایی متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۵ است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ تاکنون در سینما به عنوان کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلم آغاز کرده است. او در سال ۱۳۹۰ با عاطفه فلاحی ازدواج کرده است، همچنین او از همسر خود صاحب دو فرزند با نام های کارن و جانان است و دو برادر با نام‌های میلاد کیایی و محسن کیایی دارد.

مصطفی کیایی فعالیت هنری خود را در مرکز آموزش فیلم سازی “اداره ارشاد کرج” آغاز کرد. در سال ۱۳۷۶ همزمان با تحصیل در دانشگاه به عنوان دستیار کارگردان در مجموعه های تلویزیونی و سینمایی مشغول به کار شد. او پس از اتمام دوران تحصیل در سال ۱۳۸۱ به عنوان “نویسنده” “کارگردان” “تدوینگر” در برنامه های تلویزیونی مشغول به فعالیت شد و به فعالیت خود ادامه داد.

پرویز پرستویی بازیگر سریال هم گناه

پرویز پرستویی بازیگر سریال هم گناه

پرویز پرستویی متولد ۲ تیر ۱۳۳۴ در روستای چالو، استان همدان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده است. او موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری گردیده‌ است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.

پرویز پرستویی در روستای چالو، از توابع شهرستان کبودرآهنگ متولد شد. پدر وی کشاورز بود و زمانی که وی ۳ ساله بود به تهران مهاجرت کرد. دوران کودکی و نوجوانی را در یک خانه اجاره‌ای کوچک در محله دروازه غار سپری کرد. او در مدرسه صادقیه اسلامی در کوچه گمرک تحصیلات ابتدایی خود را به پایان رساند.

پرویز پرستوی دو فرزند به نام های بهروز و الناز دارد.

بیوگرافی حبیب رضایی

 

بیوگرافی حبیب رضایی

حبیب رضایی بازیگر و کارگردان، در ۱۲ بهمن ۱۳۴۸ در سبزوار به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس ادامه داد. وی در فیلم آژانس شیشه‌ای و کسب جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل در سینمای ایران مطرح شد.

رویا تیموریان و مسعود رایگان بازیگر سریال هم گناه

رویا تیموریان و مسعود رایگان بازیگر سریال هم گناه

رویا تیموریان متولد ۲۷ اسفند ۱۳۳۸در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد. وی سه خواهر دارد که خودش از همه شان کوچکتر است. تحصیلات رویا تیموریان لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۶۶ می باشد که در کارنامه هنری خود فیلم و سریالهای زیادی از جمله سنتوری، بید مجنون و قارچ سمی و … را دارد.

رویا تیموریان ابتدا با میر ولی الله مدنی که از تهیه کنندگان سینما ست ازدواج کرده بود  و حاصل ازدواج آنها دو دختر بنام دنیا که متولد ۱۳۶۹ و درنا مدنی می باشد ولی بعد از چند سال از هم جدا شدند و در سال ۸۲ با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

بیوگرافی مسعود رایگان

مسعود رایگان متولد ۱ بهمن ۱۳۳۳ در خرم‌آباد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد مدرک تحصیلی او کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت.

او هنرپیشگی را از کودکی و با پرده‌ خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده‌ است، بعدها در سال‌های ۵۱ و ۵۲ در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد. در سال‌های ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرده است.در کارنامه هنری خود فیلم های  من ناصر حجازی هستم،جرم ، زادبوم و .. را دارد.

مهدی پاکدل بازیگر سریال هم گناه

مهدی پاکدل بازیگر سریال هم گناه

 مهدی پاکدل در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد، او دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است.

وی کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد و با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد.

مهدی پاکدل بازیگر سریال هم گناه در 13 اسفند 1389 در 30 سالگی با بهنوش طباطبایی 29 ساله ازدواج کرد و این زوج بعد از 6 سال زندگی مشترک خبر طلاق خود را در سال 95 رسانه ای کردند.

افسانه چهره آزاد و شاهرخ فروتنیان بازیگر سریال هم گناه

افسانه چهره آزاد و شاهرخ فروتنیان بازیگر سریال هم گناه

افسانه چهره آزاد با نام اصلی افسانه نعمت ناصر بازیگر سریال هم گناه، متولد 21 بهمن سال ۱۳۴۱ در تهران است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال‌های بدون خانه» شروع کرد. در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش‌های مکمل آغاز کرد. اما بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» به همراهی علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست.

بازی متفاوت او در نقش کوتاهی در فیلم «بوتیک» او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هشتمین جشن خانه سینما کرد. او در سال ۱۳۸۴ در نمایش پنجره‌ها به کارگردانی فرهاد آئیش بازی کرد و مورد توجه واقع شد.

افسانه چهره آزاد با  شاهرخ فروتنیان (بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما) ازدواج کرده است.

شاهرخ فروتنیان متولد ۱۳۳۵ در تهران، طراح صحنه و لباس، نقاش، بازیگر سینما و تلویزیون  است.

محسن کیایی بازیگر سریال هم گناه

محسن کیایی بازیگر سریال هم گناه

محسن کیایی متولد سال 1360 در تهران می باشد. تحصیلات او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.  کیایی فعالیت خود در سینما را با فیلم بعد از ظهر سگی سگی در سال 1388 آغاز نمود. او علاوه بر بازیگری نویسندگی هم می کند.

محسن کیایی با سریال راه در رو ( نقش پیام بازرگانی) سعید آقاخانی پا به تلویزیون گذاشت. پس از آن نیر در سریال مهمانان ویژه نیز حضور داشت.

او برادر مصطفی کیایی نویسنده و کارگردان سینما می باشد.

وی در سن 21 با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا شده و در سن 24 سالگی عقد و ازدواج کردند.

بیوگرافی نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی در ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. وی اصالتاً تفرشی است. او از دوران دبستان بازی در گروه‌های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی‌اش را در سال ۱۳۶۸ در فیلم «وسوسه» به کارگردانی جمشید حیدری به دست آورد. اما نخستین حضور جدی‌اش را می‌توان در فیلم «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ دانست.

نیکی کریمی تاکنون با کارگردانان برجسته‌ای همچون داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، عباس کیارستمی، ابراهیم حاتمی‌کیا، بهروز افخمی و تهمینه میلانی همکاری داشته است.

نیکی کریمی بازیگر سریال هم گناه  تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

هنگامه قاضیانی بازیگر سریال هم گناه

هنگامه قاضیانی بازیگر سریال هم گناه

هنگامه قاضیانی در 31 اردیبهشت سال 1349 در مشهد متولد شد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو (آمریکا) می باشد.

هنگامه قاضیانی ازدواج کرده و یک پسر به نام اشکان دارد.

بیوگرافی پدرام شریفی

بیوگرافی پدرام شریفی

پدرام شریفی بازیگر سینما و تلویزیون در ۱۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ شهر تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر بوده و ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

پدرام شریفی  فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با تئاتر آغاز کرد. وی با حضور در جشنواره فیلم کوتاه نهال با شهرام مکری کارگردان ایرانی آشنا شد و  آقای مکری برای دعوت در فیلمی شماره اش را گرفت که به گفته ی خودش از زمان شماره گرفتن تا دعوتش حدود هشت ماه فاصله دارد. در نهایت در سال ۱۳۹۲ برای ایفای نقش پدرام در فیلم سینمایی ماهی و گربه انتخاب شد و این اولین تجربه بازیگری اش در مقابل دوربین بود.

روشنک گرامی بازیگر سریال هم گناه

روشنک گرامی بازیگر سریال هم گناه

روشنک گرامی  بازیگر سریال هم گناه، متولد یکم مهر سال ۱۳۶۲ در شهر تهران می باشد. وی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران می باشد که در سال ۸۵ موفق شد در رشته کارگردانی تئاتر قبول شود و ۲ سال بعد در سال ۸۷ کارگردانی را تجربه کرد که البته خودش اعلام کرده است که زیاد در این راه موفق نبوده است.

روشنک گرامی بازیگری خود را با ایفای نقش کوتاهی در سریال فاصله ها آغاز کرد. اوج هنر و شهرت وی را می توان مربوط به بازی در فیلم قائده تصادف دانست. او بعد از آن در فیلم های سینمایی مختلفی از جمله ملبورن ، خانه دیگری ، آخرین بار کی سحر را دیدی؟ و هلن به ایفای نقش پرداخته است.

روشنک گرامی تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی احسان کرمی

بیوگرافی احسان کرمی

احسان کرمی تیرماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شده ، او مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده می باشد. فعالیت خود را از سال 1385 در رادیو آغاز کرده است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره های فیلمسازی نیز گذرانده است.

احسان کرمی حدود 16 سال است که ازدواج کرده است و متاهل می باشد. این زوج دارای یک فرزند به نام نیکمهر می باشند.

سوگل خلیق بازیگر سریال هم گناه

سوگل خلیق بازیگر سریال هم گناه

سوگل خلیق متولد 16 آبان 1370 می باشد و در رشته کارگردانی در دانشگاه تهران درس خوانده‌ است. او اولین کار هنری‌اش را در سال 93 انجام داد و در واقع فیلم سینمایی دو او را به دنیای بازیگری و سینما معرفی کرد.

سوگل خلیق بسیار ورزش می‌کند و کتاب می‌خواند علاقه خاصی به دنیای مد و طراحی دارد اما فعالیت در این حوزه را هم کنار گذاشته است چراکه به گفته خودش فعلا یک هدف بزرگ دارد.

او قصد دارد از دنیای هنرپیشگی وارد دنیای نویسندگی و کارگردانی شود. خلیق می‌گوید: من قصد دارم کارگردان شوم از آنجایی که دغدغه مسایل اجتماعی دارم و می‌خواهم کاری برای این جامعه بکنم کارگردانی را دنبال خواهم کرد هم رشته تحصیلی‌ام در دانشگاه است و هم علاقه بسیار زیادی به کارگردانی دارم.
اما برای اینکه کارگردان خوبی شوم باید تجربیاتی در حوزه سینما داشته‌ باشم. اما این را می‌دانم که قطعا کارگردانی را دنبال خواهم کرد.

سوگل خلیق  تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

اسامی بازیگران سریال هم گناه + عکس

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال موچین با عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا