فرهنگ و هنر

بیوگرافی تمام داوران مسابقه خونه مونی + عکس و اسامی داوران

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی تمام داوران مسابقه خونه مونی + عکس و اسامی داوران

خونه مونی یکی از برنامه های مهیج شبکه نسیم است که در ماه رمضان هر شب راهی آنتن می ‌‌شود. اسامی داوران اصلی مسابقه خونه مونی را عباس جمشیدی ‌فر، كمند امیرسلیمانی، الیكا عبدالرزاقی و علیرضا مسعودی (مشهدی) تشکیل می دهند در ادامه بیوگرافی و عکس های آنها را مشاهده می کنید.

بیوگرافی داوران مسابقه خونه مونی

 مسابقه «خونه‌مونی» با هدف ایجاد فضای نشاط و شادی در میان خانواده‌ها و تشویق آنها به در خانه ماندن همزمان با شیوع بیماری کرونا که توسط اداره‌ کل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با مشارکت مؤسسه تصویر شهر (سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) تولید شده، از سیزدهم اردیبهشت ماه مصادف با هشتم ماه مبارک رمضان روی آنتن رفته است و هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی محسن برمهانی و کارگردانی علی مسعودی در 20 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید شده است و با استفاده از فرصت حضور اعضای خانواده در کنار یکدیگر در ایام شیوع ویروس کرونا با انگیزه گذر از این دوره؛ علاوه بر ایجاد سرگرمی، فضایی را برای مشارکت خانواده‌ها در یک برنامه تلویزیونی در حوزه سینما و تلویزیون ایجاد می‌کند.

بخش‌های مسابقه شامل بازی یک سکانس از فیلم یا سریال ایرانی، اجرای موسیقی ابداعی با وسایل خانه، نمایش طنز خانگی با موضوع امید و مبارزه با کرونا و ساخت ویدئوهای خلاقانه در ارتباط با حال و هوای این روزهای خانواده‌های ایرانی است که شرکت‌کنندگان در خانه با ارسال ویدئوهای خود در این مسابقه شرکت کرده‌اند و علاوه بر نشان دادن استعدادهای خود جوایز نفیسی دریافت می‌کنند.

 داوران اصلی مسابقه را علی مسعودی، عباس جمشیدی‌فر، الیکا عبدالرزاقی و کمند امیرسلیمانی و داوران مهمان را نسرین نصرتی، هدایت هاشمی، حمید لولایی، کامران تفتی، سپند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، شقایق دهقان، سیدبشیر حسینی، نسیم ادبی، سیدهومن شاهی و امیرغفارمنش تشکیل می‌دهند.

علیرضا مسعودی

علیرضا مسعودی

علی مسعودی معروف به علی مشهدی، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس مجموعه های طنز تلویزیونی است که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فیلم‌نامه مجموعه‌هایی چون «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» را نوشته است.

علی مسعودی ازدواج کرده و متاهل است.

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی،  متولد ۱۳۵۲ در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

کمند امیرسلیمانی  ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

الیكا عبدالرزاقی

الیكا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ در تهران و لیسانسه ادبیات نمایشی است. دوره بازیگری را در کلاس‌های استاد حمید سمندریان گذرانده است.  او  اصالتش به رامسر بر می‌گردد و دو برادر دارد.

 الیکا عبدالرزاقی با امین زندگانی ازدواج کرده است.

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر   متولد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کرد و پس از چندی با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت سریال سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود.

عباس جمشیدی فر با فریبا امینیان بازیگر ازدواج کرده است.

اسامی و بیوگرافی داوران مهمان مسابقه خونه مونی

 داوران مهمان  مسابقه خونه مونی را نسرین نصرتی، هدایت هاشمی، حمید لولایی، کامران تفتی، سپند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، شقایق دهقان، سیدبشیر حسینی، نسیم ادبی، سیدهومن شاهی و امیر غفارمنش تشکیل می‌دهند.

نسرین نصرتی

نسرین نصرتی

نسرین نصرتی متولد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

دیپلم فنی حرفه ای هنر دارد و دانشجوی انصرافی رشته طراحی پارچه و لباس در مجارستان است، منشی صحنه بود بعد بازیگر شد و چندین جایزه را هم برده است.

همسر این بازیگر, سام پاک پیکار می باشد و حاصل ازدواجشان دختری به نام سوفی می باشد.

هدایت هاشمی

هدایت هاشمی

هدایت هاشمی  در هفدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌ است و در آن جا به ورزش فوتبال نیز می پرداخته است.

این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به‌طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده‌ است. نخستین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا می باشد.

هدایت هاشمی ابتدا با نگار عابدی ازدواج کرده و به دلایلی از هم جدا شدند و برای دومین بار با مهشید ناصری ازدواج کرده است. حاصل ازدواج این زوج دو فرزند به نام های اِما و جانا می باشد.

حمید لولایی

حمید لولایی

حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۳۴ در تهران است اما اصالتا شمالی می باشد.

کار تئاتر را به طور جدی در سال ۱۳۵۸ با بازی در نمایشی به کارگردانی مرحوم رضا ژیان و سیاوش طهمورث شروع کرد.

حمید لولایی ازدواج کرده است و دو فرزند دختر دارد.

کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی  متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل  بازیگری که از کودکی  تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود. او فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی  وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد.

کامران تفتی تاکنون ازدواج نکرده است.

سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی  بازیگر سریال کامیون متولد ۲۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون  است. او همچنین برادر کمند امیرسلیمانی (بازیگر) و پسر سعید امیرسلیمانی (بازیگر) می‌باشد.

سپند امیرسلیمانی با ورقا عامری ازدواج کرده است و این زوج صاحب یک فرزند پسر بنام ایلیا هستند.

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به‌ عنوان بازیگر به فعالیت‌های تلویزیونی و هنری می‌پردازد.

 پدرش کارمند بازنشسته بانک و مادرش خانه دار است، وی مسلط به زبان انگلیسی نیز می‌باشد.

او فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگ تر از خود هم دارد. رنگ قرمز رنگ مورد علاقه اش است و به غذا هاي ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد.

حدیث میرامینی با مجتبی رجبی یکی از بازیگران سینما و مدیر فعلی شبکه جام جم ازدواج کرده است.

شقایق دهقان

شقایق دهقان

شقایق دهقان ۴ اسفند ۱۳۵۷ در گیسن آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به‌ دلیل کار پدرش در ساری ساکن شدند و سپس به تهران آمدند. وی کارهای هنری را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد.

شقایق دهقان با مهراب قاسم خانی ازدواج کرده است.

مهراب قاسم خانی دو بار ازدواج کرده است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا بود. پس از جدایی از همسر اولش، وی برای بار دوم با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان بود.

سیدبشیر حسینی

سیدبشیر حسینی

سید بشیر حسینی در تاریخ ۱۵ آذر سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او ارتباط شناس و اصالتا اصفهانی است. از نظر تحصیلی او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) است و دارای مدرک دکتری فرهنگ و ارتباط است. گفتنی است که او دارای تحصیلات سطح ۲ حوزه است و در حال حاضر در تلویزیون هم فعالیت دارد.

در حقیقت دکتر بشیر حسینی در قالب کارشناس علوم جامعه شناختی، کارشناس رسانه، کارشناس بازی، منتقد و تحلیلگر و پژوهشگری تربیتی در طی چند ساله اخیر حضوری پر رنگ در رسانه دارد.

سید بشیر حسینی متاهل است و دارای دو فرزند پسر  و یک دختر به نام های سید مسیحا، سید امیر مهدی و محیا سادات می باشد.

نسیم ادبی

نسیم ادبی

نسیم ادبی متولد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشتهٔ نمایش، گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی فعالیتش در تئاتر را از سال ۷۲  آغاز کرد و سپس در سال ۷۵ با بازی در سریال “دوقلوها” وارد تلویزیون شد.

نسیم ادبی با ابراهیم اثباتی ازدواج کرده است.

هومن شاهی

هومن شاهی

هومن شاهی معروف به هومن گامنو، متولد خرداد 1368 در تهران است و عرصه فعالیت او خوانندگی و بازیگری می باشد.

مادرش فرهنگی بازنشسته است او ۳۰ سال معلم دبستان بود پدرش محمود شاهی هم خواننده قدیمی کاباره و دامپزشک می باشد، گامنو اصالتا اهل دزفول می باشد.

هومن شاهی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش  متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران اصالتا آذری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  است. وی  فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت. او حضور در سینما را با فیلم خانه‌ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد.

امیر غفارمنش در حال حاضر متأهل و داری یک فرزند پسر بنام راستین است.  پوپک گلدره همسر سابق وی بود.

اسامی داوران مسابقه خونه مونی + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام عرض شد
    اطلاعات دکتر سید بشیر حسینی اشتباه هستش،ایشون سه فرزند دارند،دو پسر و یک دختر💕
    پسر بزرگ←سید مسیحا
    دختر←محیا سادات
    پسر کوچک←سید امیر مهدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا