فرهنگ و هنر

سریال می جان | بازیگران و خلاصه داستان سریال می جان

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال می جان | بازیگران و خلاصه داستان سریال می جان

سریال می جان یکی از سریال های جدید شبکه سه سیماست که به کارگردانی مرجان اشرفی زاده برای پخش در ایام مبارک ماه رمضان تولید می شود. در این سریال بازیگران زیادی حضور دارند که در ادامه به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان آن می پردازیم.

«می جان» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید پروینی برای پخش از شبکه سه سیما در حال تصویربرداری است. از مهم‌ترین آثار مرجان اشرفی‌زاده کارگردان این سریال نیز می‌توان به فعالیت در سریال «شکوه یک زندگی»، سریال «دیگری» و فیلم «آبجی» اشاره کرد.

نویسندگی «می جان» بر عهده مرجان اشرفی زاده، سارا باقرزاده و سمانه نامدار می باشد.

این سریال یک عاشقانه اجتماعی است و جزئیات بیشتری از داستان این سریال تاکنون منتشر نشده است.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

پخش سریال رمضانی «می‌جان» که تصویربرداری آن مدت هاست به جهت شیوع بیماری کرونا متوقف شده و تنها بخشی از سکانس‌های پایانی آن باقی مانده است، به زمان دیگری موکول شد.

پیش از این قرار بود «می‌جان» به عنوان سریال مناسبتی در ماه مبارک رمضان هرشب روی آنتن شبکه سه سیما برود.

سعید پروینی تهیه کننده «می‌جان» د خصوص توقف این سریال اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور و برای حفظ جان عوامل، بازیگران و همچنین حفظ کیفیت سریال، پس از توصیه کارشناسان، تصویربرداری سریال را متوقف کرده و از حضور در آنتن شبکه سه سیما انصراف دادیم.

او افزود: قطعا سریال‌های ماه مبارک رمضان از مخاطبان بیشتری برخوردار هستند و ما تمام سعی خود را برای تکمیل پروژه «می‌جان» انجام دادیم، اما متاسفانه با توجه به شرایط موجود امکان ادامه ضبط این سریال وجود نداشت و علیرغم میل باطنی انصراف خود را از پخش این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان اعلام می‌کنیم.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

اسامی بازیگران سریال می جان

امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی‌پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی‌پور، رها خدایاری، وحید آقاپور، مجید پتکی، معصومه قاسمی پور، فریده دریامج، محمدعلی فرمند، شهروز آقایی پور، سونیا سنجری، مریم شعبانی، رضا جوشنی، مهدی فریضه، هاله گرجی، لیندا کیانی، بهروز شعیبی و الهام کردا بازیگران سریال می جان را تشکیل می دهند.

امیررضا دلاوری بازیگر سریال می جان

امیررضا دلاوری در سریال می جان

امیررضا دلاوری بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از نقش‌های اصلی سریال «می جان» ساخته مرجان اشرفی‌زاده را عهده‌دار است، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در این سریال گفت: من در این مجموعه بازی در نقش «برزو» را بر عهده دارم. برزو پسر خان است و در داستان درگیر مثلث عشقی می‌شود. داستان در دهه پنجاه اتفاق می‌افتد و به سال‌های قبل و بعد از انقلاب توجه دارد.

وی درباره ویژگی نقش «برزو» و حضور در این سریال اظهار کرد: در سال‌هایی که مشغول فعالیت در حوزه بازیگری هستم، تلاش می‌کنم کاراکتر‌هایی که در دو سه کار آخر بازی می‌کنم با یکدیگر تفاوت داشته باشد. در طول این سال‌ها نقش‌های مختلف مثبت، کمدی، منفی و خاکستری را بازی کردم. سعی می‌کنم کاراکتر‌ها با هم تفاوت داشته باشند. تفاوت این کاراکتر هم با دو سه کار قبلی‌ام برایم اهمیت داشت.

دلاوری درباره پیش بینی خود از اقبال مخاطب به سریال گفت: با توجه به کارگردانی خوب خانم مرجان اشرفی‌زاده و متن خوب سریال و کاراکتر‌هایی که در این کار طراحی شده، به نظرم مجموعه مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد.

عوامل سریال

عوامل سریال «می جان» عبارتند از سعید پروینی تهیه کننده، مرجان اشرفی زاده کارگردان، سیدامیررضا موسوی شرفی، تصویربردار، سینا گنجوی تدوین‌گر، داود جمشیدی مدیر تولید، مجتبی خادم زاده مدیر برنامه ریزی، علی تهرانی سرپرست گروه کارگردانی، مهسا فتحعلی دستیار کارگردان، فرهاد عزیزی فرد و فاضل ژیان، طراح صحنه و لباس، هاشم فغانی طراح گریم، مسعود سخاوت دوست آهنگساز، یاسر رمضانی صدابردار، عاطفه هادی نژاد منشی صحنه، فرید ناظر فصیحی جلوه های بصری، امین شریفی صداگذار، مهرنوش مقیمی دستیار تولید، محمد جمشیدی و حسین کنگاوری مدیران تدارکات.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا