بیوگرافی

ندا قاسمی | عکس و بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ

2/5 - (1 امتیاز)

ندا قاسمی | عکس و بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ

عکس و بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ را مشاهده می کنید.

  • نام: ندا
  • نام خانوادگی: قاسمی
  • متولد: ۳۰ خرداد ۱۳۶۶

بیوگرافی ندا قاسمی

ندا قاسمی متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در شهر کرمانشاه و بازیگر است. قاسمی قبل از اینکه به عنوان بازیگر شناخته شود در سال ۱۳۹۳ در عرصه گویندگی و دوبلوری فعالیت می کرد. او به طور جدی یکی از دوبلوران رادیوی کرمانشاه بود و هنوز نیز در این عرصه حضور فعال دارد.

او در حال حاضر، دانشجوی رشته دکتری شیمی آلی دانشگاه تهران است. عاشق تئاتر و صداپیشگی بوده و از جمله شیمیست هایی است که علاقمند به سینما و تلویزیون می باشد.

ندا قاسمی

شروع فعالیت هنری

ندا قاسمی: فعالیت هنری ام را از سال ۱۳۸۷ با تئاتر شروع کردم. در این سال ها در نمایش‌ های گاهی، کبوتری ناگهان، بیتلها، چقدر قیافه شما برایم آشنا نیست، پاییز هزار و سیصد و جنگ، سکوت تلخ انارهای شیرین و… ایفای نقش کردم و در این فاصله همکاری‌ هایی هم با سیمای کرمانشاه به عنوان بازیگر، مجری و البته از سال ۹۳ وارد واحد نمایش رادیو کرمانشاه شدم و به عنوان گوینده، بازیگر و دوبلور تجربیاتی کسب نمودم.

ندا قاسمی بازیگر

معرفی ندا قاسمی از زبان خودش

من ندا قاسمی‌ متولد ۳۰ خرداد ۶۶ در حال حاضر بازیگر و دانشجوی مقطع دکتری شیمی‌ در دانشگاه تهران هستم. در کرمانشاه متولد شدم. دوران کودکی و نوجوانی من در همین شهر سپری شد. از کودکی بسیار خیال پرداز بودم.

معمولا زمان های زیادی که تنها می‌ شدم به دلیل شاغل بودن مادرم، تمام مدت در خلوت رویا می‌ بافتم. این رویا بافی‌ ها قطعا از طریق نیروی درونی هدایت می‌ شد و من را به سمت علاقه به بازیگری می‌ کشانید. دقیقا به خاطر ندارم چند سالم بود که به مادرم گفتم قصد دارم بازیگر شوم چون خیلی کوچک بودم.

در واقع آن زمان درست نمی‌ دانستم که چه استعدادی در من هست که بتوانم بازیگر شوم. این بازیگری بود که من را به سمت خود می‌ کشانید. اما وقتی وارد این حرفه شدم به ضعفها و توانایی‌ هایم نیز آگاه شدم.

ندا قاسمی در سریال نون خ

ندا قاسمی در سریال نون خ

یکی از سریال‌ های پرمخاطب تلویزیون که نوروز سال گذشته روی آنتن رفت، مجموعه «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی بود. و در این شب ها فصل دوم این سریال پرمخاطب از شبکه یک سیما شروع شده است.

شیدا یوسفی که در نقش مرجان، ندا قاسمی در نقش شیرین، هدیه بازوند در نقش روژان و صبا ایزد پناه در نقش کژال دختران نورالدین خانزاده با بازی سعید آقاخانی در سریال نون خ هستند

ندا قاسمی با نقش آفرینی در سریال نون خ ساخته سعید آقاخانی در نقش شیرین دختر وی از قاب تلویزیون دیده و شناخته شد. سریال نون خ به دلیل طنز بودن و لهجه ی قشنگ و بازی عالی سعید آقاخانی مورد استقبال مردم قرار گرفت و ندا در این سریال یکی از نقش های اصلی را برعهده داشت و از کارهای مهم و خوب وی به شمار می آید.

بیوگرافی ندا قاسمی

نحوه انتخاب شدن ندا قاسمی برای بازی در سریال نون خ

ندا قاسمی: از آنجایی که اصالتا کرد زبان هستم در کرمانشاه ساکن بودم. قبل از اینکه برای سریال «نون.خ» معرفی شوم و قراردادی ببندم در رشته شیمی تهران قبول شدم، به همین همراه با خانواده به تهران آمدم و اکنون ساکن اینجا هستم.

به دلیل شرایط کاری مستعد از ابتدا دوست داشتم تهران کار کنم، خوشبختانه این اتفاق برایم افتاد. به این ترتیب که پس از آمدنمان به تهران متوجه شدم آقای سعید آقاخانی برای سریالشان تست می‌ گیرند، شرکت کردم و یک هفته به کار مانده بود برای نقش «شیرین» انتخاب شدم.

ندا قاسمی

تصادف شدید ندا قاسمی

ندا قاسمی بازیگر کاراکتر «شیرین» در سریال تلویزیونی «نون. خ» سال گذشته در حالی که به همراه دوستش در یک خودرو از کرمانشاه به سمت تهران در حال حرکت بود به دلیل از دست دادن کنترل خودرو دچار سانحه می شود.

این بازیگر در گفت و گویی کوتاه به بانی فیلم گفت: برای مذاکره در سری دوم مجموعه «نون. خ» و یک پروژه دیگر همراه با دوستم در خودرو در حال حرکت بودیم که ناگهان خودرو منحرف شد و در نهایت پس از چند بار معلق خوردن در کنار جاده واژگون شد.

ندا قاسمی

برای من بازیگری لذت مطلق است

برای من بازیگری لذت مطلق است. فارغ از جهان پیرامون گویا در فضای تازه ای نفس می‌ کشم که تماماّ مکاشفه است. فکر می‌کنم بازیگری این قابلیت را دارد که به رشد روحی انسان کمک کند و انسان را در مسیرش به سمت اهداف والایی سوق دهد. برای بازیگر شدن باید خوب دید. خوب شنید. و خوب درک کرد.

و همچنین باید کتاب خواند، موسیقی شنید و باید نقاشی کرد.  تمام این‌ ها اگر برای من که علاقه مند به بازیگری هستم اتفاق بیافتد، قطعا دستاوردهای بزرگی به دست می‌ آورم. ضمن اینکه در این راه نباید خسته شد. بازیگری بسیار پیچیده است. باید خواست و جنگید.

ازدواج و همسر

ندا قاسمی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

اینستاگرام ندا قاسمی

اینستاگرام ندا قاسمی

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.instagram.com/nedaghasemi.official/” icon=”” target=”true”]آدرس پیج اینستاگرام[/button]

منبع: پرشین وی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا