فرهنگ و هنر

بازیگران سریال از یادها رفته + عکس بیوگرافی بازیگران سریال از یادها رفته

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بازیگران سریال از یادها رفته + عکس بیوگرافی بازیگران سریال از یادها رفته

بازیگران سریال از یادها رفته ، عکس ، بیوگرافی و اسامی بازیگران از یادها رفته ، خلاصه داستان و زمان پخش . سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان برای پخش از شبکه یک سیما تولید شده است.سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان تیرماه 96 برای پخش از شبکه پنج سیما کلید خورد ولی بعد برای پخش از شبکه یک انتخاب شد.

تصویربرداری این سریال علاوه در تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن های متفاوت انجام می‌شود.

سریال از یادها رفته چند قسمت است؟سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت ساخته شده است.

بازیگران سریال از یادها رفته

بازیگران سریال از یادها رفته

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته عبارتند از :حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب،ارسلان قاسمی ، الهام حمیدی،مائده طهماسبی، مهرداد ضیایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال از یادها رفته

خلاصه داستان سریال از یادها رفته

داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال 1319 می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخشهایی از داستان این سریال که درباره خسرو(حسین یاری)و مهربانو(هلیا امامی) است نیز به کشف حجاب میپردازد.

زمان پخش

سریال از یادها رفته قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش شود.

زمان پخش سریال از یادها رفته

سایر عوامل سریال

عوامل سریال از یادها رفته عبارتند:بهرام بهرامیان (کارگردان)، حامد افضلی و رویا خسرو نجدی (نویسندگان)، اکبر تحویلیان (تهیه‌کننده)، آیدین ظریف (مدیر هنری)، ایرج عاشوری (مدیر تصویربرداری)، مهین نویدی (طراح گریم)، شوکا زندباف (تدوین)، غزل آلوسی (طراح لباس)، محمد علی درگاهی (صدابردار)، فرزاد رحمانی (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، سید دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان (مدیران تولید)، حسین میرزا محمدی (مدیر تدارکات)، متین تحویلیان  و پریدخت اصباح (عکاس)، هوشنگ فلاح رضایی (کارگردان پشت صحنه)، علی زادمهر (مشاور امور رسانه‌ای).

بیوگرافی بازیگران سریال از یادها رفته

در ادامه بیوگرافی کوتاه از تمام بازیگران سریال از یادها رفته به همراه عکس بازیگران:

بیوگرافی حسین یاری بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی حسین یاری بازیگر سریال از یادها رفته

حسین یاری بازیگر نقش خسرو در سریال از یادها رفته متولد ۱۶ دی ۱۳۴۶در تهران بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.

حسین یاری بازیگر سینما و تلویزیون است او بازیگری را از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم‌های خونین» آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست. در سال ۱۳۶۲ برای نخستین بار بازیگری جلوی دوربین فیلمهای ۱۶ میلیمتری «وارث» و «سرباز کوچک» را تجربه نمود.

یاری با فیلم‌های دفاع مقدس شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

از کارهای او در تلویزیون می توان سریال های برادر و هوش سیاه را نام برد.

بیوگرافی حسین یاری بازیگر سریال از یادها رفته

حسین یاری و دخترش

ازدواج و همسر

حسین یاری سالها پیش ازدواج کرده و سه فرزند بنام های سروش ،سارا و علی دارد.

بیوگرافی حسین پاکدل

بیوگرافی حسین پاکدل

حسین پاکدل بازیگر سریال از یادها رفته (زاده ۱۳۳۸ اصفهان) نویسنده، نمایشنامه‌نویس، مجری، تهیه کننده و مدیر سابق شبکه صدا و سیما و کارگردان و بازیگر ایرانی است. او در سال‌های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳، مدیریت پخش شبکه اول سیما را بر عهده داشت. همچنین مدیر دوره‌های دهم و یازدهم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بود.

او مدتی نیز مدیریت تئاتر شهر را بر عهده داشت. از کارهای او می‌توان نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های حضرت والا و رقص زمین را نام برد.

بیوگرافی حسین پاکدل

حسین پاکدل به همراه همسر و دخترش

ازدواج و همسر

او با عاطفه رضوی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است و یک دختر بنام صبا دارد.

بیوگرافی هلیا امامی بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی هلیا امامی بازیگر سریال از یادها رفته

هلیا امامی بازیگر سریال از یادها رفته متولد ۱۳۶۶ در تهران می باشد. هلیا امامی فعالیت خودش را با حضور در کلاس های مرحوم استاد سمندریان شروع کرد سپس مدت ها در تئاتر بازی کرد و در نهایت در چند تله فیلم توانست به عرصه تصویر قدم بگذارد.

بیوگرافی هلیا امامی بازیگر سریال از یادها رفته

هلیا امامی سال ها پیش از طرف استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه ای برای جشنواره فجر آماده می شد ایفای نقش کرد و موفق هم بود.از علایق و سرگرمی های هلیا امامی سفرهای خارج از کشور است.

هلیا امامی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی میترا حجار بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی میترا حجار بازیگر سریال از یادها رفته

میترا حجار بازیگر سریال از یادها رفته متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۶، در مشهد بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. میترا حجار بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در نقشی کوتاه در فیلم «غریبانه» ساخته احمد امینی آغاز کرد. او بلافاصله همکاری با کارگردانان بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی را تجربه کرد.

اولین تجربه حضور تلویزیونی میترا حجار بازی در مجموعه «پلیس جوان» به کارگردانی سیروس مقدم است. از دیگر کارهای او حضور در نمایش‌هایی چون «هملت» و «دایی وانیا» است که دومی در فرانسه روی صحنه رفت. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است. میترا حجار با پدرام پوراکبری خواننده و بازیگر نوجوان همکاری داشته‌است. حجار در سال ۸۲ ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و سپس برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود. میترا حجار در حال حاضر در ایران است.

میترا حجار پیش از ترک ایران در فیلم‌های فریاد، متولد ماه مهر، اعتراض، سگ کشی، رخساره، شب‌های تهران، قارچ سمی، ملاقات با طوطی، بازنده، رازها، جنایت، صورتی، فراری، مزاحم، این ترانه عاشقانه نیست و زمستان است حضور داشت.

ازدواج و همسر

میترا حجار هنوز مجرد بوده و در یک برنامه تلویزیونی(دورهمی)علت ازداوج نکردنش را اینگونه بیان کرد “هنوز هیچ بدبختی را پیدا نکردم که خوشبختش کنم”.

بیوگرافی پوریا پور سرخ بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی پوریا پور سرخ بازیگر سریال از یادها رفته

پوریا پور سرخ بازیگر سریال از یادها رفته متولد۴ تیر ۱۳۵۶ – تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش‌های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش مكمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد. پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم‌هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیزالله حمیدنژاد، عیار ۱۴ ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد. وی در اولین فیلم سه‌بُعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد و بازی در طولانی‌ترین سریال ایرانی(کیمیا) را در کارنامه دارد.

بیوگرافی پوریا پور سرخ بازیگر سریال از یادها رفته

پورسرخ در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است. مدرک تحصیلی او دکترای فیزیولوژی گیاه است. از بهترین سریال های او میتوان به سریال وفا و کیمیا و مرز خوشبختی و رستگاران و روز حسرت و فیلم های مهم سینمایی او خالتور و به وقت خماری و شیر و عسل اشاره کرد.

وی ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی بیتا فرهی

بیوگرافی بیتا فرهی

بیتا فرهی بازیگر سریال از یادها رفته (زادهٔ ۱۳۳۷، تهران) بازیگر اهل ایران است.

او فارغ‌التحصیل رشته هنر از مدرسه هنر جان پاورس آمریکا در سال ۱۳۵۹ است. برای بازی در هامون توسط ناصر چشم آذر به مهرجویی معرفی شده و به سرعت مورد پسند او برای بازی در نقش مهشید قرار گرفت. این گونه بود که کار خود را در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز نمود و در سال‌های بعدی فعالیت خود را با کارگردانان بزرگی چون احمدرضا درویش، بهمن فرمان آرا، مسعود کیمیایی و رخشان بنی اعتماد ادامه داد.

فرهی به همراه خسرو شکیبایی یکی از مشهورترین زوج‌های هنری دههٔ ۷۰ را تشکیل دادند. او خواهرزادهٔ فرهنگ فرهی می‌باشد. فرهی به زبان‌های انگلیسی و فرانسه مسلط است.

بیتا فرهی در اولین ازدواج خود با فردی بنام قریشی صاحب دختری بنام مهسا شد، او پس از جدایی با فردی بنام علی آزموده ازدواج کرده است و هنوز با وی زندگی میکند.

بیوگرافی کامران تفتی بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی کامران تفتی بازیگر سریال از یادها رفته

کامران تفتی بازیگر سریال از یادها رفته  متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل  بازیگری که از کودکی  تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود. او فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی  وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد ، محمد رضایی راد ، محمد چرمشیر ، بهزاد فراهانی  ، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را به روی صحنه برد. و تاکنون اجراهایش  در فضای حرفه ای تئاتر کشور ادامه دارد.

او در سریال هایی همچون ولایت عشق ، خواب و بیدار ، دیوار و بزم آخر به ایفای نقش پرداخته و آخرین بازی او در تلویزیون تا کنون سریال میکاییل ساخته سیروس مقدم بوده است.

ازدواج و همسر کامران تفتی

او در یک برنامه تلویزیونی در سال 96 گفته بود که ، در شرف ازدواج هستم  و بعد از محرم و صفر قطعی میکنم این اتفاق را ، صحبت هایش صورت گرفته است و بعداز ماه صفر به صورت رسمی ثبت میشود.

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر سریال از یادها رفته

لیلا بلوکات بازیگر سریال از یادها رفته (زاده ۴ آذر ۱۳۶۳ تهران)، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

لیلا بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد است و دو خواهر و یک برادر دارد.

از کارهای او در تلویزیون می توان سریال لحظه گرگ میش را نام برد که سریال پرمخاطبی بود.

بیوگرافی سیما تیرانداز

بیوگرافی سیما تیرانداز

سیما تیرانداز بازیگر سریال از یادها رفته (زاده ۹ شهریور ۱۳۴۹ در تهران) از بازیگران تئاتر و سینما اهل ایران است.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است. آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد.

اما سایه‌های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشه صدا و سیما ازدواج کرد ولی بعد از هم جدا شده‌اند.

اما سیما تیرانداز بعد از جدایی با مردی به نام مجید جوزانی آشنا و این آشنایی خیلی سریع به ازدواج ختم شد . مجید جوزانی هیچ گونه فعالیت هنری ندارد.

بیوگرافی سیما تیرانداز

حاصل ازدواج سیما تیر انداز با همسر جدیدشان پسری به نام آریانا است.

بیوگرافی مهدی سلوکی بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی مهدی سلوکی بازیگر سریال از یادها رفته

مهدی سلوکی بازیگر سریال از یادها رفته متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ در شهرضا اصفهان بازیگر ایرانی است. وی با برنامهٔ تلویزیونی نیم‌رخ وارد تلویزیون شد. وی برادر کوچکتر محمد سلوکی مجری تلویزیون می‌باشد.

مادر مهدی سلوكی اصالتا اراكي است، فرزند اول خانواده محمد در سوم اسفندماه سال 1358 به دنيا آمد، او مجري شبكه تهران است. خانواده سلوكي‌ها اصيل و متعصب و مذهبي‌اند. پدر و مادر مهدي سلوكي هر دو تحصيل كرده و اهل فرهنگ و هنر بودند.

بیوگرافی مهدی سلوکی بازیگر سریال از یادها رفته

مهدی سلوکی در هنرستان رشتهٔ گرافیک را برگزید و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. او در سال ۱۳۷۹ دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد.

از کارهای تلویزیونی او می توان سریال ستایش را نام برد.

وی ازدواج کرده است.

بیوگرافی رضا یزدانی

بیوگرافی رضا یزدانی

رضا یزدانی بازیگر سریال از یادها رفته  (زاده ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ در تهران) خواننده، نوازنده، آهنگساز و هنرپیشه ایرانی می‌باشد. او از نوجوانی موسیقی کار می‌کند. او از شاگردان فرشید اعرابی بوده است. تخصّص او در نواختن گیتار به‌ویژه گیتار الکتریک است. اشعار ترانه‌های انتخابی او بطور عمده درون‌مایهٔ اجتماعی و نوستالژیک دارند. او فرزند دکتر حسن یزدانی است.

رضا یزدانی موسیقی حرفه ای را در 25 سالگی با آهنگسازی و خوانندگی برای تئاتر دادگاه جنجال برانگیز در سال 1377 شروع کرد و بعد از آن نیز آهنگسازی و خوانندگی تئاتر اگر باران بخواهد را در سال 1378 انجام داد.

رضا یزدانی ازدواج کرده است و یک فرزند دارد.

بیوگرافی رسول نجفیان

بیوگرافی رسول نجفیان

رسول نجفیان بازیگر سریال از یادها رفته در ۲۸ دی ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. در دوران دبستان با تاثیرپذیری از شیوه اداره کلاس توسط معلم روحانی خود، ذوق نمایش در او ایجاد شد. وی سال ۱۳۴۸ در هنرکده تئاتر آناهیتا فعالیت داشت.

پدر و مادری وی اهل همدان و روستای رباط شورین هستند. اما متولد تهران است، وی شعر و آهنگ عجب رسمیه رسم زمونه را به بیاد مادربزرگ و خانه قدیمی ایشان در روستای رباط شورین همدان سروده و ساخته‌است. وی موسیقی را از جوانی دنبال می‌کرد و نواختن دوتار را توسط یک روستایی به نام عاشق حیدر همدانی فراگرفت. پس از آن نیز آموختن موسیقی را نزد استاد اسماعیل مهرتاش ادامه داد.

نجفیان دارای مدرک کارشناسی روان‌شناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال ۱۳۵۶ است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۸ و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با فیلم صف ساختهٔ علی‌اصغر عسگریان آغاز کرد.

وی سالها پیش ازدواج کرده است و دو فرزند به نام های  آهو و کاوه دارد.

بیوگرافی علیرام نورایی بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی علیرام نورایی بازیگر سریال از یادها رفته

علیرام نورایی بازیگر سریال از یادها رفته (زاده ۱۸ فروردین ۱۳۵۶، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» آغاز نمود. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد. همچنین تا کنون در سریال‌های آسپرین (مجموعه نمایش خانگی) پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، سینمایی سیب ترش، قلاده‌های طلا، پله، همیشه سینما و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در اپیزودهای شب شکار، گنجشک‌های شاهد، نور در تاریکی، بعضی آرزوها بازی کرده‌است .

او مربی ورزش پارکور در قاره کهن است. او در زمینه ورزشهای رزمی نیز فعالیت دارد.

از وضعیت ازدواج و همسر وی اطلاعاتی وجود ندارد.

بیوگرافی حبیب دهقان نسب

بیوگرافی حبیب دهقان نسب

حبیب دهقان نسب (متولد ۱۳۲۸ در شیراز) هنرپیشه اهل ایران می‌باشد.

او به خاطر عشق به بازیگری تحصیلات خود را در همین رشته انتخاب کرد، او فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است در سال ۱۳۴۶ فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد.در نمایش‌های رادیو شیراز از سال۱۳۴۶ تا ۱۳۵۲ و هچنین نمایش‌های تئاتر را تجربه کرد.

اولین حضور او در سینما فیلم شرایط عینی (۱۳۶۶) بود. اما در تلویزیون با سریال در پناه تو چهره شد، فیلم سفر به چزابه و نسل سوخته مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفت.

وی در حال حاضر در شهرک اکباتان زندگی می‌کند و از همکاران و کتابداران کتابخانهٔ بلوک دو، فاز دو اکباتان است.

بیوگرافی مهرداد ضیایی

بیوگرافی مهرداد ضیایی

سید مهرداد ضیایی (زادهٔ ۱۳۴۷ در اصفهان) بازیگر ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ بازیگری از دانشگاه هنر است. ضیایی از سال ۱۳۶۹ حرفهٔ بازیگری را آغاز کرد.

بیوگرافی ارسلان قاسمی بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی ارسلان قاسمی بازیگر سریال از یادها رفته

ارسلان قاسمی بازیگر سریال از یادها رفته  (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران) بازیگر و خواننده ایرانی است. او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است. وی علاوه بر کار تصویری چند ترک صوتی را عرضه کرده‌است قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد. او در فیلم جعبه موسیقی(فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌ عهده داشت.

بیوگرافی ارسلان قاسمی بازیگر سریال از یادها رفته

ارسلان قاسمی طی چند وقت اخیر دو ترانهٔ آفرین و ای کاش را به همراه سینا دست‌خوش با تنظیم محمد جواندر خواند. وی در مصاحبه با سایت ایران کنسرت گفت دوست دارم زمینه فعالیت موسیقی ام را گسترش دهم و کارهای جدیدی را به همراه سینا و محمد عرضه کنم.

وی ازدواج نکرده است.

بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر سریال از یادها رفته

الهام حمیدی بازیگر سریال از یادها رفته  (زاده ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی است.

او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد. در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید. از مجموعه‌های تلویزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد.

بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر سریال از یادها رفته

او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

وی در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷ در سن ۴۱ سالگی خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام داشت.

بیوگرافی مائده طهماسبی بازیگر سریال از یادها رفته

بیوگرافی مائده طهماسبی بازیگر سریال از یادها رفته

مائده طهماسبی بازیگر سریال از یادها رفته (زادهٔ ۱۳۳۶ در بابل) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم است.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است. او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش، فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی که مائده طهماسبی در آن حضور داشته دایرهٔ به کارگردانی جعفر پناهی است.

بیوگرافی بازیگران سریال از یادها رفته

برگرفته از : ویکی پدیا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بازیگران سریال دلدار

بازیگران سریال برادر جان

تیزر سریال روزهای بی قراری

تیزر سریال شرایط خاص

بازیگران سریال روزهای بی قراری

زمان پخش سریال دنگ و فنگ روزگار

زمان پخش سریال شرایط خاص

بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا