اخبار

مهمان امشب دورهمی پنجشنبه 14 اسفند 99 کیست؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

مهمان امشب دورهمی پنجشنبه 14 اسفند 99 کیست؟

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد داریم به معرفی مهمان امشب برنامه دورهمی پنجشنبه 14 اسفند 99 بپردازیم که با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش می گردد.

مهمان امشب دورهمی پنجشنبه 14 اسفند 99 کیست؟

دورهمی یکی از برنامه های پرطرفداری است که در سال جدید به فصل پنجم می رسد و این نشان از استقبال خوب مخاطبان از این برنامه می باشد که مهران مدیری آن را ادامه داده است. برنامه ای که حالا به قسمت های پایانی رسیده و بر خلاف سال های قبل در ایام نوروز نیز این برنامه پخش نخواهد شد.

مهران مدیری در برنامه دورهمی به بیان موضوعات اجتماعی و نقد آنها و نیز گفتگو با چهره های سرشناس پیرامون مسائل مختلف می پردازد.

 این برنامه جذاب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 23 پخش می شود و تکرار آن هم در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر قابل مشاهده است.

مهمان برنامه

تا این لحظه مهمان برنامه دورهمی مشخص نشده است و در صورت اعلام از سوی سازندگان آن، این صفحه بروز رسانی خواهد شد.

مهمان امشب دورهمی کوروش تهامی خواهد بود.

کوروش تهامی در دورهمی

کوروش تهامی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران بازیگر و مجری است. وی دانش‌ آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش در آمده است نخستین حضور او در سینما در سن ۲۵ سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی‌ اش با نام «سینما سینماست» را بازی کرد او علاوه بر بازیگر نوازندگی و خواننده هم می کند.

شبنم طلوعی همسر اول کوروش تهامی می باشد که از هم جدا شدند و برای بار دوم با پونه یزدانی ازدواج کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا