فرهنگ و هنر

بازیگران سریال حکایت های کمال و خلاصه داستان

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال حکایت های کمال : خلاصه داستان و بازیگران سریال حکایت های کمال

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]سریال حکایت های کمال  به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی  تولید می شود و تهیه کنندگی  سریال حکایت های کمال  را محسن شایانفر بر عهده دارد.[/box]

سریال حکایت های کمال

سریال حکایت های کمال  به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی  تولید می شود و تهیه کنندگی  سریال حکایت های کمال  را محسن شایانفر بر عهده دارد.

قدرت‌ الله صلح‌ میرزایی کارگردانی که با ساخت آثار طنز سینمایی بیشتر شناخته می‌شود در تازه ترین ساخته خود «حکایت‌های کمال» را در شهرک سینمایی غزالی با لوکیشن‌های جدید روایت خواهد کرد.

سریال «حکایت‌های کمال» ساخته قدرت الله صلح میرزایی نیز یکی از کارهای تلویزیونی است که لوکیشن اصلی آن در شهرک غزالی است. این سریال  به سفارش گروه نوجوان سیما فیلم از 15 مردادماه سال 97 تصویربرداری خود را در این شهرک شروع کرده است.

صلح میرزایی تاکنون سریال‌های «پنجره»، «رخصت» و «دختری به نام آهو» را برای تلویزیون ساخته است. سریال «هست و نیست» جدیدترین سریال محسن شایانفر در حوزه تهیه‌کنندگی هم زمستان گذشته به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه دو پخش شد.

خلاصه داستان سریال حکایت های کمال

خلاصه داستان سریال :

در خلاصه داستان سریال حکایت های کمال آمده است: این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود و ۱۵۰ قسمت دارد و در دهه ۴۰ می‌گذرد.

بازیگران سریال حکایت های کمال

بازیگران سریال حکایت های کمال

اسامی بازیگران سریال حکایت های کمال عبارتند از:محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، محمدرضا شیرخانلو، حمید ابراهیمی، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلور نظری، بیتا خردمند، کاظم هژیرآزاد، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبر سنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی، شهربانو موسوی، امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات بازیگران آن هستند.

سایر عوامل سریال حکایت های کمال

محمد رضا شیرخانلو بازیگر نقش کمال در سریال حکایت های کمال

محمد رضا شیرخانلو 

محمد رضا شیرخانلو بازیگر سریال حکایت های کمال متولد  ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ در تهرانو بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او از سن ۶ سالگی وارد عرصه بازیگری شد.

شیرخانلو در یکی از شب‌ها که همراه پدرش به فوتبال رفته بودند توسط یکی از دوستان پدرش که خبرنگار بود مورد مصاحبه قرار می‌گیرد و به کارگردان چک برگشتی معرفی می‌شود تا به این ترتیب وی اولین تجربه بازی در یک مجموعه تلویزیونی را کسب کند.

او درباره نقشش در سریال حکایت های کمال می‌گوید: در این سریال نقش کمال را بازی می‌کنم که همه اتفاقات حول شخصیت او می‌افتدعلاوه بر آن کمال هم باهوش است و هم خیلی شیطون! وی بازی در این سریال را متفاوت با دیگر نقش‌هایش می‌داند و توضیح می‌دهد: نقشم سختی‌های خودش را دارد، چون باید با حیوانات مختلف هم رو‌به‌رو شوم، چون کمال در رویاهایش بازی با حیوانات را می‌بیند و باید در واقعیت هم این را بازی کنمباید با حیواناتی مثل میمون، اسب و مار رو‌به‌رو شوم

 این بازیگر نوجوان از کار کردن با محمود پاک‌نیت و شهره لرستانی لذت می‌برد، چون معتقد است که آنها فوق ستاره و استاد او هستند و قبلا هم تجربه بازی با آنها را داشته است. شیرخانلو تاکید می‌کند که فضای این سریال دوستانه و صمیمانه بوده و موضوع سریال طنز و اجتماعی استمن مطمئنم فقط بچه‌ها این سریال را دوست ندارند و بزرگ‌ترها هم عاشق کار می‌شوند و با تماشای آن می‌خندند.

محمود پاک نیت بازیگر سریال حکایت های کمال 

محمود پاک نیت 

محمود پاک‌نیت  بازیگر سریال حکایت های کمال متولد ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون است.محمود پاک‌نیت، از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.

محمود پاک‌نیت بازیگر نقش پدر کمال در این سریال گفت: در این سریال نقش پدری مهربان را که از روستا به خاطر خانواده‌اش به تهران مهاجرت کرده را بازی می‌کنم که پنبه‌زن است. به نظرم این سریال در زمان پخش به دلیل فضای طنز و جذابی که دارد علاوه بر مخاطب کودک و نوجوان برای مخاطبان بزرگ‌سال نیز جذاب است.

وی ادامه داد: در این سریال در نقشی متفاوت از آنچه تاکنون از من دیده‌شده بازی دارم. فضای کار مربوط به دهه 40 است و برای هم‌ نسلان من حکم بازنگری در گذشته را دارد و برای نسل جدید نیز جنبه آگاهی از زندگی جوانان در دهه‌های پیش را دارد که جذاب است.

سریال حکایت های کمال چند قسمت است؟ قدرت الله صلح میرزایی کارگردان سریال «حکایت‌های کمال» در مصاحبه با خبرگزاری ها گفته است: فصل اول این سریال 30 قسمت است و در نظر داریم در صورت فراهم شدن شرایط، فصل‌های دیگر این سریال را نیز تا قسمت 150 ادامه دهیم.

سایر عوامل سریال 

سایر عوامل سریال حکایت های کمال عبارتند از: نویسندگان: نسیم عرب امیری، سید حسین امیرجهانی، آزاده محسنی، کریم خودسیانی، دستیار تهیه: علی اصغررضایی، مدیر تصویربرداری: ناصر محمودکلایه، صدابردار: وحید سلطانی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، گریم: بابک شعاعی، تصویربردار: ناصر بیک زاده، جلوه های ویژه: حمید رسولیان، مدیر تولید: فرزین فرزدنیا، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی، دستیار کارگردان: مجد جلالی، جانشین تولید: سعید کنگاور نظری، برنامه ریز: حامد صلح میرزایی، امور مالی: ابراهیم تفرشی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تدارکات: مهدی آقامحمدی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: فرامرز بیات و مشاور رسانه ای: هادی داداشی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

خلاصه داستان و بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

بازیگران سریال ممنوعه

خلاصه داستان و بازیگران سریال نهنگ آبی

بازیگران سریال رقص روی شیشه

خلاصه داستان سریال خانواده جدید

بازیگران سریال ریکاوری

آهنگ سریال لحظه گرگ و میش

آهنگ سریال خاک گرم

آهنگ تیتراژ سریال ریکاوری

آهنگ تیتراژ سریال رقص روی شیشه

بازیگران سریال هشتگ خاله سوسکه

خلاصه داستان و بازیگران سریال تاریکی شب روشنایی روز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا