فرهنگ و هنر

بازیگران فصل دوم سریال روزهای بی قراری و خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

سریال روزهای بی قراری 2 | بازیگران فصل دوم سریال روزهای بی قراری

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]سریال روزهای بی قراری 2 به کارگردانی کاظم معصومی تولید شده است.امیرحسین شریفی تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارد و این سریال در لوکیشن‌هایی متنوع از تهران تا مشهد و تبریز روایت می‌شود.[/box]

فصل دوم سریال روزهای بی قراری

سریال روزهای بی قراری فصل دوم به کارگردانی کاظم معصومی تولید شده است.امیرحسین شریفی تهیه‌کنندگی «روز‌های بیقراری ۲» را برعهده دارد و این سریال در لوکیشن‌هایی متنوع از تهران تا مشهد و تبریز تصویربرداری شده است.

گفتنی است فصل اول سریال روزهای بی قراری در 23 قسمت 40 دقیقه ای به سفارش مرکز سیمای استان ها، از شبکه سه سیما پخش شد و جزو پربیننده ترین سریال ها در سال 1395 بود. فصل دوم این سریال نیز به سفارش همین مرکز با مشارکت شبکه سهند در 30 قسمت 40 دقیقه ای تولید و از فروردین 98 روی آنتن خواهد رفت.

 امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سریال :امیدوارم این سریال مانند فصل اول با استقبال مخاطبان روبرو شود. با توجه به استقبال مردم بعد از پخش فصل دوم، برای ساخت سری سوم این مجموعه تلویزیونی  اقدام می کنیم.

بازیگران سریال روزهای بی قراری 2

بازیگران سریال :

اسامی بازیگران سریال روزهای بی قراری:بازیگرانی مانند سارا صوفیانی (بازیگر نقش سارا)، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ و تعدادی از بازیگران برجسته و پیشکسوت تبریز و مشهد در فصل دوم سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سارا صوفیانی بازیگر نقش سارا در سریال روزهای بی قراری

بیوگرافی سارا صوفیانی بازیگر نقش سارا 

سارا صوفیانی بازیگر نقش سارا در سریال روزهای بیقراری متولد 26 فروردین ماه 1364 در شهر مشهد می باشد.تحصیلات وی دارای دکترای تاریخ اسلام است و فارغ التحصیل این رشته شده است.

سارا صوفیانی دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال 1377 برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شود و با گذشت 8 ماه از فعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند.سارا  صوفیانی علاوه بر فعالیت هنری تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش تاریخ تمدن ادامه می دهد و پس از اخذ لیسانس در سال 87 از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال 88 با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده بازیگری را شروع میکند.

وی با این سریال توانست به خوبی شناخته شود. او در این سریال نقش سار را ایفا می نماید که یکی از کاراکترهای اصلی داستان می باشد.سارا صوفیانی در سال 89 با امیرحسین شریفی ازدواج کرده است و متاهل است.امیرحسین شریفی متولد 5 اردیبهشت 1336 در خاتون آباد، اصفهان، بازیگر و تهیه کننده سینما است.

خلاصه داستان سریال روزهای بی قراری فصل دوم

خلاصه داستان سریال 

خلاصه داستان سریال : بخش عمده‌ای از ماجراهای فصل دوم  سریال  روزهای بی قراری در شهر تبریز و بخش‌هایی از آن در شهر مشهد جریان دارد. این مجموعه در ادامه روزهای بی قراری که فصل اول آن پیش از این که از شبکه یک سیما پخش شد ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده:  سارا شخصیت اصلی داستان در فصل دوم روزهای بی قراری است که در شهر مشهد سکونت دارد. از این رو آغاز قصه از مشهد بوده و سیر جریانات و اتفاقات داستان، سارا را به تبریز می برد. سارا صوفیانی که نقش سارا را در این سریال بر عهده دارد، به منظور یافتن هویت واقعی خود با تنها سرنخش که یک فرش نفیس قدیمی است از مشهد عازم تبریز می شود و در ادامه اتفاقات مختلفی را پشت سر می گذارد.

زمان پخش فصل دوم سریال روزهای بی قراری

زمان پخش سریال 

زمان پخش : فصل دوم مجموعه «روزهای بیقراری» به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی بعد از اتمام «بر سر دوراهی» سریال نوروزی شبکه دو، روانه آنتن خواهد شد.

این مجموعه نمایشی از هفدهم فروردین ماه به طور مداوم هر شب رأس ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

فصل دوم سریال روزهای بی قراری چند قسمت است؟ فصل دوم این سریال به سفارش مرکز سیمای استان ها  و با مشارکت شبکه سهند در 30 قسمت 40 دقیقه ای تولید می شود.

سایر عوامل سریال 

سایر عوامل سریال روزهای بی قراری عبارتند از: تهیه کننده: امیرحسین شریفی/کارگردان: کاظم معصومی/نویسنده: شعله شریعتی/مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی/مدیر صدابرداری: بهمن حیدری/مدیر تولید: جعفر صمدی/ مدیر برنامه ریزی:حمید شوریده/طراح چهره پردازی:محمد قمی/تدوین: پرهام وفایی/مدیر امور مالی: اصغر تیموری مقدم/دستیاران کارگردان: مینا زرپور، حمیدرضا حیدری/چهره پردازان: شیرین زواری، هادی لطفی، محمد اعرابی/دستیار اول فیلمبردار: علیرضا خسروآبادی/ اجراى نور: احسان خدارحمى/دستیار فیلمبردار: حسن رستمى، / دستیاران صدابردار:سیاوش عطاخانی، مرتضی محمدپور/دستیار صحنه: مهران محمدیان، /دستیار لباس: طلا مظفری.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

سریال مر قانون

سریال بر سر دوراهی

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

بازیگران سریال هیولا

بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا