فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال شرایط خاص + عکس بازیگران

1/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی بازیگران سریال شرایط خاص + عکس بازیگران

در این مطلب از مجله اینترنتی پیک نت، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شرایط خاص شبکه سه به همراه عکس بازیگران سریال شرایط خاص ، که جایگزین سریال نوروزی زوج یا فرد شبکه سه سیما شده است را گردآوری کردیم که می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال شرایط خاص

«شرایط خاص» سریال تلویزیونی‌ طنز به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمی است که تولید آن با نام اولیه «کلاف‌های رنگی» کلید زده شد.سریال «شرایط خاص» در بیش از ۱۱۰ لوکیشن اصلی و فرعی در تهران و حومه جلوی دوربین رفته است.

«شرایط خاص» که نگارش فیلمنامه آن برعهده حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان بوده، سریالی با حال و هوای کمدی است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت‌ها در طول داستان، رخ می‌دهد. این سریال نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود.

در این سریال تلویزیون به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی بازیگران طنز از جمله کامبیز دیرباز و بهرام افشاری به ایفای نقش می‌پردازند.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی ترکیب بازیگران سریال تلویزیونی «شرایط خاص» را تشکیل می‌دهند.

در ادامه بیوگرافی کوتاه از تمام بازیگران سریال شرایط خاص

کامبیز دیرباز بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز بازیگر سریال شرایط خاص متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد.

او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد. همچنین در فیلم اخراجی‌ها نقش مجید سوزوکی را داشت کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نمایش – بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.

کامبیز دیرباز ازدواج کرده و دختری بنام “نیاز” دارد.

بهرام افشاری بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری بازیگر سریال شرایط خاص متولد 7 خرداد ۱۳۶۶، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.وی فارغ‌التحصیل در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.

وی از سال 82 کار آماتور را شروع کرد و از سال 88 به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این را داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال 92 با کار آقای درمشیان در  و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت 2 نیز داشت.

بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

پروانه معصومی بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی پروانه معصومی

پروانه معصومی با نام پیشین سکینه کبودرآهنگی متولد ۱۳۲۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.او تحصیلاتش را در دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه ملی ایران تمام کرد. نخستین بار در سال ۱۳۵۰ در فیلم بی‌تا نقش کوتاهی گرفت و سپس در رگبار بهرام بیضایی نقش اوّل زن را بازی کرد.

پروانه معصومی همسر مسعود معصومی است و فرزندی بنام نیما دارد که همسرش مسعود معصومی در سال 95 فوت شده است.

نادر سلیمانی بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی نادر سلیمانی

نادر سلیمانی بازیگر سریال شرایط خاص متولد ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ در آبادان، یکی از بازیگران مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون ایران است.

او تا ۱۴ سالگی در منطقه ارتشی‌های کارون آبادان بود، بعد از شروع جنگ به شهرستان ارسنجان فارس آمد و پس از چندین سال حضور در ارسنجان به جهت کار و تحصیل در رشته بازیگری و زندگی به تهران مهاجرت نمود.وی با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «ساعت خوش» و «باغ مظفر» به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

نادر سلیمانی با پری صمدی ازدواج کرده و فرزندانی بنام هومان و بارسین دارد.

سیروس گرجستانی بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی بازیگر سریال شرایط خاص متولد ۱۳۲۳ در رشت ،بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی می‌باشد. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر است.

پدر و مادرش از مهاجران بادکوبه (باکو) می باشد که به ایران آمده اند، دوباره ازدواج کرده است و دخترانش در انگلیس زندگی می کنند

گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۹ و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۶ شروع کرد و پس از آن به استخدام وزارت فرهنگ و هنر سابق و ارشاد کنونی درآمد. پس از انقلاب، فعالیت سینمایی او با فیلم «فریاد مجاهد» (مهدی معدنیان) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۸ آغاز شد. پیش از انقلاب، او در دو فیلم سینمایی با نامهای «بیست سال انتظار» به کارگردانی «مهدی رئیس‌فیروز» (۱۳۴۵) و «مأمور دو جانبه» به کارگردانی «مهدی میرصمدزاده» (۱۳۴۵) بازی کرده بود. وی همچنین در عرصه ورزش نیز فعال بوده و به مدت ۱۰ الی ۱۲ سال بازیکن تیم فوتبال شاهین بوده است.

کاظم سیاحی بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی کاظم سیاحی

کاظم سیاحی بازیگر سریال شرایط خاص متولد ۱۳۵۷ در تهران، صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی صداپیشهٔ شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است. او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ صدا پیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌است.

از ازدواج و همسر کاظم سیاحی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

مریم سعادت بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی مریم سعادت

مریم سعادت بازیگر سریال شرایط خاص متولد سال ۱۳۳۷ در تهران لیسانس رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک شروع فعالیتش در نمایش های عروسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان بوده است. همه چیز را از آرایشگاه زیبا با بازی در نقش عروس کم حرف و خجالتی آغاز کرد بازی اش زیاد به چشم نیامد اما مریم سعادت بازیگری را تجربه کرد و با بازی در سریال زی زی گولو استعدادش را به رخ همگان کشید از آن پس دیگر بازیگری را رها نکرد و تا به امروز پای ثابت مجموعه های تلویزیون بوده است.

سعادت تنها بازیگر نیست در چند فیلم مشاور کارگردان – عروسک گردان – گوینده عروسکی و مجری نیز بوده است. از کارهای سینمای او می توان اسب ، یک بوس کوچوکو،‌دربه در ها ، ماهی ها عاشق می شوند، تارزن و تارزان ، ‌شهر زنان ، کارآگاه ۲، میهمان ناخوانده را نام برد.

سوگل قلاتیان بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی سوگل قلاتیان

سوگل قلاتیان بازیگر سریال شرایط خاص متولد ۱۰ اسفند ۱۳۶۴ – شیراز،بازیگر سینما و کارگردان و بازیگر تئاتر اهل کشور ایران است.

مدرک تحصیلی:دانش‌آموخته رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنرکارشناسی‌ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس.

سوگل قلاتیان ازدواج نکرده و مجرد است.

معصومه رحمانی بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی معصومه رحمانی

معصومه رحمانی بازیگر ایرانی متولد دهه شصت و فارغ التحصیل رشته بازیگری و تئاتر می باشد و از ۱۸ سالگی وارد عرصه تئاتر شده و یک خواهر و برادر دارد.

خانم رحمانی را از فیلم سینمایی ابد و یک روز می ‌شناسیم که یکی از سه خواهران نقش سمیه در این فیلم بود. فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی کارگردان جوان سینما و تلویزیون ایران بود که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اکران درآمده و مورد توجه خیلی از اهالی سینما و مخاطبان قرار گرفت .

از ازدواج و همسر معصومه رحمانی اطلاعاتی در دست نیست.

معصومه رحمانی بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی صحرا اسدالهی

صحرا اسدالهی بازیگر سریال شرایط خاص متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۱ است. او مدرک لیسانس معماری دارد و هنرجو دوره بازیگری در آموزشگاه سمندریان است.

 از مهم‌ترین آثار صحرا اسدالهی می‌توان به بازیگری در فیلم فروشنده، سریال گاهی به پشت سر نگاه کن و سریال شرایط خاص اشاره کرد.

از ازدواج و همسر صحرا اسدالهی اطلاعاتی در دست نیست.

بیوگرافی مصطفی ساسانی

مصطفی ساسانی بازیگر شرایط خاص متولد سال 1359 در شهر کرج ،و فارغ‌التحصیل کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشکده‌ی “هنر و معماری” دانشگاه “آزاد” در سال (1383) است.از مهم‌ترین آثار مصطفی ساسانی می‌توان به بازیگری در سریال قهوه تلخ، فیلم دهلیز و سریال شرایط خاص اشاره کرد.

وحید آقاپور بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی وحید آقاپور

وحید آقاپور بازیگر سریال شرایط خاص متولد 12 خرداد 1357 در شهر ری است. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر  می باشد از تئاتر شروع کرده و حالا در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و متاهل می باشد.

وحید آقاپور در سال 1382 وقتی 25 ساله بود با مریم داننده بازیگر تئاتر ازدواج کرده است.

اسدالله یکتا بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی اسدالله یکتا

اسدالله یکتا بازیگر سریال شرایط خاص متولد ۲۳ آذر ۱۳۲۶ در تهران، بازیگر ایرانی است. او که در سینمای ایران به عنوان بازیگر کوتاه قد مطرح است در بیش از ۶۳ فیلم ایرانی به ایفای نقش پرداخته‌است.

شهره سلطانی بازیگر سریال شرایط خاص

بیوگرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی بازیگر سریال شرایط خاص متولد 1348 در بجنورد است.

شهره سلطانی در سال ۱۳۴۸ در شهر بجنورد به دنیا آمد. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات است. وی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و ردیف‌های آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده‌است.

شهره سلطانی متاهل است و همسر او، بهروز پناهنده است. شهره سلطانی از همسرش می‌گوید: همسرش دوست خوبی برای او می باشد و همیشه او را حمایت کرده است.

سایر عوامل سریال شرایط خاص

عوامل سریال تلویزیونی «شرایط خاص» عبارتند از: تهیه‌کننده: سیدمرتضی فاطمی، کارگردان: وحید امیرخانی، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، تدوین: خشایار موحدیان، طراح گریم و چهره پردازی: محمود دهقانی، مدیر صدابرداری: محمدرضا امامی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، آهنگساز: حمیدرضا صدری، دستیار تولید: حمید سرپیران، برنامه‌ریز: سامان تفرشی، دستیار کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: سمیه شهرابی، مدیر تدارکات: علی رضایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شرایط خاص

برگرفته از: ویکی پدیا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

تیزر سریال روزهای بی قراری

تیزر سریال شرایط خاص

بازیگران سریال روزهای بی قراری

زمان پخش سریال دنگ و فنگ روزگار

زمان پخش سریال شرایط خاص

بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا