اخبار

زمان و ساعت بازی پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی ۱۴۰۲

5/5 - (1 امتیاز)
زمان و ساعت بازی پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی ۱۴۰۲

دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال تهران در فینال جام حذفی فوتبال ایران از فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ رو در روی هم قرار می گیرند. برای اطلاع از زمان و ساعت دقیق برگزاری این بازی حساس با پیک نت همراه باشید.

زمان بازی پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی ۱۴۰۲

استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم می روند.

آبی پوشان با شکست 4 بر صفر نساجی مازندران و قرمزپوشان هم با شکست 3 بر یک هوادار به این مرحله راه یافت و حالا این دو تیم برای تصاحب جام قهرمانی به زمین بازی خواهند رفت.

در این فصل از لیگ برتر، شاگردان یحی گل محمدی توانستند جام قهرمانی را از آن خود کنند و حال این تیم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند دومین جام را هم کسب کند.

استقلال تهران هم که نتوانست در لیگ برتر قهرمانی را به دست آورد، به امید قهرمانی در جام حذفی است تا ناکامی در لیگ برتر را جبران کند.

این دو تیم در لیگ برتر در دو دیدار رفت و برگشت رو در روی هم قرار گرفته اند که یک بار پرسولیس تیم استقلال را با نتیجه 1 بر 0 شکست داده است و دومین بازی هم با نتیجه تساوی 2 بر 2 به اتمام رسیده است.

آمار قهرمانی این دو تیم در جام حذفی

اگر نگاهی به آمار قهرمانی تیم های پرسپولیس و استقلال در جام حذفی داشته باشیم، خواهیم دید که قرمزپوشان در این رقابتها تاکنون 6 قهرمانی و 2 نائب قهرمانی را کسب کرده اند و آبی پوشان هم تاکنون 7 قهرمانی و 6 نائب قهرمانی را به دست آورده اند.

استقلال تهران در جدول رده بندی این رقابت ها بیشترین قهرمانی را دارد.

این دو تیم تنها یک بار در سال ۱۳۷۸ در فینال جام حذفی با یکدیگر روبه رو شدند که قرمزپوشان آن جدال را دو بر یک بردند و فاتح جام شدند؛ این نهمین حضور پرسپولیس در فینال جام حذفی است.

استقلال تهران نیز 13 بار به فینال جام حذفی راه یافته است و این چهاردهیمن حضور آنها محسوب می شود.

از نظر راهیابی به فینال جام حذفی، آبی پوشان پایتخت عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشته است.

تاریخ و ساعت بازی فینال جام حذفی

بازی تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در فینال جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 19:45 دقیقه ی روز چهارشنبه 10 خرداد 1402 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا