اخبار

موزیک ویدئو جدید محسن چاوشی برای سریال دلدار منتشر شد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

موزیک ویدئو جدید محسن چاوشی برای سریال دلدار منتشر شد.

موزیک ویدئو جدید محسن چاوشی برای سریال دلدار به کارگردانی برادران محمودی منتشر شد.«دلدار» یک ملودارام عاشقانه است که ماه رمضان از شبکه دو پخش خواهد شد.

آهنگ محسن چاوشی برای سریال دلدار

همزمان با انجام آخرین مراحل فنی ترانه این سریال با شعری از حسین صفا، آهنگسازی و صدای محسن چاوشی منتشر شد.

سریال دلدار کاری از برادران محمودی  در شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

نوید محمودی :در این مجموعه ما روایتگر قصه زندگی یك دانشجوی نخبه به نام آرش هستیم كه بعد از بیماری مادرش و به خاطر تامین كردن هزینه درمان، درس و دانشگاه را رها می‌كند. او بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد اپلیكیشنی كه در دانشگاه طراحی كرده بود را راه‌اندازی كند، اما در این مسیر نیاز به سرمایه دارد.

از سوی دیگر در مسیر زندگی با دختری رو‌به‌رو می‌شود كه زمانی در دانشگاه عاشقانه او را دوست می‌داشت، اما هرگز ابراز نكرده بود و این عشق هم دوطرفه بوده، زیرا دختر این عشق را نسبت به او دارد، ولی هیچ‌وقت بر زبان نیاورده بود. همین عشق قدیمی كه هرگز بر زبان نیامده بود، به اتفاقات و قصه‌های جذاب منجر می‌شود.

محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، الناز حبیبی، حسام محمودی، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی،علی اوسیوند، رویا جاویدنیا، کمند امیرسلیمانی، پریوش نظریه ، همایون ارشادی و علیرضا آرا، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا، خیام وقارکاشانی، صحرا اسدالهی، وحیدآقاپور، موناکرمی، با معرفی شادی مختاری در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

برخی از عوامل سریال عبارتند از: نویسندگان: آزیتا ایرایی، مهدی حمزه بر اساس طرحی از برادران محمودی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تصویربردار: مهدی رضایی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، صداگذاری: حسین قورچیان، صدابردار: محسن نانکلی، منشی صحنه: مرجان تاجیک.

سریال «دلدار» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که از دوشنبه اول ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

تیزر سریال هیولا

تیزر سریال دلدار

تیزر سریال برادر جان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا