بیوگرافی

بیوگرافی نیلوفر کوخانی بازیگر سریال تاریکی شب روشنایی روز

5/5 - (1 امتیاز)
بیوگرافی نیلوفر کوخانی بازیگر سریال تاریکی شب روشنایی روز
 نیلوفر کوخانی 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]نیلوفر کوخانی  بازیگر سینما و تلویزیون متولد تهران می باشد و با سریال چرخ و فلک، بازیگری در تلویزیون را تجربه کرده است.[/box]

بیوگرافی نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی بازیگری است که در کارنامه هنری خود در عرصه سینما و تلویزیون کارنامه پرباری ندارد ولی نیلوفر کوخانی در جدیدترین کارش، که سریال تاریکی شب روشنایی روز می باشد  یکی از نقش های اصلی سریال را بازی می کند و بازی خوب خود می تواند پله های پیشرفت را سریع طی کند و به شهرت و محبوبیت برسد و خود را به جامعه هنری معرفی کند.

نیلوفر کوخانی

از دیگر کارهای او در تلویزیون می توان سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد را نام برد که در آن سریال در کنار هنرمندانی چون میلاد کی مرام و لیلا اوتادی بازی کرده است.

او به جز بازیگری در سینما و تلویزیون به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت می کند.

از این بازیگری که تازه عرصه بازی در تلویزیون وارد شده اطلاعات زیادی در دست نیست که بتوانیم برای او بیوگرافی کاملی بنویسیم.

نیلوفر کوخانی و همسرش

ازدواج و همسر

از ازدواج و همسر نیلوفر کوخانی بازیگر سینما و تلویزیون اطلاعات دقیقی در دست نیست.

نیلوفر کوخانی در سریال تاریکی شب روشنایی روز

نیلوفر کوخانی در سریال تاریکی شب روشنایی روز

نیلوفر کوخانی در سریال تاریکی شب روشنایی روز یکی از نقش های اصلی سریال را بازی می کند. نقش مقابل او را در این سریال روزبه حصاری بر عهده دارد.

کوخانی در این سریال در کنار بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، حمیدرضا آذرنگ، سید مهرداد ضیایی، مائده طهماسبی و بهاران بنی احمدی به ایفای نقش پرداخته است.

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش سعیده در سریال تاریکی شب روشنایی روز

باید بازی خانم کوخانی را در این سریال ببینیم که می تواند مثل المیرا دهقانی و نیکی نصیریان به شهرت و محبوبیت دو چندانی برسد.

نیلوفر کوخانی بازیگر

گفتنی است سریال تاریکی شب روشنایی روز از سه شنبه شب قسمت اول آن از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و داستان  سریال “تاریکی شب روشنایی روز” داستان فردی به نام بهنام طریقت است که درگیر ماجراهایی در زندگی اش می شود که چرایی مشکلات خود را باید در گذشته اش پیدا کند و بخشی از داستان در دهه 50 می گذرد.

پدر و مادر نیلوفر کوخانی

عکس های اینستاگرام نیلوفر کوخانی

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بیوگرافی روزبه حصاری

بازیگران سریال تاریکی شب روشنایی روز

بیوگرافی پاشا رستمی

بیوگرافی میلاد کی مرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا